Skocz do zawartości

Koronawirus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, akooo napisał:

Ale tych starych aut/ciągników/maszyn co już jeżdżą mam nadzieję że nie każą złomować :)

Cena paliw i brak czesci je ze zlomuje 

Opublikowano
28 minut temu, V12 napisał:

Cena paliw i brak czesci je ze zlomuje 

Oby do c330 były bo czym w ogródku będę robił. :)

Opublikowano
11 minut temu, akooo napisał:

Oby do c330 były bo czym w ogródku będę robił. :)

To szanuj byle jak najdłużej na oryginalnych byla , bo te czesci co sa teraz do naszych traktorow i kombajnu to dramat 

Opublikowano
11 minut temu, V12 napisał:

To szanuj byle jak najdłużej na oryginalnych byla , bo te czesci co sa teraz do naszych traktorow i kombajnu to dramat 

Waryński niby oryginalne produkuje,ciekawe jak z jakością ;]

Opublikowano
V12 napisał:

9 minut temu, DTaras napisał:

 

 

 Znacie już kierunek?😉

 

Tak i chetnie bym sie na niego przesiadł , ale to nie bedzie takie łatwe pewnie ze wzgledu na koszt zakupu i koszty serwisowania , ponad to samemu juz nic w tym wozidle nie zrobisz , a w PL od spalinówek nie ma fachowców a co dopiero od elektryki 

Patrz Polskie realia , ile % jebie za najniższą ?? Jeździ prostymi ponad 20 letnimi gratami , bo łatwiej jest utrzymac 20 lataka niz 10 latka na za***istych commom reilach z DPF

CR zanim się zfanzoli razem z tym DPF przehula 300 kkm. Czasem jest tak, że widzi jeden z drugim, że korek wlewu oleju jest nieszczelny ale nie zrobi porządku z tematem bo to nic nie szkodzi... A tu guzik prawda bo odpowietrzenie skrzyni korbowej nie działa jak trzeba i robi się syf w oleju i kolektorach. Innym razem modyfikacja przepływu szwankuje ale to panie się niema co przejmować bo to jakaś bzdura a tymczasem koło zamachowe cierpi i rozwala się tzw. dwumasa. Pyskować potem na te "nowoczesne badziewie" to pyski wielkie. Jak mi się chwalą, że ani grama oleju nie ubyło z miski to im mówię - sprawdź wtryskiwacze. Pukają się w czoło. Prawda jest taka, że świeżego oleju może przybyć jak przejmie syf ale potem musi zostać wciągnięty bo niema silników co nie biorą oliwy. Nawet wymóg łów saps ów jest dlatego, że olej musi być pobierany... Długo by pisać... W każdym razie jak się ma na czym czapkę nosić to kolego nie idzie się w takie pomysły. Elektryki prostsze w budowie. Jeno przy rozbieraniu nierozbieralnego trzeba tworzyć patenty bo producent serwisu np. ogniwa w baterii nie przewiduje...


Zaje... na amen DPF nie wyczyścisz. Rozciąłem takiego, to jest niemożliwe bo chemia tam nie dotrze. Taki DPF to jest objaw martwego motoru.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko racja , idealnie napisałeś sedno jak i błedy użytkowników , ale większość  co sie przesiadło z dobrych diesli miało nadzieje że dalej to bedzie dobry diesel a nie skarbonka ,  płace u nas nie wzrosły do norm ue . tym bardziej że pan xsiński kupuje młodszego  dieselka (takiego cichutkiego i kulturalnego )  z takim samym nalotem jak przed laty poprzednika który dzielnie i bezawaryjnie przejechał X - dziesiąt tysiecy kilometrów i nawet sie nie spodziewa w jaka kupe wdepnoł :D

co to jest 300 tys jak kiedy weszlismy do ue to kazdy tyle miał i był na 180 zrobiony , te auta dojechały do prawdziwych 600 i nikt tak nie wiedział o wtryskach . Wszystko na sie ogarnąc tylko ... kasa , kasa a jaka tego opłacalnośc co dostaje w zamian ?? NIc ! jedzie sie tak samo jak na zasilaniu bezawaryjna pompa wtryskową . To sprzęt skrojony na miarę zachodnich zarobków - zrób 250 tys km i kup nowy 

Na zachodzie o tym wiedzą i dlatego wyganiaja to przed 300 ale duzo jest pod 500 tys , także akuracik takie kombo , wtryski , dwumas , czasem turbo , dpf niech  sie martwi przyszły nabywca 

