Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hms przeważnie na początku bierze olej... powiedzmy przez kilkanaście motogodzin. Ale zdarzyło mi się, że silnik nic nie pluł olejem po remoncie. Tylko, że było to w c 330 i po założeniu kiczowatych zestawów chińskich.

 

Nie wiem co mogę Ci powiedzieć. Po 100 mth wypił olej...hms raczej zjawisko niespotykane, aby silnik wypił od razu tyle oleju. Musiało się to dziać stopniowo i przez kilka dni, tygodni. Żeby stwierdzić co się stało trzeba by było rozebrać silnik. A wiadomo, tego już nie zrobimy więc może koniec OT.

 

p.s.

Jakbyś Ty go lekko rozmroził, lub przegrzał przed tym nagłym wypiciem oleju to miałoby sens. Ponieważ tuleje by się odkształciły, a pierścienie na nowo musiałyby się układać. Obstawiałbym lekkie przegrzanie i kilka rysek na cylindrach.

Opublikowano

Odświeżę trochę temat, bo skoro jest o jeździe bez wody to chciałem zapytać czy nic nie powinno się stać jeżeli nie mam wody w c-360 i chcę przejechać z jednego garażu do drugiego - około 40 metrów. Po ilu minutach jazdy na małych obrotach mogą się zaczynać przycierać tłoki ? Kilka dni temu musiałem przestawić coś lekkiego i bez wlewania wody jechałem może ze 3,5 albo 4 minuty. Czy nie będzie żadnego przytarcia na tłokach po takim czasie jazdy bez wody gdy na dworze jest około 0 stopni celsjusza ?

Opublikowano

Czy nie lepiej dla świętego spokoju zalać płynem i nie mieć takich problemów ?

Opublikowano

Owszem jeżeli odpala na"sucho" bez problemu to  jak najbardziej powinien być zalany płynem, ale jeżeli są problemy z odpaleniem, to zalanie płynem nic nie da, bo go nie uruchomi w dużych mrozach.

Opublikowano (edytowane)

A i owszem, tylko że to jest przymrozek, a jak przyjdzie konkretny mróz to może ani się nie odezwać bez podgrzania i płyn o kant d*py rozbić.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Dlatego wystarczy zalać płynem i do tego grzałka. W duże mrozy 30 minut grzania i zapali. Nie trzeba pamietać o spuszczaniu wody i przelewaniu ciepłą. 

Opublikowano
1 minutę temu, klama napisał:

Dlatego wystarczy zalać płynem i do tego grzałka. W duże mrozy 30 minut grzania i zapali. Nie trzeba pamietać o spuszczaniu wody i przelewaniu ciepłą. 

Pokaż mi odpowiednią grzałkę do 60-tki a Ci uwierzę. 

Opublikowano

Te na przewód są dobre może do podgrzania sobie pitolka w duże mrozy, bo na pewno nie silnika, a jak mam wywalić termostat żeby raczyła grzać i się nie spaliła, to pier**lić taki interes.

Opublikowano

Owszem jak ma otwarty termostat, nie wciskaj mi kitu bo miałem taką grzałkę i na sprawnym termostacie nie wytrzymała nawet pięciu minut, nawet w jej opisie pisze że termostat ma być wyjęty, inaczej nie ma opcji w tym miejscu krążenia cieczy.

Opublikowano

Przecież to jest w złym miejscu zamontowane, no chyba że nie ma termostatu. Po co grzać chłodnicę? To blok ma być podgrzany, powinna być założona na krótkim obiegu, najlepiej w bloku choć w 60-tce to trochę zabawy, można na przewodzie elastycznym od termostatu do głowicy. W 3p wybija się brok i po problemie. 

Opublikowano

A która 60-ka ma termostat o.O no chyba że była nowa to i miała. 

Opublikowano (edytowane)
Cytat

Przecież to jest w złym miejscu zamontowane, no chyba że nie ma termostatu. Po co grzać chłodnicę? To blok ma być podgrzany, powinna być założona na krótkim obiegu, najlepiej w bloku choć w 60-tce to trochę zabawy, można na przewodzie elastycznym od termostatu do głowicy. W 3p wybija się brok i po problemie. 

Nawet chłodnicy nie podgrzejesz, spali się za pięć minut bo nie ma krążenia z dużego obiegu, to jest pic na wodę i naciąganie kasy, a jeżeli ktoś twierdzi że mu działa, to ma uszkodzony termostat, innej opcji nie ma i być w tym przypadku nie może.

 

Edytowane przez Sean

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v