Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam wszystkich.Ostatnio wymieniłem w swoim MTZ tasmy na WOM-ie i mam problem pozostał taki sam,tzn.jezeli ma ciężko z jakąs maszyna która ma napęd na WOM to ślizga się... mógłby mi ktos powiedziec co jest nie tak????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

taśmy dobrze wyregulowane , po remoncie (wymiana satelit i łożysk igiełkowych ) musiałem wymienić taśmę parcianą na taką zieloną kostkę i się nie paliła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamlupus    2

A można założyć szerszą niż jest? u mnie idą 44mm kostkowe, a wiem, że sa dostepne jeszcze 56mm....jak sadzicie- bedzie pasowac szerza zamiast standardowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ale to nic nie da bo one są dobrane wg szerokości bębna :) szersza nie będzie więcej brać może nawet być gorzej jak zahaczy o hamulec :) ,A co dalej słabo kręci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamlupus    2

Tzn spotkałem się ze stwierdzeniem, że taśmy parciane są lepsze niż kostkowe (opnia sprzedawcy, który na moje pytanie skad taki argument stwierdzla ze ciesza sie wieksza popularnoscia)...i nie wiem, nie mam w tym doświadczenia bo zmieniam je po raz pierwszy, a w nowym Belarusie miałem kostkowe...ma ktoś może rozeznanie w tej kwestii? kostkowa 44mm kosztuje 23zł a parciana 44mm 40zł

 

-do kostkowej ciągnącej 56mm jest hamujaca 36mm

-drugi zestaw to dwie 44mm kostkowe

-trzeci to dwie 44mm parciane

 

...tak więc, które lepsze- parciane czy kostkowe? i czy mozna zalozyc szersza i czy to cos diametralnie zmieni? czekam na sugestie forumowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diegotm    0

zeby kupic tą szerszą musisz tez kupic szersze bębny, jarzmo satelitów, itp, w zasadzie cały moduł WOMu

w nowszych mtz'ach wom wzmocniono właśnie dając szerszy bęben włączający. Mozna kupić cały kompletny wom wzmocniony za ok 750zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Warto sprawdzić stan bębna który załącza WOM jeżeli jest nawet minimalnie spękany warto wymienić na nowy, bo będą kłopoty z jego regulacją. Taśmy parciane mają większą wytrzymałość, a z wymianą na szersze to tak jak pisze @diegotm, troszkę gratów trzeba wymienić,ma to swoja zasadność jeżeli WOM jest mocno obciążany.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariush19    0

Mam nowego Belarusa 920. podczas pracy z prasą kostkującą sipma z224/1 zauważyłem taką sprawę. Ciągnik pracował na biegu jałowym prasa była włączona i wrzuciłem do niej niezawiązaną sprasowaną wcześniej kostke. po kilku chwilach "zapchała się" i WOM stanął całkowicie. Podczas pracy na obrotach nie dało się zauważyć poślizgów. Dobrze są taśmy naciągnięte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj