Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Posiadam 155.54 skrzynia  moim zdaniem jak każda inna w  porównaniu do normalnej w tym typie ciągników  w pracy lepszy komfort większy zakres biegów  trzy  można zmieniać pod obciążeniem w przypadku awarii  trudniejsza w naprawie  trzeba dobrego mechanika ( właśnie jestem po ) części nowe dostępne w serwisie claas  oraz dość dużo  używanych

Edytowane przez macherr
Opublikowano

czy skrzynia nie wyje ,rzęzi ,stuka ,czy biegi nie zgrzytają ,czy rewers nie zgrzyta przy przełączaniu kierunku jazdy,czy rusza płynnie i nie szarpie ,czy półbiegi wchodzą płynnie i nie szarpią ,czy nie świeci kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni biegów

Opublikowano

Zwróć uwagę jeszcze czy się napęd rozłancza, czy wspomaganie nie chodzi za cieżko, czy podnośnik nie szarpie, albo opaduje, czy w ogóle opaduje, czy podnosi, czy obie dźwignie od podnośnika działają czy tylko jedna. Ale na zimnym oleju, niektórych rzeczy nie wykryjesz. Silnik czy za bardzo nie kopci, czy z odmy nie wydobywa się za dużo dymu. Skrzynię można "nasłuchiwać" przykładając ucho do dźwigni zmiany biegów, czy sprzęgło i rewers nie szarpie , tak że traktor zrywa kołami. Ogólny stan, czy nie jest za dużo rzeczy, osłon i tapicerki pourywanych, czy działa nawiew, czy działa WOM, czy kabina nie gnije od spodu. Co do ceny to za 45 tys jak oglądałem parę renówek to raczej były złomy, co nie znaczy, że nie kupi w tej cenie coś dobrego. Jak dla mnie to za 60-70 tys to Renówka musi mieć silnik igła, zrywny i nie kopcić za bardzo, żadnych nie pourywanych osłon/prowizorycznych przeróbek i skrzynia też powinna chodzić bez żadnych zgrzytów... Ta z linku jest ładnie odmalowana, ma prawie nowe opony, może nowe błotniki i osłony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v