Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie wymieniłem przewód zasilający na nowy dużo grubszy. Najpierw sprawdziłem go nie przykręcając do nowego rozdzielacza tylko zasiłkiem ze starego i włożyłem do korka skrzyni. Było ok. Ale już jak podłączyłem do nowego rozdzielacza to już mniej ale wyje, dlatego jutro wymieniam powrót na taki sam gruby.

Opublikowano

Byłem u miejscowego dobrego mechanika. Też mówił że teoretycznie powinno na tym śmigać ale w praktyce jest różnie. Stwierdził że jest wydłużony układ i powstały opory. W sklepie gdzie zakuwalem nowy grubszy przewód a ten poprzedni miałem na wzór to śmieli się że to za mały przewód. 

Opublikowano

Zamienilem już powrót na grupszy. Jest zdecydowana poprawa, jest delikatny  szum ale jak  pójdzie  rozgrzany olej  to też myślę że  będzie lepiej.

Reasumując czasem teoria a praktyka nie idą w parze. 

Opublikowano

A może ktoś podpowie do c 330 chce wpisać rozdzielacz od opryskiwacza 4 sekcje w te miejsce pod siedzeniem co wpina się rozdzielacz na błotnik oryginalny będzie to działało? 

Opublikowano

Będzie działać jednak z własnego doświadczenia wiem że najlepiej podpiąć zaraz po pompie, a wyjście z czterosekcyjnego podłączyć do wejścia oryginalnego rozdzielacza. W skrócie: nowy rozdzielacz najlepiej podpiąć PRZED rozdzielaczem podnośnika.

Opublikowano
8 godzin temu, jaco512 napisał:

U góry rozdzielacza masz zasilanie, powrót jest na tej bocznej śrubie, ale pewnie to  wiesz..

Ale powinno to chodzić tak jak pisze rozpinam eurozłącze wpinam rozdzielacz i wszystko jest ok. I podnośnik z tyłu będzie działał? 

Opublikowano
Dnia 16.11.2018 o 15:50, Luki1988 napisał:

Zamienilem już powrót na grupszy. Jest zdecydowana poprawa, jest delikatny  szum ale jak  pójdzie  rozgrzany olej  to też myślę że  będzie lepiej.

Reasumując czasem teoria a praktyka nie idą w parze. 

Napisz jaki miałeś średnicy przewód a na jaki zmieniłeś na którym jest ok, bo będę zakładał rozdzielacz a mam pompę wzmocnioną

Opublikowano

Mam podłączonego tura tak jak na powyższym zdjęciu i strasznie wolno mi podnosi,na pusto jak i z ciężarem. Tur 2sekcyjny, dodatkowy rozdzielacz podłączony pod siedzenie. Nie mam możliwości podłączenia bezpośrednie pod pompe,brak u mnie w okolicy złączek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Przez peresik
      Witam mam pewien problem. Zamontowalem dzisiaj nowe tuleje do cylindra w C330 i okazało się że wystają one 0.35 mm ponad blok A w książce dopuszczalne jest Max 0.16 mm. Tuleje są firmy Mahle.  Pod górną krawędź tulei jest włożona tylko jedna podkładka miedziana z zestawu. Co w takiej sytuacji trzeba zrobić? Czy to są podkładki tylko dystansowe i można zamontować bez niej czy ona też uszczelnia i musi tam być? 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v