Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem renault ceresa 70. Chcialbym aby ten ciagnik pracowal z ładowaczem. Do tej pory  mam tura 6 z warfamy zamontowanego ma mtz 82. Tur ten ma udźwig 1650 kg i wazy ok. 560 kg. Zastanawiam sie czy ten tur nie bedzie za duży na renie, chociaz mimo niewielkiej mocy jest to masywny ciagnik. Jesli ktos z Was ma ceresa z ładowaczem to prosiłbym o fotki mocowania ładowacza z ciągnikiem a w szczególności jestem ciekaw rozwiązania wzmocnienia które w mtzcie mam przykrecone do tylniej osi. Dzięki i pozdro.

Opublikowano
10 godzin temu, Hefalump napisał:

Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem renault ceresa 70. Chcialbym aby ten ciagnik pracowal z ładowaczem. Do tej pory  mam tura 6 z warfamy zamontowanego ma mtz 82. Tur ten ma udźwig 1650 kg i wazy ok. 560 kg. Zastanawiam sie czy ten tur nie bedzie za duży na renie, chociaz mimo niewielkiej mocy jest to masywny ciagnik. Jesli ktos z Was ma ceresa z ładowaczem to prosiłbym o fotki mocowania ładowacza z ciągnikiem a w szczególności jestem ciekaw rozwiązania wzmocnienia które w mtzcie mam przykrecone do tylniej osi. Dzięki i pozdro.

 Zadzwoń do warfamy,popytaj o cenę adaptacji ładowacza do tego ciągnika. Myślę że to będzie z 4-5 tys. dodajesz prąd i przewody hydrauliczne,wymieniasz olej na jednakowy i ,,rura'';). Podejrzewam że za kilka stówek Ci to przywiozą i zamontują. A nie żałuj,tych kilku stów,bo będziesz żałować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mr690
      Witam serdecznie.
      Jestem nowy na tym forum chcaiłbym sie kogoś poradzić gdyż mam dduży problem: posiadam mf 690 problem jest z przednim napędem mianowicie: po załączeniu przedniego napędu koła przednie obracają się bardzo wolno w stosunku do kół tylnych przekłada się to następująco 5 obrotów koł przednich do 20 kół tylnych. Prosze sobie wyobrazić jak się skręca w takiej synchronizacji. Ciągnik kupiłem tej zimy i tak się dzieje od początku, Prosze o pomoc. Pozdrawiam
    • Przez ModliX
      Witam, koledzy potrzebuję informacji o przełożeniu wałka WOM z obr na metr przejechany do mf 255 z 88 roku. Nie udało mi się samemu nic znaleźć, do c360 i c330 znalazłem, ale do mf 255 już nie. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziekuję.
    • Przez macius11157
      Wiatm chciałbym sie dowiedzieć gdzie powinien byc podpięty ladowacz czolowy w deutzu dx 4.50 bo nie Bardzo wiem co przedni wlasciciel podpial go pod wyrownywacz cisnienia od hamulcow i nie da sie na hamulcu opuscic ladowacza raczej powinien byc podpiety pod.pompe ale gdzie dokładnie?
    • Przez Shogun
      Zakupiłem ładowacz czołowy ALLIED 594 do mojego Belarusa 952 i muszę nieco przerobić mocowania, lecz nie wiem jak wyznaczyć ich wysokość/odległość od "ziemi".
      Czy euro-ramka po maksymalnym opuszczeniu ma być na równo z powierzchnią ziemi czy powinna mieć możliwość zagłębienia się jeszcze, jeżeli tak to ile?
      Wiem że mógł bym na oko to zrobić lecz jak coś robić to lubię zrobić to właściwie a wiadomo jak będzie tur za wysoko to będą problemy z nabieraniem materiałów sypkich czy ziemi, a jak zamontuję go znów za nisko to nie wykorzystam maksymalnej wysokości podnoszenia, niby nie wielka różnica ale czasem te parę/paręnaście cm robi różnicę.
      Stąd pytanie jak macie zamontowane swoje tury, chodzi mi o te z mocowaniami fabrycznymi, najlepiej bardziej markowe bo rzemieślnicze to myślę że mocowania robią tak +/- na oko.
      Z góry dziękuję za każdą informację.
    • Przez debrzyna
      Ktoś wie jakie jest przełożenie na zwolnicy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v