Skocz do zawartości

Case 845xl problem po wymianie tarczy sprzegla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem w case 845xl, po wymianie tarczy pierwszego stopnia na nową ceramiczną. 

Docisk stary, powierzchnia cierna równa.

Powierzchnia cierna koła zamachowego ma delikatne zagłębienia. 

Łapki na docisku były równo.

Łożysko oporowe nowe

Łożysko w kole zamachowym nowe.

Nieda sie delikatnie ruszyć, zawsze rusza gwaltownie (jak bym gwałtownie puścił sprzęgło). Nieda sie tez jechac na tak zwanym półsprzegle. Ogolnie jest tak ze albo stoi, albo jedzie.

Coś jest nie tak? Czy musi sie doszlifowac?

Opublikowano

Miałem ceramiczna wcześniej ale założyłem zwykła bo nie miałem czasu na czekanie było to w trakcie sezonu toczyłem docisk i koło zamachowe łożyska nowe Jest u Ciebie może jakieś okienko żeby zajrzeć co się tam dzieje?

Opublikowano

Ani zboku ani zdolu niema okienka.

Jeszcze zapomnialem napisac ale przy puszczaniu sprzegla slychac zgrzyt (jak by tarcza sprzegla puszczala i złapała, puszczala i zlapala...) to jest w trakcie ruszania ciagnika. 

No i teraz niewiem czy jezdzic tak i czekac az sie ułoży, czy rozbierac, ale boje sie ze nic tam nieznajde

Opublikowano

Spiek spina szybciej niż "zwykła" tarcza do tego dochodzi ilość wypustów najostrzejszy spiek to ten z trzema "łopatkami" im więcej łopatek tym mniej ostrzejsze spięcie. Na ceramicznej tarczy na pół-sprzęgle nie pojeździsz, dodatkowo taka tarcza zużywa się szybciej niż tradycyjna. 

Opublikowano

Tylko tu caly czas zgrzyta, nieidzie lagodnie ruszyc, zawsze gwaltownie.

Po wymianie sprzęgła, na poczatku tylko gwaltownie ruszal, nie bylo zgrzytu, jezdzilem 2 godziny z talerzowka radio grało i nic nieslyszalem, zadzwonil tel, scisxylem radio i wtedy uslyszalem ten zgrzyt.

Jak dodac filmik? Bo mam nagrane

Opublikowano

Pojedzilem troche, tzn zaoralem 5hektarow i talerzowalem z 6hektarow i troche pojezdzilem z roziewaczem. Bardzo rzadko raz na sto razy sprzeglo jest dobre, rusza bez zgrzytow i lagodnie, jest pół sprzeglo. No ale raz na sto.

Znajomy mi radzi stoczyc kolo zamachowe i docisk, by powierznia styku byla idealnie rowna.

Jak myslicie?

Czy kupic znowu nowa tarcze tylko zwykłą, nie ceramiczną.

Opublikowano

Zostaję wiec rzeczywiście tylko zamach, tyle że tu jest pułapka bo obniżyć powinno się też przestrzeń do której dokręca się docisk inaczej nie będzie momentu "przejścia" o który ty właśnie walczysz. Rozumiesz o co mi chodzi? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v