Skocz do zawartości
divio

MF 487 grzejące się koło młucarni

Polecane posty

divio    1
Co może być przyczyną tego że koło od młucarni w kombajnie Massey Ferguson 487 bardzo mocno się nagrzewa i pęka pas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    392
Jak jest pas napięty? Ja myślę że są zbyt mocno ustawione talerze koła tak jak w bizonie jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jarilitmanen
      Witam,
      postanowiłem założyć internetowy sklep z częściami do sprzętów rolniczych polskich firm. Mam pytanie czy kupujecie części w takim sklepie bo jak na razie nie za wiele sprzedaję i zastanawiam się czym to jest spowodowane bo ceny mam o wiele niższe niż w zwykłych sklepach. Mam również pytanie w jaki sposób polecacie rozreklamowanie takiego sklepu?
      zespół na wesele łódź Dolce & Gabbana okulary  okulary Miu Miu oprawki Miu Miu wózki widłowe szczecin żurawie szczecin stomatolog mokotów 
    • Przez matijas67
      Witam jak w temacie 
      Można przeholowac gdzieś ? Nie mam silnika bo w remoncie A postawiłem i teraz mi przeszkadza bo nadchodzą żniwa.
       
    • Przez nh32
      Witam,
      Elektromagnez sieczkarni kombajnu New Holland TX-32 grzeje się po wymianie łożyska. Wymieniany był elektromagnez i też łożyska kilkakrotnie i trudno znaleźć przyczynę.
      Czy ktoś miał taki problem? Jaka powinna był normalna temperatura pracy? Czy wzrost do około 110-120 stopni to normalne?
       
       
    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez Oliwier1234321
      Dlaczego tylni podnośnik unosi mi do połowy zamiast do końca. dzieje się tak od miesiąca, czasami tylko załapie do końca
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.