Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

sposób jest prosty na wyciek , nowe podkładki miedziane zawieszamy na jakimś druciku podgrzewamy nad ogniem do czerwoności wrzucamy do wody (robią się miękkie) zakładamy, wystarczy lekko dokręcić i spokój na lata ..... sprawdzone :D mowa o podkładkach pod nadmiar

Edytowane przez jacek3773
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ameryki nie odkryłeś... Od dawna tak robię ze wszystkimi podkładkami. Nawet tymi pod wtryskiwacze.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To nie jest mądrzenie, bo wielokrotnie było już o tym pisane. Pewnie Ty albo ja już wcześniej o tym pisaliśmy.

Opublikowano

Za niedługo nic nie będzie można pomagać tutaj bo elektrotechnik wszystko wie najlepiej. Trochę więcej uprzejmości większość twoich postów to wywyższanie sie jaki ty to nie jesteś lub odpowiadanie na nie z łaską.

Opublikowano

Może się wywyższa, może jest "gburowaty" ale jest jednym z najbardziej czających użytkowników tego forum. Jak dla mnie to wcale nie musi być uprzejmy aby pomagał mnie i innym na forum:)

Co do sposobu zmiękczania podkładek miedziany to wydaje mi się że wywodzi się on od starych mechaników z skr, pgr itp. Nowe na handel a stare do maszyny;)

Opublikowano

Tylko czy "zmiękczanie" podkładki to wyżarzanie lub rozhartowanie? Podgrzewasz tą podkładkę do ok 300*C

Znane z epoki miedzi to i owszem ale może wielu szczególnie młodych ludzi tego nie wie a każdy mechanik z PGR dokładnie to zna:)

Opublikowano

A ja mam pytanie co do samej wymiany koncowek wtryskiwaczy w c360, czy musze po montazu nowych końcówek WZM  ustawiać ciśnienie wtrysku dla każdego z wtryskiwaczy na przyrządzie do tego przeznaczonym ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Oczywiście, że musisz. Nawet jakbyś odkręcił końcówki i z powrotem założył te same, to ciśnienie i tak się zmieni. Także tak czy inaczej regulacja jest potrzebna.

Opublikowano

Wiec mam wyjać wszystkie wtryskiwacze, zmienic końcówki i zawieźć je poźniej do pompiarza/innego speca od układów wtryskowych ? bo domowymi sposobami nie da się tego ustawić - jaki sprzet jest potrzebny ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To zależy jakiego masz specjalistę. U mnie np. jest taki majster co musi osobiście wymienić końcówki i potem je ustawić. I za to bierze 10zł za komplet.

Opublikowano

Zwykła pompka z manometrem. Każdy przeciętny mechanik od taki sprzętów powinien to mieć.

Wyjmij wtryski i zawieź do kogoś co się zna. Sam tego nie robiłeś to oddaj komuś.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ta pompka musi wytworzyć ponad 200bar, więc taka całkiem zwykła nie jest...

Opublikowano

Mam taką pompkę coś w stylu tawotnicy 3 razy pompne i juz wtrysk rozpyla

Opublikowano
Dnia 23.06.2010 o 23:17, masato napisał:

O ile się nie mylę to w c360 w ogóle nie powinno się podkładać podkładek pod wtrysk.

 

Jak leci to pewnie leci na połączeniu rozpylacza z obudową wtrysku. Także rozebrałbym to, następnie przytarł na papierku ściernym miejsce styku z rozpylaczem. Oczywiście na prostej płaszczyźnie. Czasem to miejsce jest pordzewiałe. Oczywiście zanim to bym zrobił...to sprawdziłbym wtrysk na wierzchu czy gdzieś paliwo nie wychodzi.

Może masz dolną kopułkę pękniętą. Robi się tak od zbyt mocnego dokręcania. Miałem takie przypadki.

 

Jak wszystko jest ok...wszystkie płaszczyzny styku do można dokręcić leciutko i nic nie poleci. Także coś na pewno jest nie tak. Skoro leci paliwo to wina wtrysku:)

A rozgrzewanie nad palnikiem do czerwoności i natychmiastowe ostudzenie pod zimną wodą popieram. Sam tak robię, ale ze starymi uszczelkami o ile się jeszcze nadają do ponownego użytku.

 

p.s.

 

Znaki na wtrysku i obudowie są ważne. Jak Ci się 1-2mm przesunie to tragedii nie będzie także bez nerwacji.

Ważne też jest, aby nie napakować za dużo podkładek pod wtryski. Pasują podkładki od bizona, tylko można sobie je obciąć.

Jak jest głowica na wierzchu to można sobie dopasować ilość podkładek, ewentualnie stoczyć kopułkę dociskającą rozpylacz.

Sprawdzony patent:)

Jak będzie za dużo podkładek to rozpylacz będzie pluł paliwo nad tłok, a nie w komorę.

Przepraszam że stary temat odkopuję ale chciał bym wiedzieć ile ma wystawać rozpylacz z głowicy. Dodam że nie wystaje równo z każdej strony,  iż jest osadzony pod kątem do płaszczyzny głowicy.  Mam problem z dymiącym na biało po remoncie parkocze jak c330. Szarpie silnikiem aż dudni. Zauważyłem że 3 wtrysk wystaje ok 1mm więcej niż reszta. Sprawdzałem dokładnie pod każdym wtryskiem siedzą podkładki 0.5 mm. Mam zamiar jakoś pomierzyć ich wysokość na zamontowanych głowicach.

Opublikowano
2 godziny temu, KonradBugaj napisał:

Przepraszam że stary temat odkopuję ale chciał bym wiedzieć ile ma wystawać rozpylacz z głowicy. Dodam że nie wystaje równo z każdej strony,  iż jest osadzony pod kątem do płaszczyzny głowicy.  Mam problem z dymiącym na biało po remoncie parkocze jak c330. Szarpie silnikiem aż dudni. Zauważyłem że 3 wtrysk wystaje ok 1mm więcej niż reszta. Sprawdzałem dokładnie pod każdym wtryskiem siedzą podkładki 0.5 mm. Mam zamiar jakoś pomierzyć ich wysokość na zamontowanych głowicach.

Tu kolega @bobytempelton wieki temu dobrze to opisał

Tu na zdjęciu perfekcyjnie ustawiony wtryskiwacz, nad powierzchnię płaszczyzny głowicy ma wystawać jedynie czubeczek wtryskiwacza, oczywiście kreski na wtryskiwaczu mają się pokrywać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ee01b1cb1c16ba1.html

Tak ma być:

http://www.fotosik.p...1cb1c16ba1.html
po prawej wtryskiwacze nie wystają, są za głęboko, paliwo z wtryskiwacza wali w ścianki nie w komorę
http://www.fotosik.p...d6cecd0836.html

 

 

Opublikowano

Proponowaliście nałożyć troszczę poxipolu na wtryskiwacz przed montażem w celu doszczelnienia styku z gniazdem. A co sądzicie jakby zamast poxipolu nałożyć troszkę silikonu takiego uszczelkowego 300 st. C?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v