Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
36 minut temu, KrzysiekC napisał:

Ale tu średnica nie ma nic do tego . W rozdzielacz w C330 są otwory zarówno 6 jak i 8 mm i jakoś to działa fakt faktem ze jak dasz np.36 L pompę to wtedy odstaje po d*pie pompa i się olej gotuje bo sam to przerabialm także taką średnica jest wystarczająca. Wychodzi na to ze to problem ze starym rozdzielacze i tyle w temacie. Rozkrec go i przeczysc może coś jest nie tak A jak nie to daj go do sprawdzenia .

Zmierz jaką średnicę ma rurka metalowa idącą od pompy do rozdzielacza, a potem policz przekrój.. Wydaję się że między 6mm a 10mm średnicy to nie wiele ale różnica w przekroju to już 2,8 raza

Opublikowano

 

17 minut temu, Luki1988 napisał:

Nie tur jest ok. Tylko dzwignia starego rozdzielacza zrobiła się sztywniejsza bo była trochę rozklekotaną.

zmniejsz ciśnienie na zaworze 

  zegar gdzies wkrecałeś? jakie cisnienie masz?

Opublikowano
wy nie patrzcie na srednice przeplywow. to tylko trzydziestka. to nic, ze szlauchy beda grube jak i tak niektore sruby drazone maja tylko 6mm dziurki. przeplywy nie sa jakies mega duze. przyczyna musi lezec gdzies indziej.
  • Like 1
Opublikowano

myśląc tak na chłodno to Bananek masz racje to tylko trzydziestka, szału nie ma. Teoretycznie wszystko powinno być dobrze.

Dla pewności może znajdę jakiś inny przewód w domu i podmienię żeby porównać.

Opublikowano

to nic nie da ,kombinujesz jak koń pod górkę  ,napisałem wyraźnie zmierz ciśnienie  , ,jeśli dźwignia idzie ciasno to jest za wysokie ciśnienie  ale jak wiesz lepiej to walcz

12 godzin temu, Bananek napisał:

wy nie patrzcie na srednice przeplywow. to tylko trzydziestka. to nic, ze szlauchy beda grube jak i tak niektore sruby drazone maja tylko 6mm dziurki. przeplywy nie sa jakies mega duze. przyczyna musi lezec gdzies indziej.

dobrze piszesz  sam rozdzielacz ma ,4 mm   wiec sam w sobie dławi układ ,nie ma opcji aby średnica węzy wpłynęła na  układ

Opublikowano

Nie mam czym zmierzyć ciśnienia. A dlaczego raptownie ciśnienie mialoby wzrosnąć?

Tomasz 78 nie wykręcałem nigdzie zegara, wydało mi się to zbędne. Powiedz a ta sprężyna która siedzi w starym rozdzielaczu w otworze powrotu do czego służy? Może ją za bardzo albo za mało zgniotlem wkręcając nową przyłączke...

Opublikowano

Luki1988 napisał:

Nie mam czym zmierzyć ciśnienia. A dlaczego raptownie ciśnienie mialoby wzrosnąć?

Tomasz 78 nie wykręcałem nigdzie zegara, wydało mi się to zbędne. Powiedz a ta sprężyna która siedzi w starym rozdzielaczu w otworze powrotu do czego służy? Może ją za bardzo albo za mało zgniotlem wkręcając nową przyłączke...

sprezyna w otworze powrotu? czyzbys wkrecil powrot w miejsce zaworu przeciazeniowego?

Opublikowano

nie przypominam sobie zeby u mnie byla tam sprezyna. choc ostateczna wersja u mnie to dodatkowy rozdzielacz jest wpiety przed starym. ale ten na blotniku tez mam. moze to jakis zawor jednostronny?

Opublikowano

To chyba sprężyna żeby wajcha scislo chodziła ale nie jestem pewien.

Tak myślę że może tomasz 78 ma rację że wydluzylem układ i ciśnienie wzrosło bo stary rozdzielacz ciaśniej chodzi i też tłumaczyłoby czemu na oryginalnej rurce jest dobrze bo jest kruciutka a nowy przewód ma 1,5m.

Opublikowano
tak, widac to na schemacie rzeczywiscie. ona suwak cofa. moze to wlasnie jest przyczyna. za gleboko wkreca sie krociec i ja sciska. tym samym suwak pchnie w prawa strone zatykajac dziurki. widocznie jest na tyle wyrobiony, ze ma ruch osiowy.
Opublikowano

kolega wyzej jak by rozwiał tajemnice  ale jesli przeciążeniowy nie ruszany to ja już nie wiem 

mnie uświadomiło tylko jedno ,jak napisałeś że  dzwignia starego rozdzielacza jest sztywna  czyli olej ja blokuje  to oznacza za wysokie ciśnienie   pewnie sie jeszcze zacina w pozycjach prawda?

Opublikowano

Przyszło mi do głowy podłożyć podkładki pod przyłączke w zasilaniu bo wydawało mi się że za dużo gwintu ale to nic nie pomogło. Ale żeby to samo zrobić na powrocie to już mi nie przyszło do głowy:) jutro rano spróbuję. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Przez peresik
      Witam mam pewien problem. Zamontowalem dzisiaj nowe tuleje do cylindra w C330 i okazało się że wystają one 0.35 mm ponad blok A w książce dopuszczalne jest Max 0.16 mm. Tuleje są firmy Mahle.  Pod górną krawędź tulei jest włożona tylko jedna podkładka miedziana z zestawu. Co w takiej sytuacji trzeba zrobić? Czy to są podkładki tylko dystansowe i można zamontować bez niej czy ona też uszczelnia i musi tam być? 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v