Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z kąd jestes? Ile km możesz dojechać? Jakie koszty kalibracji? Możesz pisać na PW

Jak ta skrzynia zachowuje się po kalibracji? 

Trzeba się zatrzymywać do zera zeby przełączał rewers?

Mam gościa co kalibrował  ale mowi ze juz nie chce tego robić chyba ze na moją odpowiedzilność bo jezeli coś jest niesprawne lub jest nieszczelność na koszach sprzegłowych  moze tak się zdarzyć ze po kalibracji wcale nie bedzie jezdzić.

Opublikowano
Dnia 25.11.2018 o 13:59, DEMONxXx napisał:

Z kąd jestes? Ile km możesz dojechać? Jakie koszty kalibracji? Możesz pisać na PW

 

Jestem z wielkopolski ale jeżdżeę po całej Polsce , koszty PW 

Dnia 25.11.2018 o 13:59, DEMONxXx napisał:

 

1.,Jak ta skrzynia zachowuje się po kalibracji? 

2. Trzeba się zatrzymywać do zera zeby przełączał rewers?

1.Każda skrzynia jest inna , wiec ciezko stwierdzić ale jeśli mechanicznie ok to po kalibracja chodzi płynnie .

2.Zalezy która wersjia softu.

Dnia 25.11.2018 o 13:59, DEMONxXx napisał:

 

Mam gościa co kalibrował  ale mowi ze juz nie chce tego robić chyba ze na moją odpowiedzilność bo jezeli coś jest niesprawne lub jest nieszczelność na koszach sprzegłowych  moze tak się zdarzyć ze po kalibracji wcale nie bedzie jezdzić.

widocznie nie ma zielonego pojęcia o tej skrzyni ,a nawet jeśli by tak było to zawsze jest jakieś wyjscie np: backup eepromu lub najpierw kalibracja na innym sterowniku , ja z regóły stosuję tą drugą opcje ale nie dlatego ze boję sie ze po kalibracji nie bedzie wogóle jezdzić tylko dlatego ze jeśli skrzynia jest w kiepskim stanie nie zasze jest lepiej 

Opublikowano (edytowane)

Z kąd ta skrzynia bierze parametry przy kalibracji ACET musi być 100% sprawny? 

Widziałem wersje ze zwykłym licznikiem i skrzynią tractonic 

Skrzynię latem robiłem więc znam jej stan

A to że przy zimnym oleju mam rewers a nie mam półbiegow to normalne? Na początku myslałem  ze to jakis problem mechaniczny ale teraz sie zastanawiam ze moze tak właśnie wygląda tryb awaryjny w tej skrzyni

Edytowane przez DEMONxXx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v