Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
1 godzinę temu, hubertb napisał:

No to też nic straconego, lampę wymieniasz w całości po jednej i drugiej stronie. Gdyby jeszcze one kosztowały miliony. 

Wykrecilem klosz, sa tylko same zarowki brak kabli 

Opublikowano
21 minut temu, hubertb napisał:

Weź przewód taki ze dwa metry długi połącz z jednej strony z masą ciągnika np. tylnym mostem a drugim końcem dotknij oprawki żarówki włożonej w lampę. Rozumiesz?  

Podlaczylem mase i kierunek sie znalazl 

Opublikowano

No i git, teraz trzeba dorobić bypass do lampy pewnie kostkę szlag trfaił. Wywierć malutki otworek przepuść przewód uszczelnij sylikonem z jednej przykręć do masy z drugiej do blachy trzymającej żarówki w środku lampy. 

Teraz jeszcze te nieszczęśliwe napięcia przy przerywaczu sprawdź. 

Opublikowano
43 minuty temu, hubertb napisał:

 

Ok mase to juz zrobie bez problemu, jeszcze mam ostatnie: Czy przewód ze starego przerywacza 30b moge polaczyc z przewodem 49 i podłączyć go do nowego przerywacza 49 bo bez tego 30b nie mam w tej chwili awaryjnych? 

Opublikowano (edytowane)

Na 30b jak mniemam napięcie jest cały czas na 49 pojawia się gdy są wyłączone są awaryjne, po ich włączeniu jak mniemam napięcia nie ma. 

@nokia to było pytanie masz sprawdzić czy tak jest jak piszę wyżej. 

Edytowane przez hubertb
Opublikowano
1 godzinę temu, hubertb napisał:

 

Kierunki już zrobilem, kostki zadnej nie musiałem rozwalas. Sytuacja przedstawia sie następująco Jak mam kierunki to nie mam awaryjnych, ale to rzeczy : jak chce miec kierunki to musze wylaczyc przycisk awaryjnych, a jak wcisne przycisk awaryjnych to nie ma kierunkow 

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, hubertb napisał:

 

Dzieki hubertb za pomoc wszystko dziala, Zostal mi wolny CL

Edytowane przez nokia
Opublikowano

Polączyłem te 30 b z 49 i zamontowalem do nowego  przerywacza pod 49 i teraz mam kierunki oraz awaryjne, do nowego  przerywacza podlaczylem w sumie 7 kabli, zostal mi tylko jeden ten CL  ale to już chyba niech tak zostanie, w ciągniku wszystko juz dziala 

A co do starego przerywacza to juz nie będę zabieral sie za niego 

Opublikowano
Dnia 24.04.2020 o 13:25, hubertb napisał:

Chętnie więc odkupie za jakaś symboliczną cenę. Dogadamy się ? 

Wiec jak realizujemy transakcje? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v