Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas uruchamiania silnika czyli podczas testu kontrolek kontrolki numer 5, 6, 7, 10 i 11 powinny zapalac się na ok. 1 sekundę lecz kontroki numer 5, 6 i 11 nie zapalają się co może był tego przyczyna? Wydaje mi się ze w lato działały numer 5 i 6 (dodam ze żarówki są sprawne)LX1030683

Drugie moje pytanie dotyczy kontrolki świec żarowych otóż pali się ona normalnie podczas grzania świec lecz po czasie gaśnie i miga 3 razy.
Proszę o podpowiedzi.

Gość zbyszek6000
Opublikowano

Witam, jak wszystkie kontrolki nie zapalają się podczas testu to oznacza ze masz uszkodzony licznik, a migająca świeca żarowa sygnalizuje awarie związaną ze sterowaniem silnika.

Opublikowano

wyglada na problem z zasilaniem do zarowek, spalone zarówki lub powoli zaczyna się sypac wyswietlacz. jak masz skad podmienić to podłącz drugi od innego ciągnika i bedziesz widział. jak bys wymieniał - to po wymianie na nowy nie bedzie mozliwosci wprowadznia aktualnych godzin do tego wyswietlacza. tak informacyjnie. 

jesli chodzi od kontrolke os swiec - to informuje cie iz masz kody bledów - nalezy je odczytac i bedziesz wiedział. moze to byc woda w paliwie - wtedy tez ta kontrolka bedzie migać - jest obecny kod. spusc wode z fita i zobacz czy cos to zmieni. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v