Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Chciałbym Wam serdecznie podziękować za wszystkie informację. Dziękuję za porady związane ze spawaniem i klejeniem. Zaryzykowałem i skontaktowałem się z gościem, o którym pisał tatarak. Udało mi się znaleźć stronę i naprawy wyglądały fajnie a raczej nie było po nich śladu.

Po rozmowie z gościem umówiłem się na naprawę pod koniec tygodnia - więc poznam efekt na własnym przykładzie. Gość powiedział, że na naprawę daje 100% gwarancję więc wygląda na to, że wie co robi.

Wypytałem go o spawanie i klejenie. Powiedział, że zdarza się, że udaje się naprawić zarówno jedną jak i drugą metodą. Wspomniał, że skuteczne spawanie żeliwa to na gorąco i później właściwe odpuszczanie - tylko tego typu metody są dobre ale nie na obrabianych elementach gdyż może dojść do zwichrowania bloku. Jeśli chodzi o klejenie to mówił to o czym napisał tatarak, ze może się zdarzyć, że klej może odchodzić po jakimś czasie.

 

Co do przymrozków o których pisaliście - właśnie nie spodziewałem się, że coś może się stać. Nie raz były przypadki, że lało się gorącą wodę, żeby lód puścił i można było spuścić wodę a tu jakieś minus 3 stopnie ale z silnym wiatrem narobiły bałaganu.

 

Po naprawie podzielę się swoimi wrażeniami i dam znać czy się udało.

 

Jeszcze raz wielkie dzięki - po naprawie tylko i wyłącznie płyn...

Opublikowano
3 godziny temu, Adi96 napisał:

Matko święta idą przymrozki po co trzymać tą wodę spuścić lub zalać płynem.Mi też by pękl gdybym w porę się nie skapnął,zalewam płynem.

No geniuszu to po co jeździłeś na wodzie i o mało nie pękł Ci blok? :P

Opublikowano

Bo miałem wrażenie że mi płyn wchodzi do oleju dlatego jeździłem na wodzie.A ostatnim razem się przeliczyłem z mrozem że nie wejdzie mi tam gdzie ciągnik staloi,pompę przyłapało i w chłodnicy powoli zaczynała zamarzać ale daleko do pęknięcia bloku.

Opublikowano

Witam,

 

Zgodnie z obietnicą chciałem podsumować efekt naprawy swojego zamrożonego silnika.

Jestem mile zaskoczony. Po naprawie nie ma śladu jak pomaluję blok a muszę to zrobić bo jest trochę obdrapany to miejsce naprawy jest nie do zlokalizowania. Próby z wodą i płynem nie pokazuj żadnych przecieków. Po odpaleniu również w 100% szczelny. Oglądając całą naprawę byłem trochę sceptycznie nastawiony, ale efekt mnie zaskoczył.

 

Podsumowując:

Wizualny efekt - świetny;

Skuteczność - 100%.

 

W załączniku zdjęcie po naprawie dla niedowiarków.

360a.JPG

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v