Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mr690    0

Witam serdecznie.

Jestem nowy na tym forum chcaiłbym sie kogoś poradzić gdyż mam dduży problem: posiadam mf 690 problem jest z przednim napędem mianowicie: po załączeniu przedniego napędu koła przednie obracają się bardzo wolno w stosunku do kół tylnych przekłada się to następująco 5 obrotów koł przednich do 20 kół tylnych. Prosze sobie wyobrazić jak się skręca w takiej synchronizacji. Ciągnik kupiłem tej zimy i tak się dzieje od początku, Prosze o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr690    0

koła opny są katalogowe. to musi byc coś innego bo to wygląda tak jakby koła przednie były na 1 biegu a tylne na 3 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Slevyn    33

moze ciagnik byl robiony przed sprzedaza w stylu zrob bylejak,sprzedaj i jakos to bedzie. Naped podawany jest ze skrzynki polaczony zębatkami ze skrzynia, nie mozna znienac nijako biegow miedzy przednim a tylnim napedem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr690    0

chodziło mi o zobrazowanie problemu, wiem ze jest jedna skrzynia i jeden bieg:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Opcje są co najmniej dwie:

Albo jest zamontowany przedni most o innym przełożeniu w przekładni planetarnej

Albo jest pomieszane przełożenie w przystawce przedniego napędu.

 

Jeżeli jest aż taka duża różnica to na wł napędzie nie idzie w cale jeździć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr690    0

Sprawdziłem wszystko jeszcze raz jutro jade kupić olej nowy agrol i filtr nowy pod skrzynią mam nadziej ze zadział wszystko. przystawka jest z tego modelu zębatki też nie są pomieszane obawaim się że może to być pompa do wymiany i tu moje kolejne pytanie:

 

która pompa odpowaida za przedni napęd tłoczkowa czy zębata? żeby pompe wymienic musze odjechać tyłem czy wystarczy czapę zdemontować?

kolega mi podpowiedziłą ze za złą prace przedniego napędu może odowiadać zawór bezpieczeństwa w lecz nie mam pojęcia gdzie go szukać może on jest zacięty lub coś z nim nie tak i poprostu za słabe ciśnienie mam w przystawce i tarczki nie dolegają tak jak powinny co Wy o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Kolego zanim zabierzesz się za wymianę pompy zmierz ciśnienie niskiego obwodu,chyba że masz dużo pieniędzy na wymianę pompy po drugie widzę że nie masz zielonego pojęcia na temat tego ciągnika proponuję zaprowadzić ciągnik do serwisu , odebrać sprawny i zapomnieć o sprawie,jak działa wom to pompa sprawna,przyczyna tkwi w czym innym


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez kamil800
      Witam
      Jakiś czas temu przestało mi rozłączać przedni napęd, elektrozawory itp. wszystko sprawne wiec odkręciłem sprzęgło przedniego napędu i tam na walku wypadła ta zaślepka od przeciwnej strony niż frez. Została zamontowana i po 2 tygodniach znowu ten sam objaw. Zdejmuje sprzęgło ale tym razem wyrwało ten duży gumowy oring przy tarczkach, zakupiłem go, złożyłem i działało, po około miesiącu znowu to samo, rozbieram sprzęgło lecz tym razem w nim wszystko jest ok, wałek zaślepiony, oringi cale. Złożyłem to do kupy ale i tak nie działa. Elektrozawory są sprawne. Podłączyłem elektrozawór od przedniego napędu na ostro i odkręciłem ta rurkę co idzie do sprzęgła przedniego napędu i słabo tam leci ten olej, jak to powinno być? czy tam powinno być wysokie ciśnienie? czy właśnie ma tak sobie spokojnie lecieć?
    • Przez Bogusław55
      Witam, mam problem z masse fergusonem 380 , po zagrzaniu oleju zanika wspomaganie i zapala się kontrolka od skrzyni biegów (czerwona) , szarpie podnośnik tak jakby brakowało oleju w podnośniku. Proszę o pomoc bo nie wiem co to za przyczyna a każdy mechanik rozkłada ręce.
       
    • Przez case-and-case
      Dzielcie się informacjami ,instrukcjami , opiniami , wiedzą , ciekawostkami na temat tych modeli
      Pierwsze pytanie , jaki olej silnikowy  i w jakiej ilości leje się do 6270 ?
    • Przez Michh91
      Witam. Ile jest siłowników od tylnego TUZa?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.