Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam założyłem do zetora 7211 nową pompę oleju silnika i wymieniłem filtr bąk na pp i ciśnienie wzrosło do 6 na zimnym silniku a przy temperaturze silnika 70-75 stopni jest 5-6 . Czy ciśnienie nie jest za wysokie? bo słyszałem że wysokie ciśnienie może wypłukać panewki i że te modele nie lubią wysokiego ciśnienia.

Opublikowano

Kolego żadne za wysokie nie wypłucze panewek to jest mit.Sam tak myślałem aż  do momentu  gdy u siebie rozebrałem silnik.Ciśnienie od 5 do 6.5 i tak jeździl 30 lat mowa  o c360 ale konstrukcja prawie ta sama.Żadna panewka nie była wypłukana tylko trochę miedzianego koloru ale to norma jak oleje kiedyś były słabe.Ciśnienie tak do 7 nic nie zrobi chodzi głównie o to żeby filtra PP nie rozerwało bo jest dopuszczalne do 6,5.Możesz śmiało tak jeździć nic się nie stanie ciśnienie to pierwszo rzędne.

Opublikowano
35 minut temu, tomek14 napisał:

czyli można jeździć bo mówili żę zetory nie lubią wysokiego ciśnienia 

Który filtr jest lepszy PP czy Bąk?

 

Nie możesz, porysuje panewki...

Opublikowano
3 godziny temu, tomek14 napisał:

czyli można jeździć bo mówili żę zetory nie lubią wysokiego ciśnienia 

Który filtr jest lepszy PP czy Bąk?

 

Chu***a się znają tyle ci powiem,mówili niech sobie gadają dalej.Ja ci mówię na własnym przykładzie 30 lat chodził na takim ciśnieniu,szlif zrobiłem żeby być pewnym że dłuższy czas mi potrzyma ciśnienie niż nowe panewki do starego wału.Podkładkę zdjąłem i mam od 4,5 do 5,5 na zimnym gorący 4-5.Przestań Histeryzować bo ktoś ma domysły,ja ci mówię z kwestii praktyki.Zostaw ten zawór pompę bo dobrze jest i następnym razem patrz gdzie dodajesz posta a  nie w kategorii C-330

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v