Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje jak najwięcej informacji na temat ciągnika Deutz Fahr DX 4.50, co gdzie i jak się obsługuje, czy posiada oddzielny zbiornik na olej hydrauliczny, gdyż kupiłem taki egzemplarz z 1989 roku, jutro będę przyprowadzał lecz chcę się trochę o nim dowiedzieć, z góry dzięki 

Opublikowano

Witam, od roku posiadam ten ciagnik, jest poptostu świetna maszyna, dużo robi, mało pali.

Potrzebuje pomocy drodzy forumowicze, chciałbym zdobyć schemat sprzęgła, jeśli ktos posiada prosze o pomoc, czeka mnie wymiana, ale najpierw wypróbuję wyregulowac gdyż wysoko bierze i zaczyna slizgac

Opublikowano

No i już stoi, trochę pojeździłem, czasem zgrzytnie, szarpnie, ale odkryłem to że kiedy zaswieci się kontrolka od sprzęgła wtedy można zmienić bieg, bo kiedy się nie świeci a ciągnik jeszcze jedzie wtedy zgrzytnie, chociaż nawet i na postoju jak się nie świeci potrafi zgrzytnąć, kwestia opanowania

Kolejna sprawa to gdy podpiąłem agregat dosyć ciężki bo 4,2m to na wolnych obrotach ok. 800 to slabo podnosi, trzeba dodać gazu, normalne? 

Mam do wymiany łożyska zwrotnic, bo przy skrecaniu koła się bujają, to było do przewidzenia w 30 letnim traktorze, ogólnie mam do założenia szybe drzwi, tylną górna i dolna, prawy błotnik no i to raczej tyle z kosmetyki, niby dlatego taka niska cena ale się okaże w polu co tam w trawie piszczy 

Opublikowano

I słabo i powoli, jak dodam gazu to wyżej podnosi bo jak na wolnych to gdzieś do połowy powolutku uniesie, nie ma co się martwić jak coś to się pompę wymieni 

Opublikowano

Do czego służy dźwignia za podnosnikiem, jest obok napis LAGE POSITION, nic nie reaguje na ruszanie tą dźwignia jedynie coś leciutko zgrzyta jak się ją wyciągnie do góry 

Opublikowano

No własnie wyciągnołem całe sprzęgło, pojechało do regeneracji do POM-u. Będą nowe tarcze, tylko jak go ustawić, żeby dobrze chodziła ???

Jakie odległości itp??

Podpowie ktoś??

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v