GrubyC330

Members
  • Ilość treści

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

5 obserwujących

O GrubyC330

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 17.07.1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zalesie / podkarpacie
  • Zainteresowania
    Maszyny rolnicze - zwłaszcza -U-R-S-U-S-Y- i wszystkie ich przeróbki :)

Ostatnio na profilu byli

3620 wyświetleń profilu
  1. Witam, odkopie temat Panowie mam taki problem alternator A124F2-14V-44/53A podłączyłem w taki sposób 30 pod + na aku 15 do 15 regulatora(15RAa 14V4) i do kontrolki ladowania z niej zaś do 15 przy stacyjce no i 67 do regulatora przy 700obr/min kontrola gaśnie a na aku mam 12.9V przy 900obr/min jest 14.4V ale regulator nie zbija przy 2500obr/min mam prawie 17V nie wiem już co jest nie tak nowy regulator wczoraj założyłem
  2. Też tak myślę, i kupię nową, w tej chwili kupuję części które będą mi potrzebne na pewno wiec zestaw naprawczy, głowica, uszczelki prawdopodobnie klawiatura nowa bo ta już trochę wyklepana, chłodnica i filtr powietrza również do wymiany, jutro zrobię wtryski dzisiaj przyszły mi końcówki Bosch z VW 1.6TD a w sobotę będę sprawdzał ciśnienie oleju i pompę paliwa.
  3. dzięki panowie za rady, dość drogie te zestawy premium plus ale nie zaryzykuję, mam jeszcze pytanie odnośnie wtryskiwaczy znajomi zaciekawił mnie tematem końcówek od starego VW 1.6td podobno pasują i dużo lepiej się sprawują, wie ktoś może coś w tym temacie, jutro zmierzę ciśnienie oleju na ciepłym silniku to zobaczę czy wał zostaje, mam jeszcze problem z głowica jest pęknięta pomiedzy zaworami i też nie wiem czy brać regenerowaną czy nową, teraz to wszystko tak robią że nie ma pewności czy będzie dobrze
  4. Witam, delikatnie odkopię temat, zabieram się za remont mojego Ursusa no i mam dylemat nad wyborem zestawu naprawczego waham się pomiędzy oryginałem Ursusa a Mahle, ktoś jest w stanie pomóc przy wyborze? no i jakie panewki polecacie. Robię cały silnik i nie będę żałował na części, trzydziestka u mnie ma coraz mniej pracy ale nie chce wracać do remontu za 3-4 lat, dodam że w obecnym stanie nie było w silniku nic ruszane 23 lat i pewnie jeszcze by parę lat pojeździł. Niestety ciężko odpala przy czym kopci na niebiesko i do momentu rozgrzania ciężko pracuje. Ewidentnie słaba kompresja.
  5. Może nie w temacie ale mam pytanie, zmieniłem prądnice na alternator i nie jestem pewien czy ładowanie jest na dobrym poziomie, oto link do filmiku na którym nagrałem jak to wygląda na różnych obrotach, oraz po włączeniu świateł drogowych. Alternator 6 diodowy z dużego Fiata. https://youtu.be/UEb69xEpngo
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj