Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkopuję temat by podzielić się tym co zrobiłem. Zamontowałem pompę przy silniku pod alternatorem zasilanie pompy mam zrobione z filtra głównego hydrauliki poprzez dorobienie przystawki między filtr a dekiel z pompy zasilanie na orbitrol i reszta jak w oryginale pomiar ciśnienia 18bar. Olej z sekcji pompy w skrzyni puszczony zpowrotem przez dekiem od biegów jest tam zaślepka wkręcona można się było podłączyć. Docelowo bedzie wstawiona pompa jednosekcykna żeby nie ganiać nie potrzebnie oleju. Jaki był efekt po zamontowaniu nowej pompy w w skrzyni, ciśnienie miałem ponad 20bar na pusto bez odbiorników. Po podłączeniu orbi. wzrastało o 5 jak się nie mylę a po skręceniu układu na cały jak być powinno było ok 50bar po zmianie pompy mam 18bar zobaczymy czy zdechnie tak samo szybko jak sekcja w tej tandemowej w skrzyni. Jak dla mnie jedyne wytłumaczenie to że za duża wydajność sekcji pompy w skrzyni że tak się działo.

Opublikowano

Dobre pytanie bo użerasz się z problemem już lata. Myślę że gdzieś ktoś zrobił jakąś zmianę która powoduje uszkodzenie pompy. Ciężko doradzić ci przez Internet i zdalnie problemem trzeba by było się zająć na żywo. Powiedz co sprawdziłeś i co na tej sekcji w tym ciągniku "wisi" oraz czy wszystko działa? 

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzone wszystko zarówno na wolnym spływie jak i po podłączaniu poszczególnych elementów osobno które obsługuje, z pompy leci na orbitrol z orbitrola na zawót trójdrożny i tam rozdziela na sprzęgło smarowanie skrzyni hamulce, chlodnica oleju i obsługa elektrozaworów. Wymieniany orbitrol wymieniany zawór trójdziału. W zeszlym roku przemieżone tak wszystko na nowej pompie chyba w czerwcu dziś to wrak. Założyłem drugi układ i zobaczę a pompę zmienię w skrzyni na taką jak poniżej. Generalnie wszystko działa póki jest ciśnienie nawet za duże ale jest jak już za małe to lipa. Zostało tylko zrobić pomiary wydajności czy tam przepływu na poszczególnych odcinkach. Dodam że raki problem mam ja moj sąsiad też się skarży że już slabe wsponaganie a pompę zmieniał mu swrwisant i mój kolega też ma z tym problem w serii 61xx pompę ja mu zmieniałem na bosch więc?

20210309_085937.jpg

Edytowane przez sznajdik
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v