Sednem jest to polska ze swoimi płacami oraz kadrą serwisującą  nie była ( i nie jest )  gotowa na skok technologiczny w motoryzacjii i technice rolniczej 

To nasze realia że pan xsiński cieszy sie że klekot dolewa mu oleju , jak by brał to by sie "somsiad" śmiał :D

ja tam pyskował będe na to badziewie bo sprzet jest dla mnie a nie ja dla sprzętu i tak ja moi znajomi mimoże nie potrzebują (bo do pracy blisko i krótkie dystanse )  to w wolnej chwili trzepia puste kilometry ażeby na dłuższym spacerku ich "nowoczesny dieselek " sie wypróżnił , nawet dukaja mi a jak by do tego ładengo suva tak swapować takiego odremontowanego  dieselka na pompie i go zrobić na 150km ...

Jako że sie na oglądałem to sam na daily mam ciut dłubniętego vaga na pompie , a dla fanu widlastą dużą benzyne , oba odbudowane co troche pochłoneło ale to była lepsza inwestycja niz pchanie sie w eko tandete , tylko dlatego że mam cyferke w roczniku . 

Zresztą co to daje nawet zdrowa seryjna  pompa o mocy 110km jest bardziej charakterna  niz silniczek z ta samą moca na CR dla mnie żadnych korzysci , szkoda że w latach 90 tak mało było 6 garowców na pompie taki 3.0 na pompie to była by dobra baza na dziś

aaa z tym zabitym na amen dpf to miałem na mysli że kiedy sie doprowadzi osprzet do kutury a wypalanie programowe nic daje i dalej go muli , zakitowanego tak że gasnie tak jak piszesz nie przepłuczesz , dla mnie jesli coś dławi wydech to jest zakitowane proste jak drut przepływ ma być inaczej sa straty i lawinowe zużycie słupka i turbo 

I te 300 tys zanim sie wykrzaczy , te pierwsze elektromagnesy na niższych ciśnieniach to tyle robiły  , ogólnie wiele przypadków ze z dnia na dzień  któryś straci  paramety (uzytkownik to ignoruje i może być dziurka w tłoku  ) , szczególnie piezaki , duzo czynników , opiłki z pomp , fitr cos przepusci , sklad paliwa o tych smiesznych wypalajacych podkładkach nie wspomne i cudach wiankach odprawianych żeby to gówno czasem z głowicy wyrwać  .

Sa do duże cisnienia siła rzeczy sie krzaczy . 

Takze masz obraz co do obserwacji przezemnie nowych technologii  co drenują kieszeń , nie dając mi nic w zamian...

Edytowane przez V12
Opublikowano (edytowane)

Renault Master silnik S8u 590000tys i dalej bez problemu. Zero elektroniki zwykły diesel bez turbiny i fajerwerków. Obecnie w osobówkach i nowych busach nie osiągalne. 

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, marcin19071980 napisał:

Silnik Renault S8u 590000tys i dalej bez problemu. Obecnie w osobówkach i nowych busach nie osiągalne. 

Słupek w tych nowych silnikach też tyle  osiągnie , ale ile osprzetu zostanie w tym czasie wymienione i jakie to koszty pociagnie za sobą ??? A przestoje  serwisowo-awaryjne  tez generuja koszty w firmach 

Ja koncze off-top ale może taka dobra rozkmina o badaniach i nowych technologiach , ja widzie ze duzej mierze służa one do drenacji kieszeni i napedzania innych usług , coż swiat nie lubi próżni 

Edytowane przez V12
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, marcin19071980 napisał:

Obsługa tego silnika to groszowe sprawy. 

Ja mówie o nowych silnikach że zrobią 600 tys , ale ile trzeba w nie włozyć 

Ten silnik to stara  solidna szkoła na jednej z najlepszych pomp rotacyjnych 

Edytowane przez V12
Opublikowano
marcin19071980 napisał:

Renault Master silnik S8u 590000tys i dalej bez problemu. Zero elektroniki zwykły diesel bez turbiny i fajerwerków. Obecnie w osobówkach i nowych busach nie osiągalne. 

Bez fajerwerków i bez mocy.. Osiągalne bez problemu dla fpt 3 litry nawet i w najnowszym wydaniu. Pierwsze 160 konne chodziły w tych przebiegach ale buda już miała dość. 2.3 musiał latać po autostradach.

