tomek15101t

Renault 80.14

Polecane posty

tomek15101t    0
Witam. Posiadam Renault 80.14 (R3278) rok produkcji 1995 sadowniczy czy ktoś posiada taki i mi doradzi jaki olej wlać do silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek15101t    0

A jeżeli chodzi o filtr paliwa u mnie jest do góry nogami i się zastanawiam jak go później odpowierzyć ? Mam zamiar wymienić. Ktoś doradzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Wkłady filtra pasują od polskich mf  , czy coś nie pozwala odwrócić filtra ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15101t    0

Da się go normalnie odkręcić tylko jak go odpowietrzyć potem, mam od nie dawna ten ciągnik i się dokształcam co i jak żeby czegoś nie zepsuć 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    823

silnik raczej Deutz chłodzony zapewne powietrzem

3 godziny temu, BIZULEK napisał:

Wkłady filtra pasują od polskich mf  , czy coś nie pozwala odwrócić filtra ? 

wątpię aby pasowały


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7
Napisano (edytowany)

Przy osprzęcie CAV w silnikach MWM chłodzonych płynem pasują ale w

innych nie wiem

Edytowano przez BIZULEK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15101t    0

Nie wiem, juto ma mi kuriera dostarczyć filtry i będę sprawdzał czy będzie tak jak pisał bizulek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Na silniku w dolnej części jest tabliczka z typem silnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    823

w sumie to jedno i to samo, bo deutz w połowie lat 80 wykupił MWM'a

Znalezione obrazy dla zapytania mwm deutz

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Improwizator
      Witam, mam problem z moją renowką mianowicie gdy puszczam sprzęgło ciągnik po chwili szarpnie i pojedzie jak delikatnie puszczam to jest inaczej powoli łapie i jest inaczej nie działa to tak jak powinno jest to 93 r ze skrzynia traktoshift na pół biegach i rewersem elektrohydraulicznym, jak chce jechać szybciej i zmienić bieg to wychanuje go bo zanim ziemi bieg to trochę zajmie i potem szarpnięcie, luz na tarczkach jest zlikwidowany co może być??? Czy ta śrubą się coś reguluje 


    • Przez ajus38
      Witam,
      Chcę kupić ciągnik Ares -jeszcze nie wiem jaki model wybrać, raczej z tych mniejszych, 85-100KM, czyli model 540, 550 lub 610.
      Najlepiej jakby był dobrze wyposażony, miał rewers elektrohydrauliczny, klimę, ładowacz... Na razie przeglądam ogłoszenia w internecie i chcę zacząć jeździć i oglądać. Do tej pory robiłem tylko starymi ursusami C-330.
      Dysponuję budżetem 65-68 tys. brutto, VAT-u nie odliczam, więc interesuje mnie tylko cena "do zapłaty". Rolnictwo to moja dodatkowa działalność i nie będę miał takich kosztów, aby móc to odliczyć.
      W tej cenie da się już znaleźć interesujące mnie modele, ale generalnie dalej od mojego miejsca zamieszkania, lub z rewersem mechanicznym albo bez klimy, więc raczej musiałbym dodatkowo korzystać z transportu. Mieszkam w okolicach Zamościa, więc szukam raczej czegoś z lubelskiego lub z opcją transportu do 100-150km.
      Na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Czy lepiej kupić bez tura ale o 10 tys. taniej i tur kupić oddzielnie? Czy klima w sprzęcie, który jednak "robi w kurzu" to dobra opcja? Jakie tam są skrzynie biegów? czy jest jeden rodzaj? czy są jakieś ręczne i mechaniczne? Jeśli są różne opcje, to jaka będzie lepsza? nieawaryjna? Czy były tu opcje sterowania podnośnikiem z zewnątrz?
      Ciągnik będzie potrzebny dopiero na żniwa. Czy lepiej rozglądać się teraz? czy może poczekać "bliżej wiosny"? Albo do sierpnia dozbierać na inny model lub z lepszym wyposażeniem? coś nowszego? z mniejszym "przebiegiem"?
      Proszę o podpowiedzi, sugestie.
      Pozdrawiam
       
    • Przez Adi118
      Witam, po pierwszej wymianie filtrów od zakupu w moim Aresie 557 mam problem z odpalaniem traktora. Po zakupie palił "na dotyk", natomiast po wymianie filtrów po dłuższym postoju trzeba długo kręcić zanim zapali. Dzieje się jeszcze jedna dziwna rzecz kiedy jadę pod górkę nawet samym traktorem muszę redukować półbiegi, z przyczepami schodzę do 3 biegu, brakuje mu mocy kiedy jedzie po wzniesieniu. Podczas prac w polu z pługiem czy agregatem nie odczuwam żeby brakowało mu mocy, pracuje z agregatem scierniskowym 3m i plugiem obrotowym 4 skibowym. Nie wiem czy problem ze spadkiem mocy podczas jazdy pojawiał się przed pierwszą wymianą filtrów (filtr paliwa wymieniłem 2 razy i jest to samo)
      Miał ktoś podobny problem? Gdzie może leżeć przyczyna? 
    • Przez michu2160
      Witam. W mojej renówce przy szybkiej jeździe pojawia się wyciek oleju z miejsca gdzie dźwignia od zmiany biegów wchodzi w korpus skrzyni. Po rozebraniu okazało się że występują tam dwa uszczelniacze (takie dwa mieszki) i są popękane. Na załączonym rysunku zaznaczone strzałkami.  Problem w tym że nigdzie nie mogę tego dostać. Objechałem okoliczne sklepy rolnicze i motoryzacyjne i nigdzie czegoś takiego nie mają, nie udało się też nic dobrać. Nawet w serwisie Claasa twierdzą że tego już nie produkują i kazali szukać zamienników.  W internecie też nie znalazłem nic konkretnego. Może któryś z użytkowników wymieniał te uszczelniacze i zechciałby podzielić się informacją gdzie można kupić te elementy bądź od jakiego ciągnika/samochodu je dobrać. Z góry dziękuję za pomoc



    • Przez domin159
      Witam. Mam problem z układem hamulcowym w ceresie. Ciagnik trzymał na hamulcach podczas pracy, miał zacięte cylinderki. Wymontowałem dodatkowo pompki hamulcowe rozebralem i okazało się, że miały delikatne wżery, więc je wymieniłem na nowe. Oprócz wymiany cylinderkow i pompek przedmuchalem rurki, żeby sprawdzić czy nie ma w nich syfu oraz wyczyscilem zbiorniczek. Po wymianie montażu zalaniu nowego oleju do zbiorniczka. Pedal hamulca miękki nie stawia żadnego oporu. I tu moje pytanie. Ma ktoś jakis pomysł jak to rozwiązać?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj