m3tysek

Zetor 5245 mokry wydech

Polecane posty

m3tysek    1

Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu

IMG_20200317_162343.jpg

IMG_20200317_162340.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mostowiak    13

moim zdaniem zle ustawiony ropylacz na wtryskiwaczu poprostu struga idzie na zawor wydechowy mialem kiedys taki przypadek.ja to poradzilem sobie tak cala glowice zwtryskiwaczem montowalem na probnik, i okrecalem  rozpylacz w wtryskiwaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    7

Sprawdź czy są szczelne zawory, mi kiedyś tak dotarli zawory w zakładzie że musiałem wszystkie samemu poprawiać bo nafta po wlaniu na zawor się lała 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

m3tysek    1
4 godziny temu, Mostowiak napisał:

moim zdaniem zle ustawiony ropylacz na wtryskiwaczu poprostu struga idzie na zawor wydechowy mialem kiedys taki przypadek.ja to poradzilem sobie tak cala glowice zwtryskiwaczem montowalem na probnik, i okrecalem  rozpylacz w wtryskiwaczu.

wtryskiwacze podmieniam, daje do czeskiej a z czeskiej do polskiej i efekt taki sam czeska sucha a polskie mokre...... wtryskiwacze ustawiam na znak na linie 

3 godziny temu, Bzyk333 napisał:

Sprawdź czy są szczelne zawory, mi kiedyś tak dotarli zawory w zakładzie że musiałem wszystkie samemu poprawiać bo nafta po wlaniu na zawor się lała 

wlewana była nafta, i nic nie przecieka.

 

Jakieś inne pomysły?

Edytowano przez m3tysek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3tysek    1
9 godzin temu, Mostowiak napisał:

Sprawdź wysokość osadzenia wtrysków

 

Wtryskiwacze zostały podtoczone żeby weszły głębiej nic nie dało nawet jeden więcej na próbę to nakrętka pękła przy dokręcaniu więc więcej się nie da tylko zostało pogłębienie gniazda w głowicy ale siedzą tak samo głęboko jak w czeskiej, nie ważne gdzie dam wtryski czeska zawsze sucha

 

8 godzin temu, Bzyk333 napisał:

Jakie masz luzy zaworowe?

0.25 ustawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3tysek    1
1 godzinę temu, hubertb napisał:

A to na pewno nie jest olej ? Ciągnik równo pracuje? 

Raczej nie bo jak wstawię czeska głowice w miejsce polskiej to jest sucha, olej powinien też pojawić się też na czeskiej ciągnik fajnie pracuje jak jest już ciepły wszystko jest ok tylko po odpaleniu jest mokre na polskich głowicach :( nie ważne jaki wtryskiwacz przykręc do czeskiej i w którym miejscu zawsze jest sucha i nie dymi z polskimi taki cyrk

Edytowano przez m3tysek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    956

Z tego co się orientuje głowice od 60 maja inne zawory i nie są zamienne z tymi z silnika zetora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3tysek    1
3 godziny temu, hubertb napisał:

Z tego co się orientuje głowice od 60 maja inne zawory i nie są zamienne z tymi z silnika zetora. 

A można trochę więcej informacji ? Idzie to jakoś ogarnąć nie wiem czy to od 60 jest tylko napis Chełmn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    821

glowice od 60 na pewno nie beda pasowac do zetora, 

nawet od 4 -cylindrowego bez dodatkowych otworow nie pasuja, teraz robia takie uniwersalne .

wez sie nie przejmuj -pojezdzil chwile dotrzej dokladnie glowice i wtedy sprawdza co sie bedzie dziac


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogarek    1276

On ma swoją filozofie polega ona na tym że jak masz taki ciągnik to już jesteś fachowiec a jak nie to się nie wypowiadaj. 😂😂😂😂

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    821

dokladnie tak mysle- bo jak ktos nie wie jak dokladnie wyglada konstrukcja danego ciagnika czy modelu to sobie moze pogadac o d*pie maryny-co wam wiele razy udowadnialem, zetor stoi teraz pod gankiem, ksiazki leza w garazu-wiec jak czegos nie wiem czy nie jestem pewny to moge sprawdzic , mialem kiedys 30 ,od 83 r w domu a w zyciu w zadnym temacie sie nie wypowiadalem bo dawno ja ze szwagrem zamienilem i sie nie znam, choc jeszcze w garazu jakies czesci od niej leza.-a wy "fachowcy" w kazdym temacie piszecie nie majac zielonego pojecia o czym ,byle pisac......

dociera sie gniazda zaworow i zawory- one sa czescia glowicy czy nie ??? silnika tez sie nie dociera -tylko jego czesci.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogarek    1276

Znaczy zawory dociera się jak się jeździ ?... 😂Chłopie pierdzielisz nie raz głupoty że szkoda dyskusji i tyle.... 

Edytowano przez ogarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    956

Zawory mają być dotarte i szczelne już w chwili montażu głowicy, tak samo jak prowadnice które mają być odpowiedni spasowane już przy montażu. Problem nie występuję od wczoraj tylko gość walczy z nim długo i jeszcze poprzedni właściciel zmienił głowice. 

Po za tym dla twojej informacji mam zetora 7211, katalog części i książkę napraw. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogarek    1276

O to żem Cię posadził nie opacznie że może nie masz  🤣🤣🤣🤣

A to się przyznam że też posiadam 7045..

Tak więc same fachowce  a jednak  wnioski nie koniecznie zgodne z naczelnym samozwańczym   cz "fachowcem" 😜

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3tysek    1
28 minut temu, hubertb napisał:

No napisałem że głowice zamienne nie są sprawdź średnice zaworów w zetorze jest ssący 44,2mm jest też dłuższy i grubszy. 

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/zetor/zawor-ssacy-zetor-7211-paradowscy.html                 

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/zawor-ssacy-c-360-paradowscy.html

Są Zetora na 100% i nowe sprężyny kupiłem, miałem wrażenie że stare są już zużyte, też nic nie dało, te głowice są chyba ...,..... już mi ręce opadają, dymi jak zmiany mniej jak ciepły eh :) 30letnie ciapki zawsze coś się robi :)

Edytowano przez m3tysek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3tysek    1

Wydaję mi się że podobnie może ciut głębiej bo już pewnie trochę wyklepało je 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    821

nie widac sladow po zaworach na tlokach ??? po co podtaczales wtryskiwacze- na pewno rowno siedza i nie schodzi kompressja.-przewaznie daje sie podkladki zeby lepiej dolegaly uszczelnic, jakie masz uszczelki pod glowice- po kazdej zmianie glowicy dajesz nowe, glowice splanowane, klucz dynamometryczny , glowice nie maja mikro-pekniec, piszesz ze gdy sie zagrzeje to dymienie ustaje-zeliwo sie rozszerza i moze te pekniecia sie niweluja . 

najprosciej kup jedna nowa i zaloz zamiast tych z chelmna i bedziesz wiedzial co jest grane -jak pomoze to kupujesz nastepna i po problemie

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dragonmt852
      Witam, dzisiaj podczas pompowania ręczną pompką  w moim Zetorze 7211 zauważyłem że spod tego plastiku( patrz zdjęcie) cieknie paliwo, dodam że jest to pompka z Boscha a nie jakiś chińczyk i teraz nie wiem czy ten plastik jest na gwincie i wystarczy dokręcić czy... no właśnie, miał z was ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać bo przez to ciągle się zapowietrza
       


       

    • Przez farmer200011
      Witam piszę z zapytaniem odnośnie Zetora 7245 mianowicie podczas wymiany pompki paliwa wyciekł mi olej z pompy i nie wiem czy jest to pompa sparowana olejem z silnika czy trzeba osobno wlać olej do pompy jeżeli trzeba wlać to jaki i w jakiej ilości pompa jest tego typu  z góry dzięki za odpowiedź 

    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez krol17
      Witam mam problem z zetorem majorem 80 na silniku Deutz 
      Ostatnio odpaliłem ciągnik i odkręciłem korek wlewu oleju zaskoczyło mnie że z tego wlewu wydobywa się dużo powietrza jak z kompresora to samo jest z bagnetem. To nie są spaliny bo brak dymu i zapachu, silnik pracuje bez zmian ma moc brak błędów na wyświetlaczu. Pojeździłem trochę około 40 mth i poziom oleju nie ulega zmianom. Dodam że silnik ma przepracowane 2840 mth i wcześniej nie zaobserwowałem tego defektu. 
      Co to może być za przyczyna uszczelka pod głowicą, pierścienie...? Zadzwoniłem do 2 mechaników i za dużo nie pomogli bo nie mieli do czynienia z tym silnikiem.
      Może macie namiary do dobrego serwisanta z okolic Ostrołęki który by mógł przyjechać na miejsce i ocenić sytuację ? 
    • Przez PanPawel
      Witam mam problem z Zetorem 6911 mianowicie jest tak jak sie go odpali to dymi jak szalony na bialo na wolnych obrotach. Wtryski byly ustawiana lało na 2 ale po zaloze
      niu naprawionych nic sie nie zmieniło. Dodam ze oleju nie bierze płynow nie ubywa.Gdy sie go wsadzi w ciezka prace to nawet dymku nie pości a jak wroci sie i chodzi na solnych obrotach to dalej na bialo kopci. Co to moze byc przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj