Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Mam pytanie, muszę uszczelnić wyciek na samym początku wieszaków dolnych (jak ośka) bo sączy mi tam olej... Czy trzeba spuszczać ze skrzyni olej, czy można to zrobić bez tego? Tam bodajże przychodzą oringi plus jakiś filcowy uszczelniacz. (zaznaczone na foto)

Druga sprawa, czy po założeniu drugiego siłownika pomocniczego mogę wpiąć się bezpośrednio pod zasilanie tego pierwszego? Tak żeby dwa przewody zasilające wychodzące z siłowników zeszły się w jeden i do rozdzielacza?

 

image;s=1000x700.jpg

Opublikowano (edytowane)

W ty miejscu zaznaczonym na żółto raczej olej trzeba spuszczać

Edytowane przez bobienko
Opublikowano

Dziękuję panowie za odzew. Mam akurat takie fajne najazdy to d*pę wyżej postawię i to rozbiorę, wolałem zapytać niż później siedzieć z otwartą japą, że świeżo zalany olej wyleciał ze skrzyni ^_^

Opublikowano
28 minut temu, samtech84 napisał:

Ja przy wymianie nie spuszczałem.

Czyli mechanior ch*ja wiedział bo mi kazał spuścić olej,bo też się przybieram do wymiany uszczelniaczy.skoro da się tak jak mówisz to super

Opublikowano

Panowie, nie będę zakładał nowego tematu tylko podepnę do tego bo w sumie to ciągle kontynuacja. Wziąłem się wreszcie za tą d*pę, żeby jeszcze złożyć to przed kizerytem i  w sumie wszystko gotowe, ale został jeden mały problem. Jak ściągnąć zawias z tej sprężyny, albo całkiem to odłączyć? Muszę ściągnąć to mocowania sworznia i jabłka na wieloklinie, bo trzeba tam spawkę zrobić bo są jaja :( a niestety nie wiem jak się za to zabrać. Od dołu tej sprężyny na łapie odkręciłem nakrętkę i co dalej?

50889828_762185567501646_7245416554823680_n.jpg

Opublikowano

W tej łapie jest śruba którą dociska się tą sprężynę. Musisz ją odkręcać do tego momentu aż będzie się dało swobodnie wyjąć sprężynę i wtedy zdejmiesz tą łapę z wału. Z tego co pamiętam to ta śruba ma łeb kwadratowy bodajże na klucz 14 albo 17.

Opublikowano

Muszę ogólnie zająć się tym tyłem. Całą lewą stronę mam zafajdaną olejem a nie wiem skąd!! Muszę to dokładnie wyczyścić jakimś specyfikiem i określić co i jak. Mam też wyczuwalny (dosyć) luz na ramieniu górnym (wieloklin) śruba jest dokręcona ale samo ramie lata dosyć "luźno" Nie wiem czy to przez to, że jest założony siłownik wspomagający i chcąc nie chcąc jakoś na to wpływa, bo z prawej strony tego nie ma ...  Dziękuję za pomoc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rolpio18
      Witam mam problem ze wspomaganiem w 4512 wymieniłem orbitrol oraz siłownik i nadal kreci się ciężko co moze być tego przyczyną?
    • Przez MrHeniek
      Witam
      Mam takie zapytanie, zna ktoś dobry preparat , metodę uszczelnienia bloku silnika.
      Nieszczelności płynu chłodzącego.
    • Przez adamwojtczak
      mam tylko 15 bar na wyjściu jest możliwość podwyższenia jest jakaś śrubka czy pokrętło ?
    • Przez Heniekii
      Witam
       
      Jakie macie sposoby zeby z tego polaczenie nie leciala nawet kapka oleju?Mowa o pompie w ursusie 1204
       
      Ja stosowalem podkladke miedzina 27 ale puszczala tak samo podkladka metalowo gumowa tez 27.
      Zastosowalem tez podkladke aluminiowa 26 i leciutko podpilowalem ja pilniczkiem zeby ciasno siedziala i bylo dobrze ale przez chwile bo jest po prostu za mieka a teraz zalozylem podkladke miedzina 26 i tez ja podpilowalem zeby ciasno siedziala oraz wkrecilem krociec do pompy na jakis specjalny klej ktory ma uszczelnic polaczenie na gwincie ale przekonam sie o tym dopiero jak na rozsiewacz zaladuje 2t nawozu
       
      rozmawialem z wieloma osobami i to jest bolaczka zeby tak usczelnic pompe z króćcem aby nie bylo przecieku
       
      sorki za blad w temacie mialo byc króćcem
    • Przez Radek_10145
      Witam, posiadam Zetor 10145 mam problem a mianowicie z sekcji pompy paliwowej wycieka paliwo. Czy mogę wstawić uszczelki na własną rękę bez zmiany dawek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v