Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Po założeniu nowego cylindra,tloka z pierścieniami,korbowodu oraz głowicy jest bardzo niskie ciśnienie w układzie. Jest zbyt niskie aby przyczepa zaczęła hamować. Co może być nie tak ?
Opublikowano

Panowie walka ze sprężarką trwa nadal !

Dostała kolejne zaworki w nowej głowicy , a później w starej i nadal jest LIPA .

Dzisiaj założyłem nowe pierścienie . Poskładałem do kupy i co ? Nadal d*pa blada . Nic nie pompie .

Złożony nowy regulator ciśnienia . Zlikwidowane wszelkie nieszczelności . Ręce już do podłogi sięgają jak to widzę .

Proszę i błagam o porady ;)

Opublikowano
4 minuty temu, Tomasz78 napisał:

to niemozliwe ,a drożny masz ssak?

tłok po zdjęciu glowicy podchodzi do samej góry ?

jedyna opcja to krótszy nowy  korbowód

Chodzi Ci o ten króciec przez który jest pobierane powietrze ? Jeśli tak to jest drożny . Próbowałem z założonym wężykiem i bez brak różnicy .

Ściągałem już tyle razy głowicę i tłok chodzi w pełnym zakresie , czyli od dołu do krawędzi cylindra . Nie wiem czy występowały krótsze korbowody .

 

Opublikowano

Jeśli po wymianie wszystkiego odkreceniu rurki czyli sprężarka pompuje odrazu na zewnątrz dalej jest znikome ciśnienie to dla mnie coś nie tak jest dalej z głowica nie z samymi zaworkami a cała glowiczką

  • Sad 1
Opublikowano

w dobie dzisiejszych bubli wszystko możliwe ,ale jesli mówisz ze skok prawidłowy i drożny ssak to glowica walnięta,moze zle coś składasz te zaworki ,

ja przy takich codach bym spróbował na innej sprawnej od innego ciagnika ,to by wszystko wyjaśniło

Opublikowano

Jak chciałem oddać głowicę na gwarancję czy też zwrot z powodu niesprawności , to mi powiedziano w sklepie że ta część nie podlega gwarancji :D . Zaworki to żadne cuda więc raczej nic nie pomieszam ... Nikt nie będzie rozbierał sprawnej sprężarki po to żeby sprawdzić moją głowicę :D . Da się gdzieś kupić głowicę lepszej jakości niż to co mają w "agromach" ?

Opublikowano

każda część podlega gwarancji jesli nie ma w niej ingerencji twojej ,jak sprzedawca nie chce przyjąc to bym mu tym w r....przp...... to jego zasrany obowiazek 

a co to za problem zdjąć samą kompletna glowice ,jak ktoś życzliwy to użyczy,

 

Opublikowano

Dzisiaj kupiłem następną nową głowicę . Tym razem w Grene . Brak poprawy . Wskazówka ani drgnie . Powiedziałbym że jest nawet gorzej .

Opublikowano

ja tego nie ogarniam , jak nie pompuje ? przeciez to jest tak prosta konstrukcja

pierscienie na sucho w cylindrze schodza się na 0 ?

ostatecznie ,naped korbowodu pod obciążeniem nie pracuje ,

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Tomasz78 napisał:

ja tego nie ogarniam , jak nie pompuje ? przeciez to jest tak prosta konstrukcja

pierscienie na sucho w cylindrze schodza się na 0 ?

ostatecznie ,naped korbowodu pod obciążeniem nie pracuje ,

 

Ja  już też powoli nie ogarniam . Przez króciec słabo ciągnie powietrze według mnie ,bo tylko lekko palec przyciąga . Pierścienie też sa tylko jednego rodzaju innych w sprzedaży niema . Wyjście gdzie pompuje mogę zatkać palcem . Mogę jutro nagrać filmik jak to wygląda .

Opublikowano

sprawna sprężarka powinna pompować min 6bar i przy tym cisnieniu powinno byc słychać jej prace ,jak poty wyciska

a przed wymiana cześci też byl problem ?

ze swojego doświadczenia,powiem tak, użytkuje 40tkę od 30lat   silnik 89r nominał  ,do 2010 jako główny ciągnik w gospodarstwie 20ha  wiec lekko nie miała  i spreżarka do dzis w orginale śmiga

w drugiej wymiana pierscieni i głowica  ,tez dzialało poprawnie do końca ,czyli do sprzedaży ciągnika ,

ja wymiękam przy Twojej , to sa rzeczy które rzadko sie psują

nagraj film i zobaczymy ,moze ktoś jeszcze coś doradzi

Opublikowano

Przed wymianą był problem z tym że rozłączała się pod obciążeniem ,więc przy okazji montażu wspomagania gdzie trzeba było wymienić wałek od napędu pompy wtryskowej , wymieniłem też wyżej wymienione elementy + sprzęgło kłowe do tego .

Opublikowano

Niestety dzisiaj nie zdążyłem już ściągnąć głowicy . Sprawdzałem sprężarkę pod kontem szczelności . Ściągnięty pasek , woda z ludwikiem w psikotku i obleciałem całą sprężarkę i nigdzie nie bąbli .. Filmik jak to chodzi :Sprezarka Ursus C-360

Opublikowano
Tomasz78 napisał:

czyli ingerencja w wałek była ,

a jaka pewność ze pracuje prawidłowo po złożeniu ?

 

Praca tłoka:https://youtu.be/JvF_OXnyS8Y Rozmontowalem dzisiaj poprzednia głowice zaworki wyczyscilem i złożyłem. Założyłem ta głowice i nadal nic .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v