Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A jakieś podejrzane ślady zużycia w pompie ? Luz miedzy zębny na napędzie jest ?

Testuj to Bebco i daj znać ile wycisła bo moja turecka to ani 120 barnie dała.. ehh było trza od razu zwrócić

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Miałem jakiś czas wpięty w diagnostykę małej pompy nic nie wykazywało tylko zobaczyłem że skacze mi ciśnienie na małej pompie jak użtwam podnośnika i na tym się skończyło stąd decyzja by znów założyć tandema i obadać parę zagadnień i ewentualnie wrócić do dwóch pojedyńczych

Opublikowano (edytowane)

Zauważyłem to na pompie która była już jako złom ale była w lepszym stanie którą miałem założoną i podmieniłem je wtedy wpiąłem zegar i takie coś się okazało, teraz chcę na nowej to zobaczyć. Pisałem z kimś na temat która część pompy odpowiada za co bo jakaś książka pisała że większy otwór od wspomagania mniejszy od hydrauliki jest odwrotnie większy większa wydajność mniejszy mniejsza czyli wspomaganie

Edytowane przez sznajdik
Opublikowano (edytowane)

Pompa założona ciśnienie na nowej mierzone w deklu 35bar przy 2tyś obrotów 53bary podłączam się pod trójdział tam nam blisko 20 18-19 jakoś tak po przegazowaniu jest 23 ale po chwili zaczyna spadać do wartości wyjściowej czyli ok 20 bar. Czyżby coś nie halo z orbitrolem? mimo że kupiony jako nowy i ciekawostka jest taka że skręcam kołami to ciśnienie rośnie i na wartości bliskiej 400bar puszczam kierownicę żeby zegara nie spier.....

Edytowane przez sznajdik
Opublikowano (edytowane)

a Tobie się jednostki nie pokminiły? 400 bar to skrzynia vario w fendt :P Jak pod trójdział się podpinasz a tam ciśnienie skacze to ewidentnie zacięty bo nie może przekroczyć 17.

A cisnienie mierzone przed orbitrolem w jego spoczynku to reguluje zawór przelewowy orbitrola i też ma byc 17 bar, tak samo jak na siłowniku skrętu w stanie spoczynku.

Zawór przelewowy zdaje się był pod korkiem od strony wejścia kolumny kierowniczej bo kiedyś mi tam kuzyn pokręcił przy słabej pompie to już w ogle nie dało rady skręcić kołami

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Na to wychodzi że orbitrol coś nie halo skoro na deklu ma 35 bar czyli nie przelewa trzeba chyba do wyregulowania dziada zawieźć. Nie skacze aż tak tragicznie bo nagle 2-3 bary ale trzeba wziąć pod uwagę że w tym samym czasie na orbitrolu mam już ponad 40bar. Jakby szło z przelewu normalnie to i pewnie na trójdziale by nie skakało bo zasilanie trójdziału miało by jednakowe ciśnienie na wejściu

Opublikowano
1 godzinę temu, lukbold napisał:

a Tobie się jednostki nie pokminiły? 400 bar to skrzynia vario w fendt :P Jak pod trójdział się podpinasz a tam ciśnienie skacze to ewidentnie zacięty bo nie może przekroczyć 17.

A cisnienie mierzone przed orbitrolem w jego spoczynku to reguluje zawór przelewowy orbitrola i też ma byc 17 bar, tak samo jak na siłowniku skrętu w stanie spoczynku.

Zawór przelewowy zdaje się był pod korkiem od strony wejścia kolumny kierowniczej bo kiedyś mi tam kuzyn pokręcił przy słabej pompie to już w ogle nie dało rady skręcić kołami

Zawioze niech mi to przeregulują jak należy, czyli przelewowy ma być na 17 a ma on też przeciążeniowy?

Opublikowano (edytowane)

Wziąłem mego starego danfossa zabrałem do sklepu i kobieta dała taki sam ale czy patrzyła tylko na wydajność czy coś jeszcze to nie wiem. Tak mnie zastanawia czy kupując trzeba dopasować do każdego sprzętu parametrami tj. wyregulować pod konkretny sprzęt bo chyba nie wszystkie mają 17bar przelewu i 180 zaworu przeciążeniowego. Danfoss który siedział jak kupiłem traktor to tzw. setka link podałeś do 125

Edytowane przez sznajdik
Opublikowano

Trzeba najpierw rozróżnić pojęcia; przelew- to max ciś. jakie podaje orbitrol na siłownik i po jego przekroczeniu następuje "przelew" do powrotu. "Powrót" ma być otwarty, czyli bez ciś. i z "powrotu" idzie olej na trójdział, dopiero trójdział podnosi ciśnienie do 17 bar co de fakto  podnosi ciś. na "powrocie" do 17bar i tyle samo powinno być na złączu diagnostycznym w bezruchu.  Ty masz ciś. dużo większe, szczególnie "przelew"- 400😵, więc tu jest przyczyna niszczenia pompy.

@lukbold, ciś. nadmiarowe  to prawdopodobnie to samo co "przelewowe" które w standardowych orbitrolach jest ustawiane przeważnie na 160 bar.

Opublikowano

No właśnie to jest drugi orbitrol który wkładałem po danfossie nie wiem czy na danfossie było by tak samo ale coś kojarzę że słabło mi wspomaganie a pompa była jakiś czas po wymianie to postanowiłem go zmienić ale czy wtedy on katowł pompę tego nie wiem wiem że ten to robi nie wiem jak zachowuje się poprzednik tego co jest muszę chyba podłączyć by się dowiedzieć zawsze pomiary robiłem jak już wyraźnie było czuć słabnięcie pompy a teraz na nówce robię. Więc co teraz zrobić żeby w ogóle dojść czegoś sensownego?

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, lukbold napisał:

a to by wiele wyjaśniało skąd te spoczynkowe ciśnienie 17.

Sznajdik... może w trójdziale ktoś sprężynę wymienił, podkładek dołożył i stąd te cyrki

Nie wiem, ten trójdział kuliłem na szrocie z myślą że może w nim jest problem i go osobiście wymontowałem raczej nie pochodzi od ,,naszych" to czegoś takiego nie powinno tam być. Nie zauważyłem w nowszym czegoś takiego na wzór tego trójdziału.

Edytowane przez sznajdik
Opublikowano (edytowane)

Czyli na trójdziale masz lekko podwyszone, ale to nic złego, taka różnica niczego nie uszkodzi. Tyle samo powinno być na deklu w spoczynku a Ty masz tam dużo więcej. Ewidentnie orbitrol świruje.

W nowszym też jest trójdział, tylko gdzieś na skrzyni, prawdopodobnie z lewej przy tylnym kole. Przynajmniej tak mam w Aresie a on jest na skrzyni od MF62xx

Edytowane przez ptaszyna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v