-
Podobna zawartość
-
Przez hubertg7
Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
-
Przez Michał6180
Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje
-
Przez Bonex157
Cześć,
Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy.
-
Przez emtecc
Witam
Chciałem zasięgnąć informacji jak u Was wygląda proces zbijania beli tzn jakie są wskazania manometru. Do tej pory w swojej prasie (570) nie miałem manometru. Po zainstalowaniu stwierdzam, że podczas prasowania ciśnienie nie jest jednakowe. Podczas szybszej jazdy utrzymuje mi około 220bar. Na uwrociach ciśnienie spada do około 150-170bar... zależy ile czasu minie gdy znów dostanie materiał. Czytałem, że ciśnienie może spaść (chyba, dokładnie nie pamiętam) o 45 stopni na skali manometru na 30 sekund... że to jeszcze norma.
Czy u Was, gdy prasa nie dostaje materiału ciśnienie spada?
Czy ktoś zna metodę na sprawdzenie zaworu miękkiego rdzenia i zaworu do regulacji gęstości beli... oba są na jednym obwodzie i jakoś nic sensownego nie przychodzi mi do głowy jak to zrobić, żeby któryś wykluczyć.
Ostatnio co zrobiłem to rozebrałem zawór gęstości beli... doszlifowałem grzybek i miejsce jego osadzenia na pasty zaworowe. Mogę stwierdzić, że szczelność poprawiła się znacznie ale nadal ciśnienie ucieka gdy nie jest podawany materiał.
Wychodzi na to, że zawór gęstości beli jest nieszczelny ale nadal pod znakiem zapytania zostaje zawór miękkiego rdzenia, który odcina obieg oleju od obwodu na którym znajduje się zawór przeciążeniowy 55bar używany do miękkiego rdzenia
-
Przez DamianDF
Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam
-

Rekomendowane odpowiedzi
lamborghini premium 1060 proszę o pomoc
Zetor 8011, urwana ośka zębata rozrusznika.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się