Skocz do zawartości

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wydaje mi się ze stary raczej obejrza, chociaż urterka na starym bloku jest nie widoczna bez rozebrania silnika. jeśli mam doplacac za to ze blok uszkodzony to żaden interes, moze da się go zrobić, i wstawić nowe dobre części, bo tak czy siak to mechnikowi zgodzaona kase musze zaplacic,  co innego zebym z góry nastyawial się na przekladke, wtedy moglbym oszczedzic i zrobić to sam, albo jeśli nawet mechanik by to zrobil to na pewno by kosztowalo taniej niż rozebranie i zlozenie silnika , szlif walu planowanie głowicy i bloku.

Opublikowano

kupiłem silnik z wozka widłowego, starego na wymiane nie musialem oddac, wiec trochę części będzie w zapasie, silnik puki co wydaje się ok, ciśnienie 5-6  tuleje bez progow, mechanik tylko przerzucil glowice i pompe olejowa ze starego. 

Opublikowano (edytowane)

Ile dales za silnik? :) Ja do siebie kupiłem nowe zestawy, panewki, głowice zrobilem, nowa chłodnica 1300zł :) Na  twoim miejscu majac silnik rozebrany to bym odrazu zobaczył panewki jak czerwone to nowe podłozyć no i nowe pierscienie trzeba było dac to masz koszt 50 zł ;) u mnie tez cisnienie ma na rozgrzanym 4,5-5 atm. to swiadczy ze panewki dobre a jednak juz czerwone sie robia.

Edytowane przez Snajper20
Opublikowano

w ogłoszeniu było ze jest 7 szt silnikow do wyboru, nie spawane nie klejone stan bdb, na miescu okazało się ze sa tylko 4 z czego jeden już sprzedany, jeden klejony blok , jeden spawany blok, i został tylko jeden, ciśnienie pokazalo 3,5- 4 wyciek z pod głowicy,klawiatura cala oblepiona nagarem, wygladalo jakby od nowości nie miał wcale wymienianego oleju, do tego siedział jeszcze w widlaku i musialem go wyciagac.  być może był mało uzywny i nie wymieniali oleju lub robili to bardzo zadko, cena za ten silnik 2300 zl.  mechnik jak obejrzał tuleje zdziwil się ze sa w takim stanie, silnik jak po kapitalnym remoncie, a facet mowil ze od nowości nie było nic w nim robione.


nie zaluje zakupu bo silnik ladnie chodzi, po za tym co ważne został mi stary silnik z osprzętem, takie rzeczy jak pompa paliwowa, glowica, rozrusznik, pradnica, pompa olejowa, wal do pierwszego szlifu, korbowody itd. mogą się przydac.

Opublikowano

To dziwne bo zestawy Premium sa dobierane B1 z 2 ;) z czego tłoki są czeskie podobno... A co do silnika  tak na wszelki wypadek mogłeś zrobic te panewki koszt 120zł z chełmna ;) i pierscienie do tego i bylo by to bardzo pewnie

Opublikowano

Kto co woli ;) Ja tam wole wymienić  sobie panewki i miec spokoj a nie bede czekał  az mi cisnienie spadnie i trzeba bedzie robic szlif  wału. Tym sposobem mam 30 letni wał cały czas w nominale ;) a silnik robiony juz 6-7 razy ;)

Opublikowano

Ja powiem ci ze tym masz  racje ;) Nawet znajomy mechanik teraz kupowałem panewki to mi powiedział po co wymieniac skoro cisnienie trzyma. Jak juz tak bardzo chce to tylko korbowe bo głowne to wymienie sb przy szlifie.

Opublikowano

Który zestaw lepszy? Mahle (tuleja i tłok mahle) czy Ursus (napisy Ursus na tłoku i tulei) ? Cena podobna.
Można gdzieś kupić tulejki korbowodowe, których nie potrzeba rozwiercać?

Opublikowano

Witam,

jakby ktoś potrzebował to mam na sprzedaż wał korbowy do 330. Wał jeszcze ze starych dobrych zapasów. Kupiony 30 lat temu, zakonserwowany nigdy nie używany. Mam jeszcze inne części do c330. Zainteresowani pisać na pw.

Pozdrawiam

Opublikowano

Znajdą się jakieś szczęki hamulcowe tarcza sprzęgła pompy paliwowe. Sam jeszcze nie wiem co. Powiedz czego szukasz i zaproponuj cenę na priv. U mnie to leży i nie będzie już potrzebne a szkoda wyrzucić na złom :)

Opublikowano (edytowane)

Znajdą się jakieś szczęki hamulcowe tarcza sprzęgła pompy paliwowe. Sam jeszcze nie wiem co. Powiedz czego szukasz i zaproponuj cenę na priv. U mnie to leży i nie będzie już potrzebne a szkoda wyrzucić na złom :)

 

Potrzebuje kupić opone do tyłu 12.4x28 oryginał stomil z lat 1970 nową , nigdzie nie moge kupić.

Potrzebuje tez kupiź zegar motogodzin i trojwskażnik licznik do c-330 URSUS.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Witam, delikatnie odkopię temat, zabieram się za remont mojego Ursusa no i mam dylemat nad wyborem zestawu naprawczego waham się pomiędzy oryginałem Ursusa a Mahle, ktoś jest w stanie pomóc przy wyborze? no i jakie panewki polecacie. Robię cały silnik i nie będę żałował na części, trzydziestka u mnie ma coraz mniej pracy ale nie chce wracać do remontu za 3-4 lat, dodam że w obecnym stanie nie było w silniku nic ruszane 23 lat i pewnie jeszcze by parę lat pojeździł. Niestety ciężko odpala przy czym kopci na niebiesko i do momentu rozgrzania ciężko pracuje. Ewidentnie słaba kompresja. 

Opublikowano

Co do panewek Bimet to się zgodzimy że dobre, ale zestawy Premium Chełmno to już tak sobie.

Co do zestawów Waryńskiego,  z naszej strony możemy powiedzieć że przez te kilka lat jak nimi handlujemy, na gwarancji/reklamacji nie wróciła ANI JEDNA SZTUKA!

24miesiące gwarancji.

 

Opublikowano

Witam, delikatnie odkopię temat, zabieram się za remont mojego Ursusa no i mam dylemat nad wyborem zestawu naprawczego waham się pomiędzy oryginałem Ursusa a Mahle, ktoś jest w stanie pomóc przy wyborze? no i jakie panewki polecacie. Robię cały silnik i nie będę żałował na części, trzydziestka u mnie ma coraz mniej pracy ale nie chce wracać do remontu za 3-4 lat, dodam że w obecnym stanie nie było w silniku nic ruszane 23 lat i pewnie jeszcze by parę lat pojeździł. Niestety ciężko odpala przy czym kopci na niebiesko i do momentu rozgrzania ciężko pracuje. Ewidentnie słaba kompresja. 

Na poczatek  to  sprawdź  pompę , wtryski , wyreguluj  zawory .

Moja  c 330M z  87 roku popyla  dalej na  nominalnym  wale i  oryginalnych panewkach .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v