Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Cześć czołem!

Oddałem do zakładu tokarskiego cięgna dolne z 1224 (przeróbka na haki 3kat) Wszystko jest super pospawane i zrobione elegancko, ale po obcięciu końcówek i wspawaniu cięgna są za krótkie!! Od mocowania przy traktorze do środka haka cbm jest 86cm i mam problem z łącznikiem górnym bo wszystko podczepiam na maksymalnie skręconym... Największy problem jest przy pługu, bo nie mogę go dobrze ustawić na łączniku centralnym.  Co z tym fantem zrobić?? Czy obciąć zaraz za mocowaniem przy ciągniku i dospawać opowiedniego kształtu "przedłużkę" i wsio? obawiam się trochę o to, bo mam uprawowo siewny (masa 2t załadowany) i nie chce jakiegoś bubu narobić :) I jaka długość w tym przypadku będzie najlepsza? Chyba, że macie inny pomysł (nie będę ukrywał, że szkoda mi teraz kupować drugie cięgna i wydawać podwójnie pieniadze)

Edytowane przez Zetix
Opublikowano
15 minut temu, andrzej78 napisał:

Jak ? Wymiar B= 925 mm mierzone między osiami kul.

 

Mój błąd!! patrzyłem na inną numeracje!!  Na dobrą sprawę są dwa wyjścia, albo kupić krótsze cięgło ale masywniejsze (teraz mam 64-84) albo wspawka 10centymetrów tylko wtedy osłabiam materiał

Opublikowano

Dokładnie 1018 mm mają cięgna dla kół z oponami 20,8R38 model 1734. W modelu 1234 długośc wynosi 975 mm opony 18,4-38.

Bezpieczniej byłoby dospawać fragment bliżej mocowania przy ciągniku, tylko pozostaje kwestia otworów w okolicy których działają największe naprężenia. Mimo wszystko profesjonalnie zespawane przy hakach też wytrzyma.

Opublikowano

Po wspawaniu od strony ciągnika cięgna od wieszaków posuną się bardziej do tyłu, to też może mieć wpływ na prace podnośnika, najbardziej udźwig i tempo podnoszenia. Chyba, że jeszcze jest regulacja i można bliżej przełożyć . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez oMajsteRo
      Witam, mam problem z Ursusem 1204.
      Na ciepłym silniku powyżej 1500 obr. coś stuka w silniku.
      Silnik jest po remoncie.
      Zawory są dobrze ustawione.
      W załączniku film z pracy silnika.
      2222.mp4
    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v