Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam zapytanie do tych co naprawili luzy w układzie kierowniczym. Mf255. Co dokładnie trzeba wymieniać? Nie ukrywam że chcialbym kupić cała kolumnę kierownicza koszt 1350zl ponieważ słyszałem że wymiany pojedynczych części w kolumnie nic nie dają iz musi byc to fabrycznie spasowane do siebie. Tylko Jeżeli wymienię cała kolumnę, to co Jeszcze pozostaje do Spr lub wymiany przy przedniej osi? 

Proszę podzielić się informacjami na ten temat jak już ktoś to przerabial. 

Opublikowano

Kpl kolumna dobra sprawa. Wymieniałem zeszłej zimy w częściach bo nie było kpl. Do zakupu wał kierownicy z nakrętką, dwa wałki od ramion plus 4 tulejki w korpus i 2 uszczelniacze. Na drążkach 4 końcówki plus tulejki na wał na którym obraca się przód. Tulejki w korpus mechanizmu przekładni kierowniczej robione są do rozwiercenia.

 

 

 

 

Opublikowano

Prawda:) Pompa wspomagania mf 255 polska ok 580 zł, orbitrol można i taniej ale i drożej ( a potrzebna jeszcze kolumna ok 185 zł ). MF nie ma drążka poprzecznego, trzeba go zakupić i dodatkowo ramiona zwrotnicy ( 2szt.). Dwa siłowniki po ok 300 zł sztuka + wsporniki. Dodatki jak przewody, dystans do wiatraka, podstawa orbirolu i inne to 350 zł może zabraknąć.

3000 zł to dużo jak na taki ciągnik ale ile to ułatwia pracę, o bezpieczeństwie nie wspominając ( już nie odbije kierownica w rękę :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v