Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z podnosnikiem przestała dzialas funkcja silowa i pozycyjna podnosnika, podnosi ale slabo i nie chce opasc na dół. Co moze byc tego przyczyna i jak to naprawic. Proszę o pomoc jesli ktos wie cos na ten temat

 

Opublikowano

Jak jes w pozycji do opuszczania to po odpaleniu nie podnosi dopiero podnosi ja przesune w pozycje do podnoszenia to podnosi powoli i juz nie chce opuscic dopuki nie zgasze silnika alo jak sie uwiesze na ciegnach to opuszcza z tym ze i tak podniesie do góry sam na opuszczaniu po chwili 

Opublikowano

Będziesz musiał zdjąć podnośnik  i kto wie czy  nie wytargać pompy .Podejrzewam ze wniej leży problem a dokladniej coś siedzi w rozdzielaczu który jest wbudowany.Jak potrzebujesz jakiejś info to pisz  .Odpowiem ale tylko wieczorami gdyż mam nawał pracy.

Opublikowano

Gdzie ciśnienie mierzyłeś na złączach hydrauliki zewnęntrznej  to ci nic nie da bo te obsługuje druga pompa zębata.A podnośnik ma pompę tłoczkową z wbudowanym rozdzielaczem.Spóść olej zdemontuj  podnośnik i pompę będziesz widział .Jest tam dżwignia która steruje rozdzielaczem w pompie musi wydawać określony ruch .Jak będzie poruszać się to mogło spaść zabezpieczenie i też będzie broić.

Opublikowano (edytowane)

Mierzylem na wyjsniu z hydrauliki zewnętrznej tylko ze umnie z tej pompy tloczkowej jest dorobione jeszcze jedno gniazdo dodatkowo dorobione przez poprzedniego wlasciciela i napewno jest to cisnienie z pompy tloczkowej. Chodzi ci o ta dzwignie z rolka czy o ten zaworek kolo rolki który przy cisnieniu wyskakuje. Rozebralem podnosnik i ta dzwignia z rolka wogole  sie nie porusza nawet jak mocno docisne 

Edytowane przez poldeczek
Opublikowano (edytowane)

Ta dżwignia z tą rolką musi chodzić bo ona ciągnie za sekcje od rozdzielacza. . A jak  nie chodzi to musisz pompe  wyciągnąć  bo tak nic nie zrobisz .Siedzą opiłki pod sekcją i się przytarła .Powodem tego jest zanieczyszczony olej lub dziurawy filtr.Nie pisze o tym oleju  czy filtrze żeby cię  urazić że nie dbasz o sprzęt ale tylko sekcja staje dęba od tego.Jak masz jakieś pytania względem tego jak wykopać pompe z ciągnika czy ją naprawić w własnym zakresie to pisz odp.Jeszcze jedno nie ciągnij na siłe tej dżwigni bo narobisz sobie problemów.

Edytowane przez krzysztoftores
Opublikowano

Żeby pompe wymontować musisz odjechać tyłem ciągnika.A więc po kolei .Zdemontować wałek górny napędowy czyli wyjąć zawleczke zsunąć tuleje wysunąć  wałek.Odkęcić rórki od pompy zębatej.Odkręcić płytę od wałka wom założyć wałek przekażnika zaciskany i go wypukać mlotkiem do tyłu ciągnika.Zdemontować ramiona dolne bo będą przeszkadzać.Zdemontować obudowę filtra i wyciągnąć rórke łączącą filtr z popą.Wbić kliny między oś przednią a wspornik.Odkręcić kola .Wymontować zbiornik paliwa .Zdemontować cięgna rurki które będą przeszkadzać.Zamontować koła  odwrotnie  chyba  że tarcze ci nie pozwolą lub nie miną się z błotnikami to musisz sobie wózki załatwić .Odkręcić kabine z tyłu lekko podnieść i podeprzeć.No i śruby na społowieniu .Po rozjechaniu  odkręcić  po bokach takie jakby zaślepki z sworzniami które trzymają pompe tłoczkową.Odkręcić podstawę od pompy tłoczkowej która trzyma pompę zębatą  i już mamy ją na wieszku .Jak będziesz miał wyciągnietą  to ci napisze co trzeba ogarnąć .Jeszcze jedno zobacz czy nie masz pokrywy w kabinie bo chyba jest to byś miał lepszy dostęp bo ja nie pamiętam.Mam nadzieje że dość zrozumiale opisałem jak co to pisz .Odp wieczorem.

Opublikowano

Witam chwile mnie nie bylo delegacja dzis rozpolowilem ciagnik i rzeczywiście okazalo sie ze ten dolni zawór z rolka byl zaciety ale bez jakiś rys czy tym podobnym kawalek sylikonu podeszedl i po oczyszczeniu i ponownym zlozeniu wszysko chodzi bez zarzutu.

Dziękuję Krzysztof za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v