Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tam oryginalnie jest tulejka dystansowa, później wentylator a na końcu koło pasowe. Wszystko razem spięte klinem. Wrzuć zdjęcie tego alternatora razem z kołem 

Opublikowano

nie masz w okolicy zadnego auto-zlomu ??? chwila grzebania na kupie alternatorow i bierzesz albo caly albo zbijasz odpowiednie kolo pasowe. ewentualnie do tokarza i przerobi otwor- wszystko powinno wyjsc taniej niz kupowanie nowego..

Opublikowano

Kolega ma nie w osi koło pasowe względem pompy i wału. Dlatego w takim wypadku zalecał bym wymianę silnika na inny tak aby dopasować silnik do  alternatora.

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Arasowsky
      Witam. Zakupiłem sobie władimirca T25A2 i chciałem co nie co poprawić. Problem jest z hamulcami, ponieważ hamuje tylko na prawe koło. Ciagnik staje w miejscu, natomiast lewe koło nie zostawia śladu. Czy to normalne? Nie mam także dźwigni blokady mechanizmu różnicowego. Czy to może być tym spowodowane? 
    • Przez maly_mani2
      Witam,
      Jestem nowy na Forum dlatego witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Niedawno moja przygoda rozpoczeła się z John Deerem 6920S, lecz w dniu dzisiejszym wyskoczył mi błąd na wyświetlaczu ,,alternator error" coś w tym rodzaju  i błąd nr BIF 000167.16 czyli Wysokie napięcie na D+ (silnik uruchomiony). Koledzy niestety za nic w świecie  nie wiem co to znaczy i co może być przyczyną. Czyżby regulator napięcia??? 
      Dodam jeszcze co ciekawe że problem jak zauważyłem pojawia się jak jade na wyższych obrotach silnika oraz podczas postoju jak pozapalam wszytkie reflektory, na wolnych obrotach silnika na postoju i przy wyłączonym oświetleniu problemu brak. 
      Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?? Był bym bardzo wdzięczny.
    • Przez kisiel123
      witam. kupiłem kombajn  deutz  35.70  i okazało się że brakuje koła pośredniego od sieczkarni ma ktoś może taki kombajn i może wrzucić zdjęcie jak to ma wyglądać, może wie ktoś od jakiego kombajnu można by było dopasować proszę o pomoc bo czasu coraz mniej zdjecie w zalaczniku . 

    • Przez divio
      Co może być przyczyną tego że koło od młucarni w kombajnie Massey Ferguson 487 bardzo mocno się nagrzewa i pęka pas.
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś może jak zablokować koło pasowe w celtisie aby je odkręcić (to znajdujące się najniżej)? Chciałbym wymienić jego uszczelnienie, ale nie mogę zdemontować kola. Śruba posiada prawy czy lewy gwint?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v