bulisb

Zapłon Renault 8534 mwm

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bulisb    0

Witam

Od razu przechodzę do tematu interesuje mnie początek wtrysku  w stopniach lub w mm przed górnym martwym punktem ile konkretnie i ile mm to 1 stopeń silnik D226-4 mwm

20170701_183807.jpg

20171230_121307.jpg

20171230_134705.jpg

20171230_121726.jpg

20171230_134808.jpg

Edytowano przez bulisb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    7

Witam

18 stopni, 3,588-4,004 mm przed gmp, czyli średnio 3,80 mm przed GMP

Edytowano przez maarianek88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bulisb    0

Ustawione 3,8 mm przed GMP zapaliłem na wolnych obrotach kopci na siwo jak lokomotywa na wysokich jeszcze nie wiem muszę zakręcić pompę olejową. CO dalej? Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maarianek88    7

Co renówka to inaczej hehe, okazuje się że są mwm z literką B i jeszcze mwm z dodatkowym oznaczeniem literowym np D-226-4.2 i w każdym przypadku jest inny kąt wtrysku, zobacz na to i porównaj numery pompy. Z tego co znalazłem kąt dla twojego silnika powinien wynosić 26 stopni czyli 7,75 mm przed GMP, ciśnienie na wtryskiwaczu 180 bar. Wiem że szukasz jeszcze w innych źródłach więc porównaj czy wyczytałeś z nich to samo i się odezwij.

RENAULT_85-34_mwm_D226-4.thumb.jpg.4743f80aab02cd83668ec0b9c176d06e.jpg

RENAULT_85-34_mwm_D226-4_.thumb.jpg.63c8404b5fc77f3f04136cf46e0212f1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj