hela4321

Case 5140 hydraulika

Polecane posty

hela4321    18
Mam problem z hydrauliką ciśnienie na wejściach hydraulicznych daje tylko 60 bar i świcie sie kontrolka od oleju w skrzyni. Jaka może być przyczyna. Olej i filtry mam nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    7

Filtr ssący siatkowy też nowy? 

Wspomaganie i podnośnik działa? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    62

Pewnie pompa. Jeśli to ona, to do wymiany również georotorowa pompa wstępna. Chyba, że przycięty kompensator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hela4321    18

Tak filter dolny też nowy na zimny oleju daje 180 bar a na rozgrzanym tylko 60bar Ciągnik był rozpoławiany może być zapowietrzona hydraulika? A jak tak to czy da się ją odpowietrzyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    7

Hydraulika sama się odpowietrza, sprawdź ciśnienie pompy wstępnej, przed rozpolawianiem było dobrze?

Objawy wskazują na zuzyta pompę główna lub/i problemy z kompensatorem

Zuzyta pompa w tych modelach to chyba już standard 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hela4321    18

Tak przed rozpoławianiem świeciła się sama kontrolka ale ciśnienie trzymał. Da się zregenerować tą pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    7

Są dostępne zestawy naprawcze ok 3tys, tylko nie dawaj do Hydrotoru bo u nich regeneracja kosztuje podobnie tylko prawie nic nie wymieniają tylko regenerują poprzez galwanizacje, u mnie pompa po Hydrotorze wytrzymała rok i jeszcze złożyli na metrycznych oringach i musiałem jeszcze raz rozbierać... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudinho11    175

Gościu z okolic Torunia się tym zajmuje. Gościu robi case maxxum 51xx nawet sam ma 3. Kolega płacił za kompletną regeneracje u niego 3.5 tyś daj na priv to podam Ci namiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    62

A rozpoławiałeś dlaczego? Bo najczęściej pompy wstępne wykańczają opiłki i kawałki tarczek, potem słaba wstępna pompa wykańcza główną. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2357

Najpierw sprawdź modulator ciśnienia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hela4321    18
Rowan napisał:

A rozpoławiałeś dlaczego? Bo najczęściej pompy wstępne wykańczają opiłki i kawałki tarczek, potem słaba wstępna pompa wykańcza główną. 

Rozpowiałem ponieważ napęd się nie załaczał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hela4321    18
jurek1 napisał:

Zacina ci się zawór w kompesatorze ciśnienia

A jak można to sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jurek1    1

Najprosciej . Wepnij zwykły manometr do 250 bar w wyjście hydrauliczne i zobaczysz włączjąc kilkakrotnie czy są takie same wskazania lub wykręć korek przy zaworku i sprawdź czy iglica porusza się bez zacięć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hela4321    18
jurek1 napisał:

Najprosciej . Wepnij zwykły manometr do 250 bar w wyjście hydrauliczne i zobaczysz włączjąc kilkakrotnie czy są takie same wskazania lub wykręć korek przy zaworku i sprawdź czy iglica porusza się bez zacięć 

Pompe mam już po regeneracji ciśnienie z tylu na wejściach mam 190 bar ale na rozgrzanym oleju załącza mi się kontrolka od ciśnienia oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hela4321    18

tak na rozgrzanym też 190 Wszystko chodzi jak należy ale kontrola się zaswieca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukasz250897
      czy można wlać olej przekładniowy hy-gard (john deere) do case 135 mx?
    • Przez Damianoxs
      Witam mam problem z case 5140 ciągnik rozłącza jazdę gdy dostanie obciążenia, bez obciążania jeździ normalnie, trybik się nie zapala. Gdy włączę drugi bieg i zahamuje to się zatrzyma, wcisne i puszce sprzęgło i jedzie dalej (trybik się nie zapala).
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez sunday
      Witam.
      Mam taki pytanie czy to małe wejście hydrauliczne to może być wolny spływy? Jak odpalę ciągnik to nie ma tam ciśnienia więc podejrzewam że to jest to.

    • Przez Jartop1
      witam, kupilem własnie ciągnik CASE MX 110 z 2002r 8tys h ciagnik sprowdzony z francji i pracował tam przy turze, problem jest w tym ze nie działa wałek, gdy sie go próbuje włączyć to lampka pod wlacznikiem sie zaswieci ale po chwili zaczyna migac i walek sie nie włącza, we francji mowili ze walek do konca byl dobry tylko po grubym myciu przestał chodzić. Gdzie szykać przyczyny??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj