Skocz do zawartości

Polecane posty

mr690    0

Witam serdecznie.

Jestem nowy na tym forum chcaiłbym sie kogoś poradzić gdyż mam dduży problem: posiadam mf 690 problem jest z przednim napędem mianowicie: po załączeniu przedniego napędu koła przednie obracają się bardzo wolno w stosunku do kół tylnych przekłada się to następująco 5 obrotów koł przednich do 20 kół tylnych. Prosze sobie wyobrazić jak się skręca w takiej synchronizacji. Ciągnik kupiłem tej zimy i tak się dzieje od początku, Prosze o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr690    0

koła opny są katalogowe. to musi byc coś innego bo to wygląda tak jakby koła przednie były na 1 biegu a tylne na 3 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Slevyn    33

moze ciagnik byl robiony przed sprzedaza w stylu zrob bylejak,sprzedaj i jakos to bedzie. Naped podawany jest ze skrzynki polaczony zębatkami ze skrzynia, nie mozna znienac nijako biegow miedzy przednim a tylnim napedem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr690    0

chodziło mi o zobrazowanie problemu, wiem ze jest jedna skrzynia i jeden bieg:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Opcje są co najmniej dwie:

Albo jest zamontowany przedni most o innym przełożeniu w przekładni planetarnej

Albo jest pomieszane przełożenie w przystawce przedniego napędu.

 

Jeżeli jest aż taka duża różnica to na wł napędzie nie idzie w cale jeździć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr690    0

Sprawdziłem wszystko jeszcze raz jutro jade kupić olej nowy agrol i filtr nowy pod skrzynią mam nadziej ze zadział wszystko. przystawka jest z tego modelu zębatki też nie są pomieszane obawaim się że może to być pompa do wymiany i tu moje kolejne pytanie:

 

która pompa odpowaida za przedni napęd tłoczkowa czy zębata? żeby pompe wymienic musze odjechać tyłem czy wystarczy czapę zdemontować?

kolega mi podpowiedziłą ze za złą prace przedniego napędu może odowiadać zawór bezpieczeństwa w lecz nie mam pojęcia gdzie go szukać może on jest zacięty lub coś z nim nie tak i poprostu za słabe ciśnienie mam w przystawce i tarczki nie dolegają tak jak powinny co Wy o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Kolego zanim zabierzesz się za wymianę pompy zmierz ciśnienie niskiego obwodu,chyba że masz dużo pieniędzy na wymianę pompy po drugie widzę że nie masz zielonego pojęcia na temat tego ciągnika proponuję zaprowadzić ciągnik do serwisu , odebrać sprawny i zapomnieć o sprawie,jak działa wom to pompa sprawna,przyczyna tkwi w czym innym


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamillo123
      Witam,
      Czy ktoś z Was posiada informację jak podpiąć linkę obrotów młocarni w kombajnie Massey Ferguson 507, ponieważ mam zerwaną. Pytam się ponieważ zakupiłem ten kombajn a nie wiem, jak należy ją podpiąć od strony młocarni, nie od obrotomierza. Drugie pytanie to odpowietrzenie lewego hamulca, jak go odpowietrzyć, z prawym nie miałem problemu natomiast z lewym mam.
    • Przez pawelus
      Witam . Posiadam ciągnik Massey  Ferguson 3080 .
      Problem dotyczy przedniego napedu . Mianowicie ma luz na zawieszeniu mostu z przodem ciągnika . 
      Widoczne podczas ruszania na załączonym napędzie , Most przechyla sie delikatnie do przodu lub tyłu .
       
      Pytanie dotyczy : Jak zlikwidować ten luz bo nie chce żeby ukręciło wałek od napędu . ?
       
      Można wykonać naprawe we własnym zakresie czy trzeba  coś wytaczac na tokarkach ?
       
      Czekam na jakieś wskazówki  . Dziękuje
    • Przez Marian1224
      Witam od kilku dni w Mf zapala mi się lampka co poniżej na zdjęciu ale tylko wtedy gdy skręcamy kołami i na wolnych obrotach słabo mi wspomaganie chodzi ktoś coś poradzi gdzie szukać problemu ???

    • Przez damix16
      Witam kolegów z forum. 
      Przejrzałem już chyba wszystkie tematy zwiazane z moimi problemami i juz nic z nich nie wiadomo. 
      Mianowicie, kupiłem MF 8110 z 97r. Mam kilka kłopotów i nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Z wszystkich wynika że "zmień coś, może pomoże" KPINA! Jak nie wiem to sie nie odzywam! 
      Wracając do tematu. 
      Problem 1.
      Przy pełnym skręcie kierownicy to rozłącza sprzęgło i zapala się trójkąt i jeszcze jedna kontrolka. Po wciśnięciu sprzęgła i przegazowaniu jedzie i po chwili przestaje. Wspomaganie kierownicy działa lekko. 
      Problem 2.
      Sprzęgło bierze na samej górze, z wyczuciem da sie ruszyc bez szarpania, ale jak wsiądzie inna osoba nie znająca ciągnika to szarpie bardzo. Czasem czuć jak rusza, po sekundzie rozłącza i znów rusza i potem już jedzie. 
      Problem 3.
      Nie potrafi wykiprować nowej przyczepy z urobkiem. Nowy siłownik w przyczepie i węże. Podnosi na 3 elementy z 6. Po podlaczeniu manometru z tyłu i włączeniu kiprowania pokazuje od razu tylko 110bar i stoi. Ani nie skacze ani nie maleje. Olej w skrzyni czysty świeży. 
      Problem 4. 
      Podczas jazdy po drodze bez napędu, przy prawie maksymalnej prędkości miga kontrokla półbiegu D, jak sie jeszcze przyspiesza to zaczynają migać ABCD i jak się cały czas przyspiesza to w końcu zbija na C. 
       
      Czy ktoś zna konkretną odpowiedź na któryś problem?
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.