Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w tytule podczas prac polowych lub podczas jazdy ciągnik nagle gaśnie, po czym nie można uruchomić ponownie. W ubiegłym roku pomagało mozolne odpowietrzanie, ale teraz problem ponownie wystąpił, a samo odpowietrzanie już nic nie daje. Filtr i pompka paliwa są nowe. Traktor jest też po remoncie kapitalnym. Czy to może być pompa paliwa czy coś innego. Dodam że po ostatnim zgaśnięciu na drugi dzień odpalił.

Opublikowano

Trochę chaosu jest w Twoim pytaniu, uporządkujmy :).

Ciągnik zgasł i nie mogłeś uruchomić, wkurzyłeś się i go zostawiłeś, a na drugi dzień odpalił bez wykonywania jakiś innych czynności typu odpowietrzanie itp.

Jeśli ciągnik zgasł podczas pracy, odkręcasz śrubkę odpowietrzania pompy i paliwo wypływa pod ciśnieniem czy go nie ma?

Jeśli paliwo jest to po takim zgaśnięciu polej pompę zimną wodą, jeśli odpali to wiadome co robić, jeśli nie to szukaj w silniku. 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Zobacz w jakim stanie jest sitko w pompie wtryskowej , może być zanieczyszczone i dlatego wymiana filtrów nie pomaga.  Jeśli wykluczyłeś filtry , pompke paliwa , szczelność układu , czysty zbiornik paliwa to zostaje dać pompe do sprawdzenia. Poprzednik już mnie wyprzedził i wspomniał o polaniu pompy zimną wodą. Jak Ci zgaśnie to poluzuj śruby odpowietrzające i zobacz czy jest paliwo. Miałem przypadek w perkinsie A4.236 też często gasł w pracy  mimo że filtry paliwowe nowe , okazało się że w pompie paliwa (nie wtryskowej) przed membraną nazbierało się syfu i nie dochodziło już paliwo co powodowało że nie  pompowała paliwa, po wyczyszczeniu był już spokój.

56737.JPG

Edytowane przez Ogon988
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

ja nastepnym razem zgasnie polej pompe wteyskowa zimna woda i jak odpali to pompa do roboty

 

edit. widze j8z ktos to napisal....

Edytowane przez Mikruss
Opublikowano (edytowane)

Witam a trochę z innej beczki po remoncie silnika kapitalnym i po oddaniu do regeneracji pompy wtryskowej i wtrysków pojawiło się falowanie obrotów i taki jakby metaliczny dzwiek na wolnych obrotach i tak jakby z wydechu bo jak się przystawi ucho do tłumika to słychać metaliczne pukanie,ale nie jestem na 100% pewny albo coś z pompą jest nie tak i tak się wydaje??? Zawory sprawdzone wydech 0.30 ssący 0.25 były też ustawiane na wszystkie na 0.30 jest taki sam efekt ,wtryski pompa po ^regeneracji^,ciśnienie oleju na zimnym 4,5.Ktoś wie jaka może być przyczyna???? Silnik lekko kopci na biało przy odpaleniu jak zimny ale po chwili jest już normalnie

 

Edytowane przez massey-255

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v