Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
Opublikowano
Przed chwilą, kubakar117 napisał:

Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.

Sprawdze i jutro dam znać

Opublikowano
17 godzin temu, kubakar117 napisał:

Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.

Jeśli jest tak samo jak w Seri t4 to bez problemu, nawet oryginalnym komputerem z serwisu

Masz 43 przy 1500 obrotów? 

Jeśli tak to będzie jechać 57km/h

Jesli masz 1800 obrotów to 53km/h

Opublikowano

PATr napisał:

17 godzin temu, kubakar117 napisał:

Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.

Jeśli jest tak samo jak w Seri t4 to bez problemu, nawet oryginalnym komputerem z serwisu

Masz 43 przy 1500 obrotów? 

Jeśli tak to będzie jechać 57km/h

Jesli masz 1800 obrotów to 53km/h

Mam 44km/h przy 1650 obrotów i już więcej nie idzie mu dać I jeszcze mam pytanie bo raz się udało z górki jechać 54 km/h ale zaczęło trochę robić się głośno w kabinie chodzi mi o takie "chuczenie" jak by ze zwolnic.Czy ma to jakiś większy wpływ na wytrzymałość ciągnika?

Opublikowano (edytowane)

Jakie opony? Raczej bym strzelał na chuczenie opon, ja jak u siebie rozblokowałem skrzynie przy 3000 mth to 200mth chuczały powyżej 46km/h, teraz chuczenie słyszę przy 50km/h

Edytowane przez PATr
Opublikowano
47 minut temu, PATr napisał:

Jakie opony? Raczej bym strzelał na chuczenie opon, ja jak u siebie rozblokowałem skrzynie przy 3000 mth to 200mth chuczały powyżej 46km/h, teraz chuczenie słyszę przy 50km/h

Opony Mitas do 50km/h. Bardzo możliwe że to przez opony 

Opublikowano

To wszystko jasne, w moich Continentalach(obecnie jako mitasy) jest to samo(u znajomego w t174 na mitasach też słychać chuczenie), za to w drugiej valtrze na Alliancach tego nie słychać, nie wiem jak w trzeciej valtrze na trelleborgu bo dopiero teraz mam odblokowaną skrzynię i jeszcze nie przetestowane

Opublikowano
Dnia 6.01.2019 o 23:22, kubakar117 napisał:

Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.

Na ten moment w N4 serwisówka to robi. 

Opublikowano

AchimR napisał:

Dnia 6.01.2019 o 23:22, kubakar117 napisał:

Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.

Na ten moment w N4 serwisówka to robi. 

dzięki za odpowiedź . Podczas serwisu pogadam z serwisantami

Opublikowano

wtrącę się ale przy braku amortyzacji przedniej osi odradzam natomiast z amortyzowaną i podczepionym narzędziem  nie najlepsze doznania a z przyczepami i ładunkiem na pewno ryzyko mam kilka sztuk w tym jedna 50 km momentami włos się jerzy  (trzeba wyobraźni)

Opublikowano

 Ma ale nie chodzi o amortyzację tuza ale o odciążenie przedniej osi i bezwładność boczną przy omijaniu dziur  a tyczy to prawie wszystkich marek myślę o rozsądnej i bezpiecznej jeździe 

Opublikowano (edytowane)

 

No to obciążnik jakiś konkretny,może trochę pomoże.Jednak szóstki są bardziej stabilne niema tak drastycznych odczuć.

Edytowane przez hibertusik
Opublikowano

nawet w starej wersji 800 gdzie na przednią oś przypada ponad 50% masy (z obciążnikiem i przednim tuz)  pneumatyczną amortyzacją nie tak prosto a zrobiłem  grube tysiące km    

Opublikowano

Na co dzień prowadzę NH t7 który jedzie 68km/h i nie miałem większych problemów z utrzymaniem pojazdu. Traktor prowadzi się płynnie i stabilnie nawet z ciężkim agregatem zawieszanym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v