Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie wracam do tematu. Wsadziłem powrót z nowego rozdzielacza do korka wlewu oleju do skrzyni. Nic to nie dało, wyje i drży. Odkręciłem zasilanie nowego rozdzielacza i też puściłem do skrzyni oczywiście na zapalonym. Niestety to samo czyli to nie wina nowego rozdzielacza. Dla testu założyłem ta rurkę pętlę oryginalna i na niej jest ok. Wnioskuję że wina leży po stronie przepustowości przewodu bo nie ma innej możliwości. Przewod w środku ma 10 mm ale końcówki zakute niestety tylko koło 6mm. Dodam że na wolnych obrotach nie ma wycia a tylko podgazuje to już wyje i ta rurka która wychodzi że skrzyni do rozdzielacza drży tak jakby właśnie pompa się dusiła. Co wy na to?

Opublikowano

Pompa jest ok, ma siłę. 

Mówisz że pomylilem? Zasilanie  w starym na wierzchu obok wpiętego tura, powrót z boku.  W nowym według oznaczen, P zasilanie a T powrót.

Opublikowano

I tym sposobem wykluczenia stary rozdzielacz? Tylko widzisz żeby na starym połączeniu też były takie objawy to można byłoby myśleć że może pompa może rozdzielacz. Ale na starym połączeniu jest cisza, a to połączenie różni się od nowego długością i rodzajem i średnica przepływu bo stare jest na połączeniu oczkowym z dwoma podkładkami mieszanymi i śruba a nowe połączenie to przyłącze wkręcane z uszczelką i na to kolano z przewodem. Ja obstawiam że blokuje się na tym nowym połączeniu przy wyższych obrotach.

Opublikowano

Przy taki połączeniu Stary rozdzielacz by działał bez problemu co do końcówek można chyba takie przejściówki kupić ewentualnie przerobić uciąć i dospawac inny kruciec. Ciężko Ci w jakikolwiek pomóc bo nie powinno być żadnych problemów z tym także nie mam pojęcia co możesz jeszcze zrobić. Może to wina starego rozdzielacza naprawdę ciężko powiedzieć.

Opublikowano

Kup przewody na 1/2 cala, bo wygląda na to że teraz dławią przepływ oleju, z ciekawości spróbuj sprawdzić średnicę w środku tej metalowej rurki która przedtem łączyła wyjścia w rozdzielaczu

Opublikowano

Stary rozdzielacz buczy i drży i przenosi na przewody do nowego. Naprawdę dziwna sprawa bo kurde odpisałem zasilanie nowego rozdzielacza i włożyłem go do skrzyni czyli szło od starego do skrzyni i też buczy. A jak założę stara rurkę pętlę to jest ok. Średnicy starej rurki nie mierzyłem ale na gołym okiem widać że jest większa od przewodów. Kupiłem takie przewody jakie wyjścia były w starym rozdzielaczu czyli M 18.

Tylko pytanie czy wystarczy wymienić przewód na większy zasilający czy powrót też?

Opublikowano

Luki1988 napisał:

Stary rozdzielacz buczy i drży i przenosi na przewody do nowego. Naprawdę dziwna sprawa bo kurde odpisałem zasilanie nowego rozdzielacza i włożyłem go do skrzyni czyli szło od starego do skrzyni i też buczy.

moze odlaczyles nie zasilanie tylko powrot. sprawdz dobrze jeszcze raz powoli. skad jestes? moze ktos by podjechal i pomogl.

Opublikowano

Najpierw odpisałem powrót czyli szło do nowego i wracało do skrzyni. Buczało. Potem odkręciłem zasilanie od nowego i wsadziłem do skrzyni czyli pompa dawała na stary i do skrzyni. Też buczało. Czyli trzeba szukać winy w nowych elementach oprócz nowego rozdzielacza bo jego wykluczyłem robiąc ten test ze skrzynią. Jestem z mazowieckiego. Podłączenia napewno są dobre, sprawdzałem 100 razy.

Opublikowano
43 minuty temu, Luki1988 napisał:

W tej chwili przewodu mają 10mm ale te zakucia mają zwężki na 6mm nie wiem dlaczego.

Może zapytaj w którymś sklepie w okolicy czy zakuliby przewody na nowo z lepszymi końcówkami

Opublikowano
Ale tu średnica nie ma nic do tego . W rozdzielacz w C330 są otwory zarówno 6 jak i 8 mm i jakoś to działa fakt faktem ze jak dasz np.36 L pompę to wtedy odstaje po dupie pompa i się olej gotuje bo sam to przerabialm także taką średnica jest wystarczająca. Wychodzi na to ze to problem ze starym rozdzielacze i tyle w temacie. Rozkrec go i przeczysc może coś jest nie tak A jak nie to daj go do sprawdzenia .
Opublikowano

To powiedz czemu na starej rurce jest ok? A tylko przykręcenia przewód do zasilania i wsadze w skrzynie i już wyje, słychać jak ma ciężko pompa. Myślałem że może przyłącze za głęboko wykręcałem w korpus bo stare było płycej.. ale dałem dużo miedzianych uszczelek i nic nie pomogło.  

Opublikowano

Nie blokuje na nowym rozdzielaczu bo tłumaczę że zasilanie jest odkręcone od nowego i wsadzone do skrzyni, nowy jest całkiem pominięty dla testu i wyje więc nie wina nowego tylko na odcinku stary rozdzielacz a przewód.  Muszę pokombinować z przylaczka i przewodem.

Przyczepę kierowałem z drzewem, normalnie poszło, opryskiwacz podłączałem żeby sprawdzić dwustronny siłownik. 

Opublikowano

odkrec w takim razie jeszcze powrot, a zasilanie podlacz. tego nowego oczywiscie. czy teraz jak masz odkrecone zasilanie i wsadzone do skrzyni to leci stamtad olej? jakis spieniony? goracy? jesli na starej rurce jest ok to moze warto bylo zakuc oczko na zasilaniu i uzyc sruby drazonej, ktora byla oryginalnie zamiast tego krocca - redukcji.

Opublikowano

Tak też robiłem na początku i to samo, dlatego potem odpialem zasilanie żeby wykluczyć nowy rozdzielacz. Olej leciał dużym strumieniem, nie był spieniony. Ale po samym tym że na wolnych obrotach nie słychać tego a jak tylko trochę dam gazu od razu czuć takie naprężenie.. bo pompa daje więcej oleju a on gdzieś się dławi. Tak na chłopskii rozum.

Też o tym myślałem i będę się bawil. Zacznne od przyłącza potem przewód jak to nie pomoże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Przez peresik
      Witam mam pewien problem. Zamontowalem dzisiaj nowe tuleje do cylindra w C330 i okazało się że wystają one 0.35 mm ponad blok A w książce dopuszczalne jest Max 0.16 mm. Tuleje są firmy Mahle.  Pod górną krawędź tulei jest włożona tylko jedna podkładka miedziana z zestawu. Co w takiej sytuacji trzeba zrobić? Czy to są podkładki tylko dystansowe i można zamontować bez niej czy ona też uszczelnia i musi tam być? 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v