Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Dzisiaj na sam koniec pracy wjeżdżając do garażu tak jak by rozłączyło mi rewers i ciągnik się zatrzymał. Na monitorze wyskoczył komunikat z żółta kontrolką na jakaś sekundę że nawet nie zdarzyłem przeczytać co to było. Dałem rewers na neutral później znów do tylu i ciągnik ruszył.
Później w CommandCenter sprawdziłem jaki to był błąd i był to
EPC 523677.02


Czy mógłby ktoś pomóc w objaśnieniu tego kodu.
Z góry dzięki i pozdrawiam.

20190318_184538.jpg

Opublikowano

Mógłbyś poradzić mi coś więcej ?

Podczas gdy wyskoczył ten komunikat prawdę mówiąc nawet nie używałem guzika wysprzęglania na dźwigni zmiany biegów.

Opublikowano (edytowane)

Podbijam. Moze ktos cos poradzic?

Dodam ze tego samego dnia wczesniej podczas pracy w polu wlaczajac swiatla robocze ciagnik tez mi sie raz zatrzymal, rewers na zero i znow do przodu i bylo ok lecz nie zaóważyłem zadnego bledu. Pozniej robiac kolejna probe podczas wlaczania swiatel roboczych ciagnik na sekunde schodzil z obrotow i spowrotem wkrecal sie na zadane. 

Edytowane przez vegeta23
Opublikowano

Niestety nic mi to nie mówi. Co to miało by oznaczać? ;/


A tak swoją drogą to sprzęgło w lewarku zmiany biegów działa więc też dziwne że wgl. wywaliło ten błąd.

Dzisiaj pomierzyłem sobie miernikiem napięcia. Myślałem może ze akumulator albo alternator się kończy lub jakieś problemy z ładowaniem ze względu na to zatrzymanie gdy włączyłem światła robocze i późniejsze zejścia z obrotów gdy je znów włączałem.

Na mierniku czy to z oświetleniem czy bez cały czas 14.2v więc niby ok, natomiast na wyświetlaczu Command Center bez oświetlenia 14 - 13,7 z oświetleniem 13,1 - 13,5 może tu coś jest nie tak. Dziwne ze wyniki się nie pokrywają.

Co do tego forum gościu narobił chyba jakiś "wędek" tylko na jakiej zasadzie i w której skrzynce? ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v