Polecane posty

Tomkowski16    0

Witam 

Ostatnimi czasy zastanawiam się nad kupnem ciągnika byłby to póki co ciągnik główny i jedyny w godspodarstwie z czasem zakupiło by się ciągnik silniejszy lub pomocniczy, pracowałby na ponad 30 ha i tu pytanie do was który wybrać na oku mam: massey ferguson 6160, new holland 8160, new holland m100, case mx100c, case mx100, fendta 510c, john deere 6510 i new holland td95d. Prosiłbym posiadaczy o opinie jak jest z awaryjnością, dostępnością części i spalaniem. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    468

jd 6620 mają fajne opinie ale są drogie, mi się taki marzy, z nh to szukaj już coś z serii t6000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężko jest kupić używkę z nastawieniem na jeden konkretny model, wszystkie będą się dobrze sprawować jak nie trafisz na trupa i każdy będzie chwalił co innego, jeden bedzie mial i polecał Jd albo nh a ty akurat trafisz ze moze sie sypać,  a częsci dostaniesz do każdego. Ja bym poprostu pojezdził po ogłoszeniach różnych marek i sam zobaczysz który Ci odpowiada i brał najlepiej utrzymanego, a coś do zrobienia w każdym wyjdzie w trakcie roboty. Ale wiadomo że zawsze można posłuchać opinie innych :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pieter1991    68

Piszesz trochę jak gimnazjalista/pierwszak średniej, ale może to tylko pozory ;) powinieneś jeszcze podać budżet bo od tego też sporo zależy. Jeśli ma być to główny ciągnik to na pewno powinien być w 6 cylindrach, a jak pomocnik to na początku dasz radę i czwórką, a z biegiem czasu dorobisz się większego. 
Fendt i John Deere będą najdroższe i teoretycznie powinny być najlepsze, ale ryzyko trupa też jest. Nie wiem czego oczekujesz od ciągnika - czy prostoty czy komfortu pracy. Np. New Hollandy serii M/8x60/Tm wychodziły w skrzyniach mechanicznych i bardziej skomplikowanych. Jeśli trafisz na dobrze utrzymanego w Range Commandzie to na pewno nie będziesz narzekać, ale jak coś będzie nie tak to naprawy troszkę kosztują i raczej Mieciowi bym go nie oddał na warsztat. Sam mam od 3 lat TM 125 i nie narzekam. Jest dosyć wygodny, jak na swoje wymiary całkiem zwrotny ale liczę się z tym, że może paść pompa hydrauliczna która kosztuje ok 12-15 tyś nowa, albo regeneracja będzie kosztować koło 5 tyś (jeśli jeszcze będzie co regenerować), że wsadziłem sporo kasy w skrzynię, że czasami zawiodą jakieś czujniki czy elektrozawory czy inne pierdoły którymi jest naszpikowany.
Na polach widać dużo Massey'i 61x0 albo Renówek Aresek i mają nawet niezłe opinie, nie ma problemu z częściami nowymi i używanymi, a z DYNA 4 też przyjemnie się nimi pracuje. Case'y to też porządne maszyny z dobrymi silnikami, skrzynie też niczego sobie, ale hydraulika też już jest troszkę droższa :P 
Ogólnie to stan techniczny powinien być wyznacznikiem, a marka to sprawa drugorzędna, no chyba że jesteś fanem jakiejś konkretnej marki to nikt na świecie Cię nie przekona do innego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomkowski16    0
15 godzin temu, pieter1991 napisał:

Piszesz trochę jak gimnazjalista/pierwszak średniej, ale może to tylko pozory ;) powinieneś jeszcze podać budżet bo od tego też sporo zależy. Jeśli ma być to główny ciągnik to na pewno powinien być w 6 cylindrach, a jak pomocnik to na początku dasz radę i czwórką, a z biegiem czasu dorobisz się większego. 
Fendt i John Deere będą najdroższe i teoretycznie powinny być najlepsze, ale ryzyko trupa też jest. Nie wiem czego oczekujesz od ciągnika - czy prostoty czy komfortu pracy. Np. New Hollandy serii M/8x60/Tm wychodziły w skrzyniach mechanicznych i bardziej skomplikowanych. Jeśli trafisz na dobrze utrzymanego w Range Commandzie to na pewno nie będziesz narzekać, ale jak coś będzie nie tak to naprawy troszkę kosztują i raczej Mieciowi bym go nie oddał na warsztat. Sam mam od 3 lat TM 125 i nie narzekam. Jest dosyć wygodny, jak na swoje wymiary całkiem zwrotny ale liczę się z tym, że może paść pompa hydrauliczna która kosztuje ok 12-15 tyś nowa, albo regeneracja będzie kosztować koło 5 tyś (jeśli jeszcze będzie co regenerować), że wsadziłem sporo kasy w skrzynię, że czasami zawiodą jakieś czujniki czy elektrozawory czy inne pierdoły którymi jest naszpikowany.
Na polach widać dużo Massey'i 61x0 albo Renówek Aresek i mają nawet niezłe opinie, nie ma problemu z częściami nowymi i używanymi, a z DYNA 4 też przyjemnie się nimi pracuje. Case'y to też porządne maszyny z dobrymi silnikami, skrzynie też niczego sobie, ale hydraulika też już jest troszkę droższa :P 
Ogólnie to stan techniczny powinien być wyznacznikiem, a marka to sprawa drugorzędna, no chyba że jesteś fanem jakiejś konkretnej marki to nikt na świecie Cię nie przekona do innego :D

