Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam właścicieli kombajnów John Deere wyżej wymienionych serii ale również wszystkich innych kombajnów i mam do was pytanie.

Czy wymieniacie poszczególne części zapobiegawczo bo już czas czy w momencie awarii ? 

Chciałbym tak jak większość z was aby kombajn przeszedł żniwa bezawaryjnie , jestem właścicielem John Deere 1075 i stoję przed pytaniem co zrobić aby kombajn był bezawaryjny , wiadomo gumy wieszaki , olej w silniku i filtry to podstawa, wymieniam co roku, wyciągam sita sprawdzam kosz sitowy podłogę itp 

Zastanawia mnie tylko czy np wymieniacie łożyska przed sezonem te które nie były dawno robione ? W moim JD łożyska na młocarni wydaje się że są jeszcze orginalne, bynajmniej na takie wyglądają , nie mają luzu ani nie widać żeby gdzieś się pociły, są to łożyska zamknięte bez możliwości smarowania i mam dylemat czy mam je wymienić teraz dopuki jest czas czy lepiej nie ruszać bo czasami pochodzą dłużej jak nowe zamienniki ? Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Dzięki za odpowiedzi 

Opublikowano

Moim zdaniem wymiana wszystkich łożysk to przesada , wątpię w to że ktoś robi to co każdy sezon . Ja wymieniam łożyska wtedy gdy mają nadmierny luz lub się za mocno grzeją . Bardziej zwracam uwagę na stan łancuchów.

Opublikowano

Moim zdanie jest zbędne wymiana łożysk tak aby wiemienić na zaś 

ja zawsze pod koniec sezonu robię listę co mam do wymiany w Jd by nie zapomnieć i teraz obecnie już jestem prawie po remącie jeszcze zostało mi wymiana łańcuchów na przenośniku pochyłym no i można ruszać 

A co wyliżie w czasie żniw to się zrobi wtedy bo części do JD nie są tanie 

Opublikowano

Koledzy wymienialiscie może pas młocarni ? Mój trochę już sfatygowany ,popękany i przypalony. Przymierzam się do wymiany , macie jakieś dobre wskazówki dotyczące wymiany ?

Opublikowano

Panowie na pompie wtryskowej w JD1075 na samej górze lekko wykręcona i zakontrowana śrubka na 8 klucz do czego służy ? Wymieniałem filtr paliwa i mi się zapowietrzyl , czy ta śrubka odpowietrze pompę ? 

Opublikowano

Rozbieral ktos napęd sieczkarni z elektromagnesem ? Strasznie halasuja mi lozyska, luzu nie maja ani sie nie grzeją ale szumia jak by na sucho chodzily. Postanowilem je wymienić ale w mojej książce nie mam schematu do tego elementu , robił ktoś to lub ma rysunek ? Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v