Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Problem jak w temacie. Po przekreceniu kluczyka i próbie odpalenia napiecie spads kontrolki przygasaja a ciagnik nie. chce odpalic. Po probie 100x jakos cos zakreci i znowu to samo . Co moze byc ? Stacyjka czy moze czujniki go nie puszczają? Czekam na jakie kolwiek odpowiedzi
Opublikowano

Najpierw aku sprawdzić, potem masę i nie tylko na aku ale po kablu jedziesz dalej do hebla, rozrusznika, gniazda bezpieczników. Wyjąć bezpiecznik i sprawdzić styki, odczyszczyć, może przygiąć.

Opublikowano

jasli aku jest git to sprobuj odpalic na (krotko) przy rozruszniku kabel od plusa zetknąc małym kabelkiem ze wzbudzeniem od stacyjki. jak odpali na strzał to problem lezy w stacyjce lub gdzies przed rozrusznikiem tzn w bezpiecznikach lub na kablu  

Opublikowano (edytowane)

Jak dobry akumulator to na poczatku klema moze słabo łączyć, pózniej hebel jezeli posiadasz, nastepnie stacyjka, moze byc tez jakas zwara w cewce lub rozruszniku ale w to wątpie.

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Aku jest w jak najlepszym porządku . Wlasnie zwieralem rozrusznik na KRÓTKO i nie zaiskrzyl tzn nie odpalił. . Za jakis czas spróbowałem troche zaiskrzyl i juz koniec wiec stawiacie na rozrusznik ?

Opublikowano (edytowane)

Nie ma pradu na szczotkach daj go elektrykowi za 30 zł ci zrobi jak uczciwy ostatnio mi robił wymianę szczotek plus nowy włącznik w do silnika MWM  zainkasował 70 zł

Edytowane przez AleksanderX
Opublikowano

No za 30 dych to by mi się nie chciało robić jeszcze paliwo żeby jechać po szczotki to głupiego robota u nas jak 80- 100 nie weźmie taniej nikt za wymianę szczotek tulejek i przeczyszczenie. 

Opublikowano

Jak chcesz fakturę to plus 23%. Ja wiem czy to taki biznes wziąć 40 zł na czysto żeby dniówkę zarobić to musi z 5 zrobić. do tego coś na podatek, księgową bo wszystko bez vat  nie przejdzie. 

Opublikowano

Po studiach i rozgarnięty to mało kto ci przyjdzie za taką kasę robić. Nie ma co się oszukiwać 10-15 lat temu zarobić 2,5 koła miesięcznie to jak teraz 4 liczę 20 dni roboczych . Warszawa Gdańsk Kraków tam w fachu to 5 lekko. Małe gospodarstwa nie osiągające dochodów same zrezygnują bo nikt głupi nie jest robić 30 dni za 2,5 koła jeszcze całą rodziną.  

Opublikowano (edytowane)

najpierw sprawdż czy odpowiedni prąd dochodzi do rozrusznika bo z tego co piszesz wątpie. Jak jest prąd to bedzie iskrzyć za kazdym razem tak samo. Jak zwierałeś rozrusznik kabelkiem do wzbudzenia? Nic to nie da jezeli cewka zepsuta. Sprobuj odpalic na zwarcie tylko najpierw wyrzuć biegi na luz wez np płaski klucz i złącz obie te duze nakretki jezeli jest prąd i rozrusznik ok to bedzie kręcił

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano (edytowane)

rozrusznik kręci a silnik stoi? a przy odpalaniu kluczykiem kreci czy nie?

jak przy dotknieciu plusem do wzbudzenia cewki nie kreci a na zwarcie kreci to cewka do wymiany tak samo jak kreci a nie zazebia z silnikiem. Cewka własnie odpowiada za to aby rozrusznik zazębiał z wieńcem koła zamachowego

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Rozrusznik kręcił na krótko i silnik tez . Po którejś próbie na krótko slychac bylo jakby sam "bendix" . Ze stacyjki nie kreci wogole , widac ze w momencie przekrecenia kluczyka jest spadek napięcia czyli tak jakby prad pobiera . więc co obstawiasz ze rozrusznik lub stacyjka ?

Opublikowano (edytowane)

Dotknij plusem do wzbudzenia cewki czyli tam gdzie podłączony jest kabelek od stacyjki jak nie kręci to cewka zepsuta. Jak rozrusznik kreci  wymień samą cewkę 

Nazywa się to cewka rozrusznika lub elektromagnes rozrusznika. Tylko sprawdz dobrze bo ja na odległość ci nie pomogę 

Szukać njlepiej po modelu rozrusznika bo dedykowane pod dany ciągnik bedą droższe

Edytowane przez DEMONxXx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v