Dziękuję za odpowiedź. Najdroższe ciągniki z tego zestawienia kosztują prawie 80000 tys i jest to fendt jd i nh td95d najtańszy zaś to mf bo kosztuje 60000 tys więc budżet to 80000 tys. Słyszałem że bardzo dobre są fendty i jd a w mf często psują się skrzynie a o case już że jest dużo elektroniki i również często się psuje o nh nie wiem nic stąd moje pytanie. Wszystkie ciągniki są od handlarzy a niektóre wyglądają jakby wyjechały z fabryki np jd. Jak narazie najbardziej interesuje mnie fendt jd i case

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik_z_Rudy
      Jak w temacie, po wstępnej selekcji wszystkich marek zastało na placu boju tych trzech wojowników, po krótce co każdy posiada:
      Każdy praktycznie w pełnej opcji bez przedniego WOM, w każdym nawigacja RTK dokładność do 2.5cm ogumienie 600/70r30 przód 710/70r42 tył Michelin(DF/Steyr) Trelleborg(MF), wszędzie złącza ISOBUS lll oraz Power Beyond. Przekładnie bezstopniowe.
       
      Deutz Fahr 7250 TTV wersja Warrior pompa CCLS 160 l/min (osobny zbiornik oleju hydrauliki) - 585.000 netto
      Massey Ferguson 7726 S pompa CCLS 190 l/min (osobny zbiornik oleju hydrauliki) - 575.000 netto
      Steyr 6240 CVT pompa 165 l/min - 585.000 netto
       
      Proszę o rzetelne informacje użytkowników (najlepiej), główny wół pociągowy na 270 hektarów, uprawa bezorkowa (typu MASCHIO Atilla) brona talerzowa 6m, transport zestaw 18t tandem + 12t dwuosiowa.
    • Przez transmat
      Witam wszystkim. Przymierzam sie do zakupu nowego ciagnika o mocy miedzy 60 a 75 km. Interesuja mnie tylko te trzy modele kubota 4062 zetor major80 i deutz fahr 5d. Przesiadam sie ze starego ursusa c360 wiec nie mam pojecia nic o nowych maszynach. Po prostu ma pracowac i w miare wygodny ma byc prosty w obsludze i naprawie i oczywiscie jak najmniej elektroniki.
      Ceny jakie udalo mi sie wynegocjowac to.
      Kubota 157tys
      Zetor 145tys wraz z turem mf
      Deutz fahr 150tys.
      Podpowiedzcie ktory wybrac.
    • Przez traktor12345
      Witam.Mam zamiar kupić ciągnik.Zastanawiam się nad fendtem 716 vario lub 515 favorit.Który  żywotniejszy i jak z awaryjnością skrzyni vario .
    • Przez KupTa
      Witam jest to mój pierwszy post tu prosze o wyrozumiałość.
      Zastanawiam się nad kupnem używanego ciągnika na moje gospodarstwo pomiędzy jd6230a nh t5050 który lepszy.
      Zadania jakie by do niego należały to praca z ładowaczem obornik zbieranie bel itd.Prosił bym posiadaczy na wypowiedzenie sie na temat spalania ciągników w poszczególnych pracachOrka pługiem 4x40/45.Siew agregatem uprawowo siewnym 2.7/3m,talerzowanie talerzówka 3m oraz prasowanie siana słomy prasą sipma 279 farma 2 na zamkach i z elektrycznym podawanie niestety sznurka a taże ewentualny transport 2 przyczepy po 4.5t.Areał do pracy to 35ha na daną chwile z możliwością dobrania jeszcze kilku ha z czasem. Więc pytanie który wybrać ?
    • Przez Opolskirobol
      Witam, mam zamiar kupić ciągnik w przedziale mocy 100-110km. Otrzymałem oferty na nh t5 105 skrzynia dc 24x24 z dodatkowego wyposarzenia fotel pneumatyczny szersze opony 440 i 540 i obciążnik przód za cenę 176tys netto. Case farmall 105c skrzynia 24x24 z tym samym wyposażeniem plus multifunkcyjna dźwignia zmiany biegów za cenę 180tys netto. Ceny do kosmetycznych negocjacji jak to mówią dealerzy. Co myślicie o tych modelach, może ktoś ma jakieś inne propozycje? Myślałem również nad deutz fahr 5110g tylko nie wiem jak z awaryjnoscia gdyż nikt w okolicy takowego nie ma. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj