Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.

Opublikowano

piszesz że jak dłużej postoi ,czyli nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny np,tylko że po 2-3 dniach ciężko pali dopiero,wiec ja bym zaczął szukać problemów w układzie paliwowym bo wydaje mi się że gdzieś ci coś spiernicza,albo zapowietrza

Opublikowano

c 328 nie miały odstojnika, wszystko w układzie paliwowym było robione rurki są szczelne i wszędzie nowe podkładki miedziane wszystko suche, jeszcze poluźnie pasek od sprężarki i dam znac

Opublikowano

zaworki w pompce zasilającej mogą nie trzymać ale to nie powinno aż takiego problemu robić bo zbiornik jest wyżej niż pompa kąt wtrysku masz dobrze ustawiony podczas kręcenia zanim zapali to mocno dymi czy wcale

Opublikowano

Starą z przyśpieszaczem wtrysku, tutaj tylko pompka się poci nie mam pojęcia dlaczego na górze sucho, nie wiem czy jej nie wymienić na tą od c 330 tylko czy będzie pasowała do tej pompy wtryskowej

20190510_160618.jpg

Opublikowano

powinna pasować tylko będzie trzeba rurki poprzeginac zmierz mu ciśnienie sprężania bo to chyba jedyna opcja. że nie ma kompresji albo coś nie tak z zapłonem bo przy zrobionej pompie i wytryskach. jak ma dobrze ustawiony zapłon to nawet po tygodniu stania powinien palić. nawet z korby tym bardziej że jest ciepło bo co innego w mróz

Opublikowano

No tak muszę jeszcze zmierzyć ciśnienie, chociaż wydaje mi sie że to nie to tym bardziej że głowica była planowana i nowa uszczelka jeśli nie byłoby kompresji to nawet raz po odpaleniu powinnien być problem chyba i mam problem z ładowaniem najpierw prądnica nie ładowała na wysokich obrotach tylko na niskich teraz po dokręceniu nie ładuje na niskich a za to na wysokich czy to oznacza, że jest do wywalenia? Muszę jeszcze napięcia pomierzyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Henryk321
      Witam, mój byczek ma 3tyg ma suchy nos ale temperatury nie ma ma 38,4°C. Jak poszłem rano to miał ciężko wstać i chodzi dziwnie. Ma apetyt pije ładnie mleko. Co mu może być?
    • Przez mariusz2
      ciezko wchodza biegi  czy jest opcja regulacji sprzegła oprócz pedału
    • Przez KamilWitka
      Witam.Jestem posiadaczem case 4210 1994 rok.Mam problem z odpalaniem wtryski wymienione ,pompa po regeneracji, rozrusznik tez po regeneracji, nowy akumulator ,rozrzad ustawiony prawidlowo .Czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem ??Niewiem jak temu zaradzic.Pomozcie !!!
    • Przez Poznaniak
      Prosze o porade co moze byc przyczyną
      Ciagnik 3p stracił moc i wieksze obroty, pomyslałem zapchany filtr paliwa i wymieniłem go niestety po ok 200m ciagniecia zapala ale na gaz reaguje jakby z opuznieniem i tylko wkreca sie do 1200 z komina nie dymi nie widac bynajmniej.
      wiec odkrecam głowice ale uszczelka cała, zmieniam ja , wtyski do spradzenia i tez dobre  rurki przedmuchałem ,składam do kupy i to samo 200m ciagniecia luzujac wtryski aby odpowietrzc i jak juz wkoncu zapali to chodzi ale tak samo ze nie wchodzi na duze obroty, próbuje odłączyc waz od filtra powietrza ale w niczym nie pomaga, na zapalonym luzuje pokoleji wtryski i sika z kazdego. chodzi cały czas ale po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu z rozrusznika
      Odkreciłem pompe wtryskowa i chce zawiesc do sprawdzenia jeszcze nie rozbierana a tam jest tez chyba jakies sitko filtr?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v