pawel4106

Podnośnik ehr szybkość opadania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bartek933    3443

Na panelu jest lub gdzieś w pobliżu, wstaw foto lub napisz chociaż co to za ciągnik


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel4106    10

Fendt 311lsa, ja wiem gdzie jest pokrętło tylko gdzie szukać dlawika który blokuje ten przepływ oleju? Bo jak dam pokrętło na żółwia żeby powoli opuszczał to wcale blokuje i nie opuszcza. Widocznie coś gdzieś blokuje i chce to rozebrać i ogarnąć temat bo potrzebuje wolnego opadania ramion podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    3443

W każdym ciągniku tak jest


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4106    10

Tylko, że u mnie albo opuszcza szybko albo wcale. W 309 jak dam na żółwia to delikatnie mi opuści więc nie mów że w każdym tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    3443

No to jak wiesz że coś jest nie tak to szukaj mechanika. Powodzenia

No to jak wiesz że coś jest nie tak to szukaj mechanika. Powodzenia


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    3443

Nie ma za co, trzeba sobie pomagać;)


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    2

To pokrętło to jakiś potencjometr czy steruje mechanicznie czymś? Co prawda nie znam budowy EHR w tych modelach, ale generalnie odbywa sie to za pomocą zaworów elektrohydraulicznych (np. PWM) czyli za szybkość opadania odpowiada elektronika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      D 226B-6
      Silnik nagle zaczął nierówno pracować. Przyczyna widoczna na zdjęciu. Z materiałów od Kostiego wynika że najprawdopodobniej uszkodził się "pilzstósel" (popychacz).
      Czeka mnie zdjęcie misy i rozbiórka wszystkiego przed rozrządem aby to wymienić? Ze schematów wynika że muszę wyjąć wałek rozrządui po wyjęciu wałka wyjmę popychacz? 
      Może są inne powody takiego luzu? Nie odkręcałem jeszcze dżwigienek zaworowych.
      Proszę o jakieś rady, bo robi mi się słabo jak widzę ile roboty mnie czeka (obym się mylił)
      Pozdrawiam

    • Przez oli007
      Panowie zabieram się za wymianę sprzęgła, tarcza się uślizguje z racji pewnie już sensownego przebiegu. Turbomatik nie cieknie, olej wymieniony, stary był ok. Moje pytanie czy macie jakieś dobre rady na co zwrócić uwagę przy rozpaławianiu? Kabinę trzeba coś ruszać? Tarcze trzeba nową czy wystarczy obić jak się nadaje? Czy przy rozpaławianiu trzeba dla zasady wymieniać jakieś łożyska na wałku, uszczelnienia czy nic tam się nie rusza? Pacjent to 312lsa 91r
    • Przez tomek8111
      Witam.W moim fendt Farmer 312 przecieka olej z pompy wtryskowej z wałka do którego podłączona jest dźwignia gazu.Problem jest o tyle trudny do naprawy ,gdyż owa dźwignia jest od strony bloku silnika więc konieczne jest zdemontowanie pompy wtryskowej. Może ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak wyjąć pompę, czy po prostu odkręcić przewody wysokiego ciśnienia oraz śruby od mocowania tak jak w c 360, czy trzeba po kolei wymontować pompy hydrauliczne i po kolei z tej strony rozbierać .Dodam, że jest to pompa rzędowa symbol              PES6A90D320/3RS2660.
    • Przez Massey294s
      Gdzie w Fendt 311 98r znajdę przyłącza do nabicia klimatyzacji?
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Zwracam się do was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Tak jak w temacie nie działa wom oraz półbiegi. Konkretnie: dzieje się to czasami, częściej nie działa wom, po odpaleniu ciągnika nie ma na desce rozdzielczej wskaźnika półbiegów. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika problem ustaje. Podobnie dzieje się z przekaźnikiem. Po odpaleniu nie można go w ogóle włączyć(dioda na przycisku również się nie świeci). Po ponownym uruchomieniu wszystko działa.
      O co chodzi?
      jeszcze jedo: czy w fendtach jest coś takiego jak uruchamianie wom-u bez szarpnięć?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj