Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent case 845xl z 1987r.

Niema mocy. Bez obciazenia na postoju wchodzi na pełne obroty, ale tak troche powoli.

Na pusto po asfalcie na zimnym silniku na 3 biegu musze go bujać przez jakieś 400metrow by wszedl na pelne obroty, na 4 biegu już wogole niewchodzi na obroty. Na rozgrzanym silniku jest troszke lepiej bo na 4 biegu  wejdzie na pełne obroty ale to potrzeba dlugiego odcinka.

Odpalac odpala bardzo ladnie, nawet w mrozy.

Z odmy niedymi.

Przy dodawaniu gazu, lub przy przyspieszaniu niema zadnego dymu.

Co zrobiłem:

- czyszczenie całego układu paliwowego (zbiornik wyczyszczony, nowe przewody paliwowe, nowe filtry, wyczyszczona pompka paliwa wraz z sitkiem, przedmuchane rurki.

- sprawdzone luzy zaworowe

- nowy filtr powietrza

- probowalem przestawic zapłon pompą wtryskowa na fasolkach, ale niebylo poprawy

Co jeszcze mozna sprawdzić?

 

Opublikowano

Hamulce nietrzymaja.

Odpowietrzenie ok, sprawdzalem nawet bez korka.

Myslalem wlasnie nad podkreceniem dawki paliwa, ale niewiem gdzie. Pompa Bosha. Na wierzchu nic niema do regulacji. Ale sa dwa dekielki, kazday na dwie śrubki.

20200127_064200.jpg

Opublikowano

Powinieneś sprawdzić wtryski .Poco kręcić dawką  odrazu.Końcówka wtrysku jak się zapcha część otworów  automatycznie zmiejsza się dawka wtryśnientego paliwa.Nie musi kopcić ani ciężko zapalać to nie ursus żeby miał mieć takie objawy.

Opublikowano

To napisałem chińczyk/regeneracja. Ciekawe jak oni utrzymają tolerancje pary tłoko-rozdzielacza wyznaczoną na 0,002mm na galwanicznej powłoce ;] Przestrzegam przed takimi oszustami a każdy zrobi jak chce. 

Opublikowano (edytowane)

Kilka dni temu wyjeżdżając z garażu wydmuchnol uszczelkę pod głowicą,  glowica poszla na sprawdzenie i planowanie, jeden zawór  wydechowy był nieszczelny.

Wtryski rowniez sprawdzone, jeden był dobry, zostaly zregenerowane, zalozone nowe końcowki Delphi.

Po poskladaniu jest troszke lepiej ale dalej słaby, ani dymu ani siły (przy przegazowaniu, czy przy przyspieszaniu, niema żadnego dymu)

Co jeszcze moze być prócz pompy paliwa?

Edytowane przez jaszczur2008
Opublikowano

Bo nie muszą trzymać całkowicie tylko trochę i to się objawia właśnie że na wyższych biegach nie może się rozpędzić normalnie. Skoro na postoju jest ok a dopiero na wyższych biegach brak mocy a już tyle rzeczy zrobionych to uparlbym się przy hamulcach 

Opublikowano

Zawiozlem pompe do sprawdzenia i na usuniecie wyciekow.

Pan sprawdził  i stwierdził ze byla źle ustawiona i dawka byla zamala. Ustawil jak powinno być, i powymienial uszczelki.

Mówił ze pompa jest w bardzo dobrym stanie, oprocz tej glowiczki (czy jakos tak sie nazywa)  jest peknieta i kapie paliwo.

Traktor odrzył, czuć teraz moc.

Za samą tą  glowiczke (ma na stanie) powiedzial mi 1200zl. 

I teraz niewiem czy szukac innej pompy uzywanej, czy kupic nową VE zamienik VA za 1800zl, a moze ma ktos tą część?

20200308_094238.jpg

Opublikowano

Panowie jaki momentem dokrecic głowicę?

W necie znalazlem 150N. I znow wydmuchlo mi uszczelke pod głowicą między 1 a 2 i 3 a 4.

Przy odkrecaniu glowicy wszystkie sruby odkrecilem grzechotka, i nieszlo zacieszko  dokrecone bylo na 150N

Opublikowano

Dobra a ta głowica w ogóle widziała zabielenie? chociaż na liniale sprawdziłeś czy jest prosta? I jaka ty to grzechotką to dokręcasz, głowicę dokręcamy kluczem dynamometrycznym.  

Opublikowano

Głowica po remoncie i planowaniu.

Bolk prosty.

CZYTAJ UWAŻNIE. Odkrecalem grzechotka. Dokrecalem kluczem dynamometrycznym. Klucz sprawdzony z innym i jest dobry.

Przyszla mi dzis uszczelka Victor Reinz i jest kartka ze ostatnie dokrecenie na 150N.

Może poprzednia byla wadliwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v