Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, Krzys375 napisał:

Mój 53 chodzi na mobil delvac 10w40 

10w30 na upały nie bardzo,

A 15w 40 na zimę to towot zanim się zagrzeje

T25 też na 10w40 chodzi tym samym.

Opublikowano

Fabrycznie raczej było 10w30 ale w 100% nie jestem pewny trzeba by zerknąć do książki serwisowej i z tąd te pytanie.

15w40 wydaje mi się za gęsty do perkinsa.

A możesz podesłać link bądź potwierdzić czy to ten delvac? 

MOBIL-DELVAC-XHP-ESP-10W40-20L.jpeg.jpg

Opublikowano
38 minut temu, Krzys375 napisał:

A przy 10w40 wszystko ok? 

Ten olej też ma być zalany do MF255 3p.

Do 3512 zalewałeś tego Mobila?

Do 3512 też tego mobila tylko 10w30 a do 5314 już zalewan 10w40 bo jednak w lato teraz upały to wg mnie lepiej 10w 40

Opublikowano
1 godzinę temu, Krzys375 napisał:

Fabrycznie raczej było 10w30 ale w 100% nie jestem pewny trzeba by zerknąć do książki serwisowej i z tąd te pytanie.

15w40 wydaje mi się za gęsty do perkinsa.

A możesz podesłać link bądź potwierdzić czy to ten delvac? 

MOBIL-DELVAC-XHP-ESP-10W40-20L.jpeg.jpg

Ten się nie nadaje, jest nisko popiołowy, do silników z DPF

Opublikowano

Ja lalem do 3512 Turdus jakies ostatnie 2 tys mth . Do 4 cylindrowego rownież . 

  Ale w tym roku przechodzę na shell rimula r4 - w 3512 zrobilem juz kilkadziesiat mth i to dziwne ale po wymianie oleju wydał mi się żwawszy ...

W 4 cyl tez zmienię na Shell .

Opublikowano
10 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

Mój 53 chodzi na mobil delvac 10w40 

10w30 na upały nie bardzo,

A 15w 40 na zimę to towot zanim się zagrzeje

T25 też na 10w40 chodzi tym samym.

Olej półsyntetyczny 10w30 czy 40 nie nadaje się do ruska pompa olejowa rusina ma problemy z zassaniem takiego oleju bo jest za rzadki

  • Like 1
Opublikowano

15W40 API klasy CC - wg. producenta silnika 

Taki Mobil Delvac MX™ 15W-40 to już rozkosz dla tego silnika, a jak dużo zimą używasz to przejdź na 10W40.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli miałeś zalany olej mineralny to nie przechodzi się na syntetyki lub półsyntetyki bo ci wszystkie syfy wypłucze z sinika

13 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

Co za głupoty😁😁😁

Konstrukcja ruska to lata 60 .Czy wtedy były na swiecie pólsyntetyki?Pompa zębata która jest w rusku nie bedzie wytwarzać odpowiedniego ciśnienia po zagrzaniu się takiego oleju, baranki boże

Edytowane przez slonju77
Opublikowano

Czterdziesto letni silnik ,nie remontowany ? A ile zrobiłes motogodzin przez te 40 lat baranku boży?Może jeszcze mi napiszesz że w fabryce tez był zalany półsyntetykiem i dlatego 40 lat bez remontu chodzi?

Opublikowano (edytowane)

Jak sie człowiek nie zastanowi co chce napisać to potem  brakuje argumentów,i  pisze o jakimś smalcu a to chyba w dziale trzoda chlewna,a nadal nie wiemy ile motogodzin bez remontu

Edytowane przez slonju77

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v