Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem ostatnio Reno 155.54 nectra i nie działa w nim ten komputerek od radaru który powinien pokazywać prędkość. Zauważyłem że przewód idący od radaru nie jest podlaczony i brakuje tam kostki laczacej. Połączył bym te przewody bez niej ale jest problem w tym że przewód idący z kabiny ma inne kolory jak ten z przewodu od radaru. Czy ktoś kto posiada to w swoim traktorze może zerknąć i powiedzieć mi jak są połączone te przewody? Dodaje fotki z kolorami przewodów.

IMG_20190225_135642.jpg

IMG_20190225_135717.jpg

Opublikowano (edytowane)

Chodzi ci o tractoradar ten co jest na błotniku przy EHR czy o  licznik przy kierownicy ACET?

Zrób lepsze fotki zeby było widać z kąd te kable wychodzą to moze coś pomogę

 

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Jemu chodzi o te przewody przy radarze ( czujniku radarowym ) są trzy zasilamie +. - . impulsy prędkości. Te przy ciągniku to powinien ogarnąc sam (sprawdzi gdzie jest zasilanie to reszta to sygnał)

Opublikowano

Tak chodzi mi o to przy ehr na blotniku. Drugie foto przedstawia przewody idące z pod kabiny "fioletowy biały żółty" w białym jest prąd po przekręceniu stacyjki. A pierwsze foto to kable od tego czujnika co jest przykręcony do ramy przy schodach. Nie chciał bym czegoś spalić po podloczeniu na chybił trafił.. W tym momencie nie mam możliwości podejść zrobić lepsze foto. Najszybciej jutro. 

Opublikowano
Dnia 28.02.2019 o 23:43, DEMONxXx napisał:

mam tractoradar u siebie w reni odezwij sie na pw jak widać kolory kabli to sprawdze w  wolnym czasie. Tez mógłbyś mi cos sprawdzic

Co to jest ten tractoradar?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v