Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Panowie mam problem z deutzem agrotronem 135 MK3  2001r.

Od niedawna jestem jego włascicielem i znalazłem kilka problemów. Mianowicie pierwszy z nich to jest falowanie na wolnych obrotach na postoju... nie mam pojęcia o co chodzi, moze ktoś coś wie... a drugi problem to jest taki ze nie wskazuje mi stanu paliwa w zbiorniku i temperatury silnika. Czy to jest zbieg okoliczności i jest walnięty czujnik temp. i wskaznik poziomu w zbiorniku? czy po prostu coś innego... a Bezpieczniki wszystkie sa ok.

będe wdzięczny za pomoc

 

Opublikowano

weź jakiegoś dobrego  elektryka najlepiej taki co do handlarzy jeździ  100-150 biorą na godzinę to moment ci to ogarnie może nic nie jest popsute . Ja w JD też miałem cyrki w 1,5 godz wszystko zrobił jak fabrycznie 

Opublikowano

dokładnie przytoczę to z moich doświadczenie jakiś czas niedawny temu pojechałem do ciągnika gdzie były już regenerowane pompy wtryski turbo na grzebane zostawione do groma pieniędzy po rożnych sklepach warsztatach itp. i okazało się na sam koniec że nikt nie zajrzał do pompki wstępnej bo przecież jak daje paliwo to jest ok ... :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez Bonex157
      Cześć, 
      Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy. 
    • Przez emtecc
      Witam
      Chciałem zasięgnąć informacji jak u Was wygląda proces zbijania beli tzn jakie są wskazania manometru. Do tej pory w swojej prasie (570) nie miałem manometru. Po zainstalowaniu stwierdzam, że podczas prasowania ciśnienie nie jest jednakowe. Podczas szybszej jazdy utrzymuje mi około 220bar. Na uwrociach ciśnienie spada do około 150-170bar... zależy ile czasu minie gdy znów dostanie materiał. Czytałem, że ciśnienie może spaść (chyba, dokładnie nie pamiętam) o 45 stopni na skali manometru na 30 sekund... że to jeszcze norma.
      Czy u Was, gdy prasa nie dostaje materiału ciśnienie spada?
      Czy ktoś zna metodę na sprawdzenie zaworu miękkiego rdzenia i zaworu do regulacji gęstości beli... oba są na jednym obwodzie i jakoś nic sensownego nie przychodzi mi do głowy jak to zrobić, żeby któryś wykluczyć.
       
      Ostatnio co zrobiłem to rozebrałem zawór gęstości beli... doszlifowałem grzybek i miejsce jego osadzenia na pasty zaworowe. Mogę stwierdzić, że szczelność poprawiła się znacznie ale nadal ciśnienie ucieka gdy nie jest podawany materiał.
      Wychodzi na to, że zawór gęstości beli  jest nieszczelny ale nadal pod znakiem zapytania zostaje zawór miękkiego rdzenia, który odcina obieg oleju od obwodu na którym znajduje się zawór przeciążeniowy 55bar używany do miękkiego rdzenia
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v