Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 godzin temu, hubertb napisał:

Sam robiłeś remont głowicy czy komuś zleciłeś? 

Nie wysyłane były do firmy, szlif, szczelność, docieranie

8 godzin temu, jacus napisał:

nie widac sladow po zaworach na tlokach ??? po co podtaczales wtryskiwacze- na pewno rowno siedza i nie schodzi kompressja.-przewaznie daje sie podkladki zeby lepiej dolegaly uszczelnic, jakie masz uszczelki pod glowice- po kazdej zmianie glowicy dajesz nowe, glowice splanowane, klucz dynamometryczny , glowice nie maja mikro-pekniec, piszesz ze gdy sie zagrzeje to dymienie ustaje-zeliwo sie rozszerza i moze te pekniecia sie niweluja . 

najprosciej kup jedna nowa i zaloz zamiast tych z chelmna i bedziesz wiedzial co jest grane -jak pomoze to kupujesz nastepna i po problemie

 

Wtryski zostały podtoczone żeby wystawały tak jak w czeskiej, jak dam podkładki to jest jeszcze gorzej, ale tylko na polskich na czeskiej nie ma różnicy czy są czy ich nie ma, uszczelka nowa 1.2gr dokręcone z siłą 170Nm, chyba kupię używana czeska na próbę jedną bo nic innego już nie zostało :(

Opublikowano

Zadzwoń do firmy która przeprowadzała remont głowicy najpierw i opowiedz o sytuacji. Myślę że panowie robiąc remont zorientowali się że jedna głowica jest inna i założyli inne zawory, no ale mogę się mylić. 

Opublikowano
49 minut temu, hubertb napisał:

Dymi na siwo nie dopala. 

To pompę w którą stronę do silnika przyspieszyć czy opóźnić jeszcze , ustawienie na kapilarę to w stronę silnika z 5mm ,ale wtedy dymi nawet ciepły;)

Opublikowano

Ustalmy coś: twoja głowica jest nie do tego traktora nie będzie pracować dobrze nie zmieni tego ustawienie zapłonu. 

Dym siwy oznacza zapłon zbyt późny, ale on dymi przez głowicę. 

Opublikowano

Kolego, a Ty nie masz czasem dużych luzów zawór - prowadnica zaworu i przez to ci zaciąga olej? Rozepnij zawory na głowicy i pobujaj zaworem na dobrej i na tej mokrej i sprawdź różnice. Jak dla mnie to troche objaw zaciagania oleju przez prowadnice. 

Pzdr

Opublikowano
8 minut temu, hubertb napisał:

Nawet ja "doszedł" nie odpisze "ludzie to są ch*je proszę księdza" 

Ee do księdza to mi kawałek 😉. Ale zauważyłem że sporo ludzi tak robi że pyta, głowe zawraca, człowiek dzieli sie czasem i tym co wie żeby pomóc a w drugą strone nie zawsze działa, a to jednak spoko jak ktoś przynajmniej dla potomnych napisze jaka była finalna przyczyna i jakie rozwiązanie.

Opublikowano
29 minut temu, hubertb napisał:

Przyzwyczaj się że forum to wolontariat, tutaj nie oczekuj ani oklasków ani nawet dziękuje. Normalnie te porady kosztują i to grube pieniądze. 

Co racja to racja 😉

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 15.04.2020 o 20:46, hubertb napisał:

Przyzwyczaj się że forum to wolontariat, tutaj nie oczekuj ani oklasków ani nawet dziękuje. Normalnie te porady kosztują i to grube pieniądze. 

Święte słowa 

Opublikowano (edytowane)

Pęknięty blok między tulejami po nagrzaniu ciągnika dopiero wyszło na jaw oraz wymienione głowice na czeskie używki i brak dymu po odpaleniu;) tak to jest jak się kupuje używany ciągnik ;) i ktoś jeździ na wodzie a ty zmienisz na płyn i wychodzi szydło z worka

Edytowane przez m3tysek
Opublikowano

Noi sie koledze należy pochwała za to że sie podzielił informacją co było nie tak. Gratuluje naprawy i życze bezawaryjności - zetorki z tej serii to porządne maszyny 👍

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v