Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poszukuję C 360, w jak najlepszym stanie, preferowana kabina Naglak. Rozmawiałem z fachowcem, który skupuje ciągniki w różnym stanie, robi remont generalny, o ile jest potrzeba to wymienia podzespoły na nowe. Ciągnik, oczywiście, z dokumentami, odremontowany, odmalowany, kabina nowa otwierana na dwie strony. Zakładam, że fachowiec okaże się rzetelny i uczciwy, również w stosunku do ceny. Zaproponował za całość 20 kPLN...

Co sądzicie o tej cenie? Czy jest adekwatna?

Opublikowano

Nie jest adekwatna. Szkoda zdrowia na pracę tym wyjuchem. No chyba że jesteś całkiem głuchy i nie przeszkadza ci ten dzwięk. 

Opublikowano

To fakt, że jest głośny (do dłuższej pracy lepiej założyć stopery do uszu). Ale to sprytny ciągnik, który dodatkowo pali niewiele. Trzeba się tylko przyzwyczaić do niego.

Opublikowano

5 tysi to sam podstawowy remont silnika. Do tego dojdzie zaraz sprzęgło, pompa, malowanie, coś z karoserii, przodek, podnośnik, może hamulce i spokojnie 10 tysi zbraknie. Do tego za 10 tysi nie kupisz c360 z kabiną naglaka (chyba że już sfatygowaną).

Opublikowano (edytowane)

A no tak zapomniałem o kabinie jeszcze. Da się znaleźć w ogólnym dobrym stanie c360 bez kabiny, tylko trzeba długo szkuać i pytać ludzi. Wg nie ma sensu zakładać kabiny do c360, ale to tylko moje zdanie.

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

Najlepszą opcją jest kupić 360 w miarę oryginalnym stanie i samemu ją wyremontować. Wbrew temu co piszą co niektórzy to nie są wcale złomy, tylko porządne idiotoodporne ciągniki. Wiadomo komfortu specjalnie tam nie ma, chodź można to w swoim zakresie fajnie ogarnąć.

Przy dzisiejszej opłacalności produkcji rolnej, proste i tanie w eksploatacji ciągniki są według mnie bardzo dobrym wyborem. Wiadomo dużo zależy od uprawianego areału, jak i rodzaju prac wykonywanych takim sprzętem.

Opublikowano
10 godzin temu, Aktis napisał:

5 tysi to sam podstawowy remont silnika. Do tego dojdzie zaraz sprzęgło, pompa, malowanie, coś z karoserii, przodek, podnośnik, może hamulce i spokojnie 10 tysi zbraknie. Do tego za 10 tysi nie kupisz c360 z kabiną naglaka (chyba że już sfatygowaną).

Przychylam się do tego spojrzenia. Nie orientowałem się jeszcze w cenach poszczególnych części (poza kabiną, której cena zaczyna się od 3,5 kPLN), podzespołów i związanych z nimi prac, ale pisząc o remoncie generalnym, miałem na myśli regenerację (w ścisłym tego słowa znaczeniu) całego ciągnika, a nie tylko silnika. Przy założeniu, że fachowiec wykonujący tę pracę będzie w 100% rzetelny, to koszty wszystkich składowych rzeczywiście mogą sięgnąć około 20 kPLN (zaznaczam, że bezdyskusyjna jest legalność ciągnika, czyli zarejestrowany/ubezpieczony)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v