Opublikowano (edytowane)

3tony targa bez problemu. W moich rekach od 2005r i bardzo sobie chwale. Dla mnie ogień z rury iść nie musi. 

Edytowane przez Gość
Opublikowano
V12 napisał:

l Ja mówie o nowych silnikach że zrobią 600 tys , ale ile trzeba w nie włozyć  Ten silnik to stara  solidna szkoła na jednej z najlepszych pomp rotacyjnych

Tak naprawdę to Bosch nie miał innych rodzajów pomp😁 Wszystko na jedno kopyto. Podobnie inni producenci.


marcin19071980 napisał:

3tony targa bez problemu. W moich rekach od 2005r i bardzo sobie chwale. Dla mnie ogień z rury iść nie musi. 

To powinna Ci pasować szóstka 2.4 z LT 55 😁

Opublikowano (edytowane)

Byle nie Sprinter😀Porażka niemieckiej motoryzacij. 

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, DTaras napisał:

Tak naprawdę to Bosch nie miał innych rodzajów pomp😁 Wszystko na jedno kopyto. Podobnie inni producenci.

 

 

 

Tak ?? a pierwsza rotacyjna typu VA z hydraulicznym regulatorem obrotow , moge cyknać fotke mam ja w iveco . 

Tym silniku o ktorm mowicie to VE tloko rozdzielacz jak w VA ale regulator odsodkowy . Typy VP 37z nastawnikiem elekt. ( zamiast mechanicznego regulatora )oraz  vp44 z promieniowym tłokiem (2.5tdi ) ??sterowanie dawki i kąta tez elektryczne , jeszcze jedna byla na bazie VP 37 ale sterowanie dawki inne

z tych ve jest najbardziej pancerna latwo modzic dawke i wymienic tłokorozdzielacz na wiekszy 

Dla mnie róznice sa spore 

Do pompy typu VA  nie dostaniesz już zadnych twardych czesci , jak padnie to przerobka na VE albo CAV (inny producent) taka jak czesto w perkins

tyle o podobienstwie 

O pompach boscha rzedowych nie wspominam 

Edytowane przez V12
Opublikowano

A jak tak patrzeć to i każdy typ kompensatora odmienia pompę. Wczesne VA to można traktować jako ciekawostkę obecnie... Ale ok. W czterocylindrowych motorach 😉


O ciężkim sprzęcie nie pisaliśmy.


(stary Mercedes to też ciężki sprzęt)

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, DTaras napisał:

. W czterocylindrowych motorach 😉

Byly na 6 zobacz w traktorach i kombajnach international , ogolnie w U.S popularne 

przebiegi robily bardzo duże te pompy moja zaraz 40 lat i mam nadzieje ze sie jeszcze nie podda , w autach ve tez wyginely troche vp zostalo ale to u pasjonatów co odremonowali fury na dlugie lata spokoju 

15 lat temu mialem kupic 956xl 6 na va ale Tata sie bal i gownianego zetora kupilsmy wtedy 

W kamperach i busach iveco lata 70-80 były tez typu Va ,  to z takich lżejszych 

Ale ja to mam inna klasyfikacje na sterowane mechanicznie i elekrycznie , oczywiscie wole te mechaniczne 

Dobra koniec 😃

Edytowane przez V12
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, V12 napisał:

Taaa teraz nie ma czasu na nic i czasem sił a co bedzie dalej jak z roku na rok trza wiecej za***rdalać

Spokojnie zapewnią  dochód podstawowy i wydzielą paliwo na głowę😂

 

Edytowane przez Ywa
Opublikowano
V12 napisał:

27 minut temu, DTaras napisał:

. W czterocylindrowych motorach 😉

Byly na 6 zobacz w traktorach i kombajnach international , ogolnie w U.S popularne 

przebiegi robily bardzo duże te pompy moja zaraz 40 lat i mam nadzieje ze sie jeszcze nie podda , w autach ve tez wyginely troche vp zostalo ale to u pasjonatów co odremonowali fury na dlugie lata spokoju 

15 lat temu mialem kupic 956xl 6 na va ale Tata sie bal i gownianego zetora kupilsmy wtedy 

W kamperach i busach iveco lata 70-80 były tez typu Va ,  to z takich lżejszych 

Ale ja to mam inna klasyfikacje na sterowane mechanicznie i elekrycznie , oczywiscie wole te mechaniczne 

Dobra koniec 😃

No i bardzo dobrze, żeś mnie skorygował. Człowiek sobie przypomniał że głupi... VA zawsze myślałem , że do ciężkiego sprzętu tylko a tu iveco.. Cofam tezę...

Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, DTaras napisał:

No i bardzo dobrze, żeś mnie skorygował. Człowiek sobie przypomniał że głupi... VA zawsze myślałem , że do ciężkiego sprzętu tylko a tu iveco.. Cofam tezę...

Twierdzisz że mówie nie prawde ??  skoro mam pompę typu VA w małym silniku 3.4 litra Iveco 8045 , akurat w  ciagniku fiat , ale ten sam silnik z ta pompą widzialem  w kamperze z poczatku  lat 80 ?? 

Zresztą szeroko stosowane VE to ewolucja VA , hydrauliczny regulator był kaprysny (pompa jest wrażliwa na odpowiednie zasilanie przez membranowa pompkę wstępną )  , i zamienili go na bardziej stabilny regulator  odsrodkowy .

Więc czemu miała byc tylko  stosowana w ciezkim poprostu jest starsza technologicznie , druga sprawa to że wiele silników juz przeszła przeszczep na VE , ta pompa VA jest bardzie skomplikowana ze wzgledu na hydr. regulator . Były też dwie ewolucje VA starsza na skosnych nyplach i nowsza na prostych . 

Ale co przyznam , to stare iveco ma równiejszy bieg jałowy , niż ares kumpla na silniku dżona 6.8L  i pompie lucasa chyba go czeka regeneracja (tylko kto to dobrze zrobi )  bo potrafi na stałych obrotach dodawac sobie sam obrotów szczegolnie jak sie dobrze rozgrzeje 

Edytowane przez V12
Opublikowano
2 godziny temu, marcin19071980 napisał:

Renault Master silnik S8u 590000tys i dalej bez problemu. Zero elektroniki zwykły diesel bez turbiny i fajerwerków. Obecnie w osobówkach i nowych busach nie osiągalne. 

Wejdź na forum busiarzy . Ducato po 700 tys robią bez remontu dopiero przy tym przebiegu coś się dzieje. Mercedes 2.1 CDI na taxi potrafił wykręcić 1.7 mln. Ale były wymieniane sprzęgło wtryski i Turbo ale to normalne elementy eksploatacyjne. 

Opublikowano (edytowane)

https://www.redandblack.com/uganews/uga-student-dies-of-covid-19-complications/article_7bc9f016-2c62-11ec-98c2-fb560b0bac12.html

Student UGA umiera na powikłania COVID-19 Kuhn , starszy specjalista w dziedzinie ćwiczeń i nauk o sporcie na University of Georgia, zmarł 11 października po walce z zapaleniem płuc wywołanym przez COVID-19 przez około sześć tygodni. 

Kuhn pracował jako certyfikowany trener osobisty . Jego celem było zostać certyfikowanym fizjoterapeutą. Sharla Brook Kuhn , starsza siostra Shawna Kuhna, powiedziała, że został w pełni zaszczepiony. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

UK Vaccine Surveillance Report Says 98% of Adults Have Antibodies, Majority of Vaccine Breakthroughs Aged 40+ - Vision Times

 

Edytowane przez Ywa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jahooo
      Zapraszam do nowego tematu, kontynuacja wątku z roku 2024
       
    • Przez Piotr_SM
      Może kogoś zainteresuje: https://www.gov.pl/web/rolnictwo/minister-stefan-krajewski-oglosil-wsparcie-dla-rolnikow-700-mln-zl-na-jednoprocentowe-kredyty-260-mln-zl-na-pomoc-za-straty-okolo-1577-mld-zl-na-platnosci-bezposrednie
    • Przez jahooo
      Kontynuacja tematu z 2023 roku
       
    • Przez dunda92
      Proponuję uporządkować rozmowę. Byłem na Dorohusku, byłem na strajku w swojej okolicy. Czas i obowiązki większości ludzi nie pozwalają stać na granicy 24/7, a myślę że chcieliby jak i ja dowiedzieć się o aktualnej sytuacji na wszystkich granicach. Tym bardziej w związku z wczorajszym posunięciem Tuska o włączeniu granic do infrastruktury krytycznej.
    • Przez debrzyna
      Powinniśmy podjąć sie informowania rolników i nie tylko ,kto w poszczególnych województwach organizuje wyjazd na następny protest Brak takiej informacji to mniej ludzi na proteście
      Macie informacje wpisujcie w tym temacie Tylko informacje kto i tp bez zbędnej polityki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v