Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o pomoc w analizie problemu. Ciągnik to Deutz Fahr Agroplus 100:

1. Wałek po włączeniu dźwigni na 540 lub 1000 kręci się - ale nie ma siły żeby napędzić jakąkolwiek maszynę.

2. Na wyświetlaczu obroty WOM wskazywane są cały czas, wydawałoby się poprawnie.

3. Na cewkę elektrozaworu nie dochodzi napięcie - po podaniu bezpośrednio - elektrozawór cyka, z tym że WOM dalej nie ciągnie, tylko się luźno kręci.

4. Przycisk w kabinie sprawny, kontrolka się zapala, sprawdzony elektrycznie, podmieniony - przedni napęd załącza.

5. Przyciski na błotnikach wcale nie reagują pomimo przyciskania/przytrzymywania.

 

Pierwsze podpięcie WOM po zakupie i okazuje się coś nie tak. Macie Panowie jakieś pomysły?

Sprawa elektryczna? Hydrauliczna? Czy raczej mechaniczna?

Za wszystkie pomysły i sugestie teraz z góry dziękuję😃 !!

Opublikowano

cewka wyeliminowana to sprawdź ciśnienie na 4x4 i na wom bo powinno być takie same, jeśli nie to całkiem możliwe że zasilanie gdzieś pada ( może rurka puściła) a jak ciśnienie to samo to tarczki będą do wymiany, więcej mi na myśl nie przechodzi, może być uszkodzony sam zawór też lub przed zaworem ciśnienie uciekać 

Opublikowano

Miałem podobnie w agrotronie 150 Mk3, przez dwa lata walek dzialal bez problemu az w koncu przestal ciagnac. Po sprawdzeniu elektryki wyjelismy caly naped bo obstawialem tarczki sprzegla, ale mechanik z serwisu sie dopatrzyl ze byly zle poskladane. Pomylona byla kolejnosc tarczek i tych blaszanych podkladek. Po wyprostowaniu sytuacji dziala do tej pory. 

Jezeli elektrycznie wszystko dziala to moze sie tarczki skonczyly... 

  • Like 1
Opublikowano

Właśnie elektrycznie też mi się coś nie zgadza: cewka cyka po podaniu prądu na krótko, oficjalną drogą prądu nie ma. Czy włączniki z błotników mogą robić jakieś zwarcie czy zakłócenia? Warto się tam dostać i poczyścić? Czy we włącznikach z  błotników też są lampki kontrolne? coś powinno się świecić? 

Opublikowano
Po kolejnych ogledzinach: mechanicznie jednak jest ok, ciągnie jak trzeba - z tym że były przełożone wtyczki i wom się włączał przyciskiem blokady - kto by na to wpadł... Szukam dalej w elektryce, żeby przywrócić wszystko do oryginału.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MacRolMF
      Witam, tata dołożył do ciągnika (kubota l5450) 3 dodatkowe sekcje hydrauliczne, po podłączeniu wszystkiego i wlaniu oleju nic nie działa, podnośnik który wcześniej działał dobrze, podnosi tylko wtedy gdy kręci się kierownicą.
      Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny!
       
    • Przez bny
      Witam
      Zakupiłem Koparkę budowlaną Białoruś i mam problem.
      Podczas kopania, po kilku cyklach pracy osprzętem koparkowym, wywala uszczelkę pod główną pompą, która znajduje się od strony zbiornika oleju.
      Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bądź ma pomysł co może być powodem?
      Pozdrawiam
      Andrzej
       
    • Przez grzech9931
      Witam,
      Mam problem z hydrauliką w ciągniku John Deere 4050. Po powrocie z pola, na drugi dzień nie działa hydraulika (ramiona, przedni tuz i zewnętrzne gniazda oraz wspomaganie). Zostały wymienione filtry oraz olej. 
      Ciągnik jak postoi dłuższy czas to po odpaleniu słabo ale delikatnie podniesie. Ale po opuszczeniu już drugi raz nie daje rady. Tak jakby brakowało oleju...
      Co mogę zrobić? ;(
    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v