emtecc

JD 570- Wskazania manometru przy prasowaniu

Polecane posty

emtecc    22

Witam

Chciałem zasięgnąć informacji jak u Was wygląda proces zbijania beli tzn jakie są wskazania manometru. Do tej pory w swojej prasie (570) nie miałem manometru. Po zainstalowaniu stwierdzam, że podczas prasowania ciśnienie nie jest jednakowe. Podczas szybszej jazdy utrzymuje mi około 220bar. Na uwrociach ciśnienie spada do około 150-170bar... zależy ile czasu minie gdy znów dostanie materiał. Czytałem, że ciśnienie może spaść (chyba, dokładnie nie pamiętam) o 45 stopni na skali manometru na 30 sekund... że to jeszcze norma.

Czy u Was, gdy prasa nie dostaje materiału ciśnienie spada?

Czy ktoś zna metodę na sprawdzenie zaworu miękkiego rdzenia i zaworu do regulacji gęstości beli... oba są na jednym obwodzie i jakoś nic sensownego nie przychodzi mi do głowy jak to zrobić, żeby któryś wykluczyć.

 

Ostatnio co zrobiłem to rozebrałem zawór gęstości beli... doszlifowałem grzybek i miejsce jego osadzenia na pasty zaworowe. Mogę stwierdzić, że szczelność poprawiła się znacznie ale nadal ciśnienie ucieka gdy nie jest podawany materiał.

Wychodzi na to, że zawór gęstości beli  jest nieszczelny ale nadal pod znakiem zapytania zostaje zawór miękkiego rdzenia, który odcina obieg oleju od obwodu na którym znajduje się zawór przeciążeniowy 55bar używany do miękkiego rdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

Gdy maszyna idzie bez materiału to normalne że spada bo materiał się ubija i kruszy. Zbija normalnie? Ja bym się nie przejmowal że skacze na zegarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

To może tak... Wyłączę wom i ciśnienie spada.

Na zaworze ustawione np 200bar to takie powinno trzymać...tak mi się wydaje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Nie zbija tak jak trzeba... około 90 -100cm jest dobite tak jak na zegarze 200bar jak kamień, że można na niej gwoździe prostować... dalej muszę zredukować bieg, jadę wolniej i staram się dobić boki... jadąc niższym biegiem materiał jest automatycznie wolniej podawany i ciśnienie spada na wartość około 150bar. Ostatnie 20 cm belki jest dużo słabiej dobite niż faza przed redukcją biegu ( a zredukować muszę bo mi ciągnik nie wyrabia).
Gdy zatrzymam WOM ciśnienie również spada.

Siłowniki sprawdzone w obwodzie z zegarem ... szczelne.

Zawór z elektrozaworem (miękki rdzeń) wydaje się też być szczelny.

Zawór gęstości beli przed szlifowaniem dużo szybciej uciekało ciśnienie. Po szlifowaniu jest widoczna poprawa.

Chyba nie pozostaje mi nic innego jak kupić zawór gęstości beli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

wymieniłem zawór gęstości beli i wszystko powróciło do normy. ciśnienie nie spada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 5714mf255
      witam wszystkich tydzień temu zakupiłem nową prase rolująco i pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia prosze o pomoc a mianowicie co zrobić jak mam mniej więcej pół balotu w komorze i brak słomy na polu da sie to owinąć?
      prasa metal fach z564 rn
    • Przez ZetorPower
      Witam mam w opryskiwaczu własnie taki sterownik ale nie mam podświetlonego manometru i chciałbym go podświetlić w płytce sterownika są 4 wsówki męskie 2 to zasilanie płytki a 2 są wolne wie ktoś może do czego one są i czy można by tutaj podłączyc to podświetlenie a może one po to są ????
    • Przez suchy5872
      Witam. Panowie mam problem z deutzem agrotronem 135 MK3  2001r.
      Od niedawna jestem jego włascicielem i znalazłem kilka problemów. Mianowicie pierwszy z nich to jest falowanie na wolnych obrotach na postoju... nie mam pojęcia o co chodzi, moze ktoś coś wie... a drugi problem to jest taki ze nie wskazuje mi stanu paliwa w zbiorniku i temperatury silnika. Czy to jest zbieg okoliczności i jest walnięty czujnik temp. i wskaznik poziomu w zbiorniku? czy po prostu coś innego... a Bezpieczniki wszystkie sa ok.
      będe wdzięczny za pomoc
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj