Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam może ktoś wie co się stało. Podczas jazdy ciągnikiem nagle coś strzeliło pod maską i ciągnik odrazu zgasł. Po próbie odpalenia ciągnik nie chce zapalić tylko słychać jak stuki, trzeszczenie jakby w silniku.
Opublikowano (edytowane)

Nie chce cię straszyć ale prawdopodobnie coś z zaworami. Do sprawdzenia rozrząd zawory w głowicach i pompa. Wał i korbowody raczej wykluczam.

Przede wszystkim nie probuj odpalać ciągnika bo to to tylko pogorszy sprawę

Głośne te suki? silnik kreci i nie odpala czy nie da rady krecic?

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano (edytowane)

Wału nie naprawisz tylko wymiana

Jesli to sie stało teraz to raczej silnika za mocno nie obciazałes wiec raczej obstawiałbym zawór blokujący ruch tłoka. Moze poprostu pękło zabezpieczenie i zawór wpadł do cylindra lub coś z trybami w rozrządzie. Ja zaczynałbym od zdjęcia pokryw zaworowych roboty niewiele a moze sie wszystko wyjaśnić.

w tym roku w jednym komisie oglądałem dwie sztuki z rozrządem do roboty wiec to sie zdarza i jest bardzo prawdopodobne

heniek36 te silniki są naprawde dobre widziałem egzemplarze po 20-30 tys motogodzin bez remontu w ursusie bys kilka razy kapitalkę robił. wystarczy wyieniać oleje czyscic filtry nie przegrzewać i nie przeciążać. Inna sprawa ze u nas wiekszość ciagników ma cofany przebieg

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano (edytowane)

jeśli rozrząd to obstawie pierwszy cylinder od koła zamachowego,w tych silnikach lubi nie do smarować właśnie tam,ewentualnie wał ale to też możesz sprawdzić ale w drastyczny sposób a mianowicie daj rewers do przodu ,daj jedynke i kręć rozrusznikem jeśli ciągnik bedzie podrywało do przodu to wał cały,

oby to nie był wał bo to grubsza sprawa,mozez jeszcze popatrzyć czy koło od pompy wtryskowej sie nie poluzowało i sama pompa,

napisz jak coś wypatrzysz

Edytowane przez erwin2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v